Stranica 11 od 44
					
				Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
				Poslato: 17 Dec 2013, 10:46
				od dragvorl
				Sloba napisao:
Razlika u temperaturi prilikom sagorevanja benzina i gasa se izražava jednocifrenim procentom, a ne celih 30%... Tačno se vidi da je nešto čuo i da je sve pogrešno povezao. I ništa ne bi bio problem, da se čovek ne predstavlja "auto-novinar" i nekakav autoritet. 

 
Evo, bas citam prospekt, i ovde kaze da je temp sagorevanja veca za 200°C, a da je razlika u temp izduvnih ventila 800 na benyin vs 1000 na gas, sto mu dodje grubo 30%. Jeste da covek lupa svasta, ali sad sam procitao prospekt, pa sam se setio ovog.
http://www.beru.com/download/produkte/TI06_en.pdf 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 09:03
				od Neo
				Znam da nisi zainteresovan za plin, ali kako ga ti motori podnose?
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 10:22
				od trojanac
				Dobro. Trio ima jedan svemirac sa plinom, već više od godinu dana. 
Tapatalk with Desire 500
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 10:30
				od methane.master
				Znam čovek koji je vozio taj 1,8 na plin bez ikakvih problema.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 10:50
				od Neo
				Uh pa to je odlicno, za mene je ovo idealan auto c segmenta, kad vec fokusa 2.0 nema toliko...
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 11:32
				od TRIO_driver
				trojanac napisao:Dobro. Trio ima jedan svemirac sa plinom, već više od godinu dana. 
Tapatalk with Desire 500
19.000 km predjeno, ni zastucao nije..
Moj licni primer, a znam i jednog sa 400.000 km sluzbenog na plin, isto kao casa... 

 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 12:59
				od Delija
				Jedino je neophodan Flashlube za podmazivanje siceva ventila.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:03
				od Ji 4Tze
				Pa i nije neophodan ako se sistem podesi kako treba.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:09
				od Delija
				Ne znam odakle ti to, ali se ne bih slozio sa tobom.
Sta tu ima da se podesava? Poenta je u podmazivanju ventila / siceva ventila.
Bez toga posledice nece biti trenutne, naravno, ali ce smanjiti trajnost i ne vidim zasto se zezati sa tim kad je Flashlube sistem reda velicine 50 evra.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:18
				od Ji 4Tze
				Jesi ti ugradio plin na svoj Civic? Nisi. Jesam ja ugradio - nisam.. Jesmo li mi plinadžije - nismo  
 
 
Prvi sam pričao isto što i ti i nakon razgovora sa serviserima sam dobio tu informaciju pa je prenosim.
I kako nema šta da se podešava, pa količina plina određuje temperaturu sagorevanja, ako se slavina navrne, biće prevelika i eto recepta za sagorevanje.
Baš zato i kažu da se bira majstor za plin a ne uređaj...
 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:28
				od Delija
				Pa nije to venturi sistem pa da se odvrce slavina i da se smesa odredjuje odokativnom metodom 

Uz sekvent sistem ide ECU i nema tu sta da se podesava vec se izabere preset za odredjeni motor iliti "po knjizi" i to je to.
 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:33
				od Heinz
				To mozda u teoriji tako ide.
TT
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:36
				od Sloba
				Svakako je način sagorevanja autogasa drugačiji u odnosu na benzin, suvlji je i sagorevanjem oslobađa višu temperaturu pa je kapalica poželjna. Klasične mehaničke kapalice su polurešenje jer se povremeno moraju štelovati, ništa specijalno i može svako, ali opet moraju pošto vremenom promene tj. smanje količinu fluida koji ubaciju u glavu motora. Postoje elektronski kontrolisane koje precizno doziraju aditiv, ali koštaju dosta.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:39
				od steva_anya
				Koliko je uopste plincuga za Sljivika: ruke, tng sistem, kapalica, atest?
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:41
				od blaugrana
				Sad ste bacili Stevu u razmisljanje 
 
Tapatalk