Stranica 11 od 44
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Poslato: 17 Dec 2013, 10:46
od dragvorl
Sloba napisao:
Razlika u temperaturi prilikom sagorevanja benzina i gasa se izražava jednocifrenim procentom, a ne celih 30%... Tačno se vidi da je nešto čuo i da je sve pogrešno povezao. I ništa ne bi bio problem, da se čovek ne predstavlja "auto-novinar" i nekakav autoritet.

Evo, bas citam prospekt, i ovde kaze da je temp sagorevanja veca za 200°C, a da je razlika u temp izduvnih ventila 800 na benyin vs 1000 na gas, sto mu dodje grubo 30%. Jeste da covek lupa svasta, ali sad sam procitao prospekt, pa sam se setio ovog.
http://www.beru.com/download/produkte/TI06_en.pdf
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 09:03
od Neo
Znam da nisi zainteresovan za plin, ali kako ga ti motori podnose?
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 10:22
od trojanac
Dobro. Trio ima jedan svemirac sa plinom, već više od godinu dana.
Tapatalk with Desire 500
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 10:30
od methane.master
Znam čovek koji je vozio taj 1,8 na plin bez ikakvih problema.
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 10:50
od Neo
Uh pa to je odlicno, za mene je ovo idealan auto c segmenta, kad vec fokusa 2.0 nema toliko...
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 11:32
od TRIO_driver
trojanac napisao:Dobro. Trio ima jedan svemirac sa plinom, već više od godinu dana.
Tapatalk with Desire 500
19.000 km predjeno, ni zastucao nije..
Moj licni primer, a znam i jednog sa 400.000 km sluzbenog na plin, isto kao casa...

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 12:59
od Delija
Jedino je neophodan Flashlube za podmazivanje siceva ventila.
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 13:03
od Ji 4Tze
Pa i nije neophodan ako se sistem podesi kako treba.
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 13:09
od Delija
Ne znam odakle ti to, ali se ne bih slozio sa tobom.
Sta tu ima da se podesava? Poenta je u podmazivanju ventila / siceva ventila.
Bez toga posledice nece biti trenutne, naravno, ali ce smanjiti trajnost i ne vidim zasto se zezati sa tim kad je Flashlube sistem reda velicine 50 evra.
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 13:18
od Ji 4Tze
Jesi ti ugradio plin na svoj Civic? Nisi. Jesam ja ugradio - nisam.. Jesmo li mi plinadžije - nismo
Prvi sam pričao isto što i ti i nakon razgovora sa serviserima sam dobio tu informaciju pa je prenosim.
I kako nema šta da se podešava, pa količina plina određuje temperaturu sagorevanja, ako se slavina navrne, biće prevelika i eto recepta za sagorevanje.
Baš zato i kažu da se bira majstor za plin a ne uređaj...
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 13:28
od Delija
Pa nije to venturi sistem pa da se odvrce slavina i da se smesa odredjuje odokativnom metodom

Uz sekvent sistem ide ECU i nema tu sta da se podesava vec se izabere preset za odredjeni motor iliti "po knjizi" i to je to.
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 13:33
od Heinz
To mozda u teoriji tako ide.
TT
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 13:36
od Sloba
Svakako je način sagorevanja autogasa drugačiji u odnosu na benzin, suvlji je i sagorevanjem oslobađa višu temperaturu pa je kapalica poželjna. Klasične mehaničke kapalice su polurešenje jer se povremeno moraju štelovati, ništa specijalno i može svako, ali opet moraju pošto vremenom promene tj. smanje količinu fluida koji ubaciju u glavu motora. Postoje elektronski kontrolisane koje precizno doziraju aditiv, ali koštaju dosta.
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 13:39
od steva_anya
Koliko je uopste plincuga za Sljivika: ruke, tng sistem, kapalica, atest?
Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
Poslato: 19 Maj 2014, 13:41
od blaugrana
Sad ste bacili Stevu u razmisljanje
Tapatalk