Stranica 11 od 18
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 12:06
				od dragvorl
				Pa upravo to, a siguran sam da su i misljenja na ovom forumu u korist manuelca. Sve je to lepo ali on ide u istoriju. Kao sto je otisla i komanda sauha.
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 12:17
				od Laki021
				U teoriji, razumem to gundjanje, al u praksi kad se proba automatik na m5, kako on brzo menja, kako on neosetno menja to je neverovatno. Spustis ga dve brzine na dole, to se uopste ne oseti, samo po zvuku motora koji momentalno zaurla znas da je promenio brzine, kad pozelis da obidjes nekog i oslobodis sirovu snagu, samo klik povuces pedalicu na volanu i pocelecmo u delicu sekunde a ruke sve vreme na volanu. E kad sam vec pomenuo ruke sve vreme na volanu, verujte mi kod M5 vam je to mnogo vaznije nego kod nekih obicnijih kola, kod M5 zaista zelite da vam obe ruke budu svo vreme na volanu kad odlucite malo da ga ocepite 
P.S
dravorl,
Da li si znao da M5 moze da krene u rikverc ako se ne drzi kocnica (nakon par sekundi, kada elektronika skroz otpusti kocnicu), i da auto ne krece kada se kocnica pusti, nego je neophodno dodati gas. Jasno mi je sad kad razmisli, nema konvertora, nema ulje, pa zato se tako ponasa, ali bio sam bas iznenadjen, isto tako ne znam sta se desava kada stisnes kocnicu i opalis gas, izlgeda se nesto ozbiljno tare, a i neki zvuk se cuje 

 
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 12:32
				od dragvorl
				Nemam toliko iskustva sa DSG i slicnim menjacima, kada sam radio u 99% su stizali hidro automatici, bilo je mozda 2 ili tri DSG-a sve ukupno.
Cekaj, jel krene sam samo u rikverc, ili ni u rikvercu ne krene sam samo mu moras dodati gas? Inace secas se kad smo pricali o declutchingu, u neku ruku je pozeljno da auto u mirovanju bude "zategnut" da bi mu start bio brzi. Inace, kada DSG ili drugi sa dva kvacila preskace 2 brzine trebao bi da ima malo vecu pauzu nego kada se ide u sledecu ili prethodnu brzinu jer su te brzine na istom snopu zupcanika, na istom vratilu, parne na istom i neparne na istom.
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 13:07
				od Laki021
				Uvek moras dodati gas da bi krenuo.
Nisam dobro objasnio, ako stojis na uzbrdici i pustis kocnicu, posle par sekundi auto ce krenuti unazad (i mozda udariti auto iza 

 ), ovo mi se ne svidja.
 
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 13:11
				od dragvorl
				Da, drzi par sec kocnicu i onda je pusti. Ne znam sto su to tako napravili. Ako je vec detektovano da je na uzbrdici i ne daje se gas logicno je da ce krenuti nazad, pa su mogli produziti dejstvo kocnice dok ne krene.
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 13:27
				od Floyd
				dragvorl napisao:BMW M5 and M6 manual transmission axed on next-gen
Evo, desava se isto po ko zna koji put. "Placu" za manuelnim, ali to placu uglavnom entuzijasti iz fotelje i ovi sto voze slabije verzije, i onda kada se ponudi prodaja ide slabo i onda se izbacuje manuelac na sledecem modelu. Nije M5 jedini primer.
 
Pa naravno da slabo ide prodaja kad velika vecina kupaca tih automobila ne zna ni da ih vozi sa manuelnim menjacem  
 
Verujem ja da je DKG u BMW-u poslednja rec tehnike i da to radi perfektno ali ima ljudi koji kupuju taj auto da bi ga vozili kako i dolikuje (ne 120km/h na autoputu, 50km/h u gradu) i jednostavno zele manuelce (muz od zenine prijateljice, koji je btw neko moodo u UBS-u je narucio R8 sa manuelnim menjacem, nece da cuje za automatik).
E sad, ovo ne pisem kao neka paljevina na manuelni, naprotiv ozbiljno razmisljam da mi sledeci auto bude automatik ali je glupo sto neki premium proizvodjaci u svojim top modelima umesto kupca odlucuju koji ce menjac biti standard.
Kupcu M5ice za te pare treba ponuditi i plavusu da mu cesa 00 i to kao standardnu opremu a ne ogranicavati ga na promenu brzina kao na PS3 (ako covek to vec ne zeli) 
Sve je stvar ukusa...neko voli palacinke sa nutelom a neko sa dzemom...cinicno bi bilo da ja koji voilim sa nutelom, kazem da ove druge nista nevaljaju.
 
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 13:33
				od Laki021
				Pa kad bi to njima bilo tek tako da ponude onda bi i davali izbor, ali ocigledno da im ta opcija previse komplikuje stvari i sve u svemu ne isplati im se. Da im se ispalti sigurno bi ga nudili. Oni koji bi da ga kupe sa mauelnim, ebi ga, zakoni trzista i ekonomske isplativosti ih zahebali 

 
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 13:47
				od dragvorl
				Floyd napisao:
Pa naravno da slabo ide prodaja kad velika vecina kupaca tih automobila ne zna ni da ih vozi sa manuelnim menjacem  
 
 
A Evropljanima koji znaju da menjaju brzine nisu ni ponudili saltasa, ako sam dobro obavesten. 

 
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 25 Jun 2012, 13:51
				od Floyd
				@Laki 
Cene automobila sve vece i vece a ne isplati im se razvoj ovoga ili onoga...
Razumem ja sta ti hoces da kazes ali to je vise njihov marketing (ne isplati se, nema se i sl.) u cilju vece i vece zarade.
Mislim M seriju ili recimo AMG (kod Merca) kupuje najzahtevnija i najizbirljivija klijantela kojima je cena takoreci nebitan faktor u izboru.
Ko hoce M5 i ima love da ga plati i odrzava, boli ga bip da li je cena 15-20000e veca, vec mu je bitno da dobije ono sto trazi.
E sad cinjenica jeste da ce se manuelci prodavati u jednocifrenom procentu ali jbg...
dragvorl napisao:Floyd napisao:
Pa naravno da slabo ide prodaja kad velika vecina kupaca tih automobila ne zna ni da ih vozi sa manuelnim menjacem  
 
 
A Evropljanima koji znaju da menjaju brzine nisu ni ponudili saltasa, ako sam dobro obavesten. 

 
Moj komentar je bio vise sala ali ima i istine u njemu jer je ipak potrebno odredjeno iskustvo da se uspesno upravlja manuelnim menjacem na autu od +500ks.
I nema to puno veze sa evropljanima, amerima, afrikancima itd. vec sa ljudima koji znaju dobro, zanaju osrednje i ne znaju.
Evo ja bi recimo da kupujem M5 (samo kad bi dobio pare na Euro Milion, zaradjene ne bih dao  

 ) uzeo DKG i to bas zato sto mi gotivno izgleda saltanje pomocu tastera na volanu 

Istina je i da bi voznja takvog auta po CH putevima izgledala prilicno smesno  

Vozis 150km/h (ako neces da se igras sa zakonom) i onda te preticu vozaci DHL-a, koji nemaju cime ni da razmisljaju o posledicama 

 
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 03 Jul 2012, 22:41
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 19 Avg 2012, 21:36
				od Floyd
				
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 19 Avg 2012, 22:05
				od Dusan
				Heh, sta reci? Svaki detalj savrsen, ovi konci na volanu...  

 
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 20 Avg 2012, 03:16
				od stefanan
				Nikad mi nece biti jasno sto samo ovo odmoriste (valjda se tako kaze) za nogu stave metalno sa gumenim cepicima a ne i papucice
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 20 Avg 2012, 09:10
				od Laki021
				Verovatno da be bi klizile.
			 
			
					
				Re: BMW serije 5 F10
				Poslato: 20 Avg 2012, 11:50
				od stefanan
				Pa valjda manje kliza na gumiranim metalnim nego na plasticnim ? jedino ako bmw ima neku specijalnu plastiku  
