Stranica 11 od 21
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 11:39
od grujicd
Sve mi se sviđa na novoj Insigniji, i enterijer i eksterijer. Dobar facelift!
Jedino sreću kvare nešto lošije performanse. 9s do 100 za dvolitarski biturbo motor od skoro 200ks? Toliko ide Accord sa atmo benzincem od 155ks. To i nije vezano za facelift, izgleda da je od početka Insignia malo podgojena

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 11:45
od Day Walker
to je dizel, dizeli su uvek spori

Uzmi 2.0 trubo sa 250ks

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 11:52
od NexT
Sta je sa niklovanim felnama?

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 12:11
od Day Walker
Pa USA trziste... Vidis da je Buick
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 13:08
od kvcali
da ovo je za amere
ali cinjenica je da je tekska, 1800kg je mnogo, 200kg mora da ima manje, nadam se da ce B biti laksa bar za toliko
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 15:10
od Floyd
ftj napisao:Mora mercedes još da uči marketing od bmwa. Lepo ubaciš taj deo 'zajedno razvili' i niko te neće prozivati da voziš motor iz dačije.
Naravno da su ga zajedno razvili, nije nikakav copy-paste kao izmedju Renoa i Merca.
The Prince family shares its basic block dimensions with the previous PSA TU engine family, but with bore and stroke measurements identical to the Tritec engine family. Some of the engineering was provided by BMW, including their Valvetronic variable valve lift system on the intake side.
itd.
Bez obzira na sve, ne prihvatam njihovu pricu o neisplativosti solo razvoja novog motora, pre verujem da im je bitnija veca zarada.
Jbg. stede na svemu a cene "premium" vozila sve vece kao prodaja.
Takodje nema sumnje da ce se ovaj motor super prodavati jer vecina kupaca nece ni gledati to na isti nacin kao mi.
Nervira me sto BMW i Merc po nekim stvarima pocinju da lice na Audi...prepakuj Vagena i prodaj ga za masnu lovu kao "premium".
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 15:40
od Uroš S.
grujicd napisao:Sve mi se sviđa na novoj Insigniji, i enterijer i eksterijer. Dobar facelift!
Jedino sreću kvare nešto lošije performanse. 9s do 100 za dvolitarski biturbo motor od skoro 200ks? Toliko ide Accord sa atmo benzincem od 155ks. To i nije vezano za facelift, izgleda da je od početka Insignia malo podgojena

Da, citam test u AB i ne verujem. Oktavija sa obicnim dizelom od 150ks ide 8.5s.
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 15:54
od Day Walker
Pa nisu ista klasa, a oktavija je laksa 600kg

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 15:56
od Dusan
Svi opeli su fatass.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 16:00
od grujicd
U Opelu vozač mora na dijetu da bi se dobile kakve takve performanse

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 16:08
od Day Walker
Moraju da budu debeli, inace bi brzo istrulili

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 16:23
od Xepoj87
ftj napisao:Mora mercedes još da uči marketing od bmwa. Lepo ubaciš taj deo 'zajedno razvili' i niko te neće prozivati da voziš motor iz dačije.
To,to

Bmw uzeo motor od Citroena,Mercedes od Renoa,oba preradili,ali ce na kraju ispasti jos i da Citroen i Peugeot kupuju od Bmw-a motore,a Mercedes kupuje od Renaulta,zato sto ne umeju da naprave motore

Jbg,marketing je cudo

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 16:50
od Floyd
Ja ne kontam o kakvom marketingu pricate?
Jel to Mercedes nema uslova (kesha) za dobar marketing?
Evo sta kazu u PSA jer "BMW obmanjuje javnost"...
The EP engine jointly developed with BMW won the « International Engine of the Year Award » six years in a row (2007 - 2012) in the category « 1.4 litre to 1.8 litre ».
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/e ... ol-engines
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 16:58
od starac vujadin
Meni se više sviđa pre face lift Insignia, nego ova. Sad pozadi deluje kao neka imitacija Jaguara XF.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jun 2013, 17:20
od Day Walker
Nisi jedini kome je lepsa pre fl verzija, pogotovu iznutra..