Stranica 11 od 21

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 18 Sep 2016, 22:40
od sebekkg
Zavisi sa cijim delovima, mozes da uzmes sve originalne delove, a tada je veliki servis oko 500e. Dok mozes da prodjes jeftinije sa zamenskim delovima ali takodje jako kvalitetnim. Ja sam vozio taj motor u a4 b8 i zaista nema mane kako ide. Na auto putu pretice bez ikakve muke, kada kreces da ubrzavas mozes 5 brzinu i da preskocis :D .

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 18 Sep 2016, 22:46
od dag81
.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 07:31
od DasAuto
sebekkg napisao:Zavisi sa cijim delovima, mozes da uzmes sve originalne delove, a tada je veliki servis oko 500e. Dok mozes da prodjes jeftinije sa zamenskim delovima ali takodje jako kvalitetnim. Ja sam vozio taj motor u a4 b8 i zaista nema mane kako ide. Na auto putu pretice bez ikakve muke, kada kreces da ubrzavas mozes 5 brzinu i da preskocis :D .
Ne postoje "original djelovi" :D
Postoji samo Original pakovanje.

Inace se slazem!

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 09:21
od gazza
ne znam kako se prodavac zajebo da mi kaze tek na kolima je remontovana turbina i zamenjena bosch pumpa, oglasena kilometraza 127.000km, navodno "od stajanja", dve godine nije vozen.

ako ovo nije antipreporuka onda ne znam sta je. u moje vreme nisu te stvari odlazile tako brzo na TDI motorima...

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 09:39
od Ivan
Stajanje ubija auto, cak sam cuo za primere gde posle takvog stajanja zakuca motor jer popusti/otkaze spaner

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 10:06
od dag81
Bolje onda nemoj uzimati auto koji je stajao.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 12:07
od Gaginh0
Meni je to pricao taxista iz Naseg taxija kako su im popusila 3 motora od stajanja, 1.6 TDI.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 14:42
od Mladen7
Sasvim moguće, samo ne bi povezivao to da se dešava TDI motorima isključivo, nije dobro uopšte za većinu motora rekao bi.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 15:07
od Ivan
Naravno, vazi za sve motore.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 15:26
od Ji 4Tze
za sve dizel motore, benzinci nisu baš toliko osetljivi

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 16:09
od Ivan
Bas naprotiv, zbog ostavinske nije vozen accord vtec 40kkm dizna I pumpa crkle, e39 528I zbog registracije, stari a8 4.2 takodje zakucao motor itd

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 16:12
od TheWickerMan
Meni je od stajanja crk'o alternator na Puntu, dok npr. 75 dve godine pre mene nije bila paljena, ništa joj nije falilo :)

sent from MS Lumia 640 LTE using TT Classic

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 16:17
od Gaginh0
Kad smo vec digli temu iz mrtvih, jeste li imali prilike da vozite onaj od 170ks sto je isao u Passata, Golfa, A3, A4?

Redak je kao beli medved ali se nadje pokoji u oglasima.

Kako se on pokazao?

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 16:31
od Ivan
Vozio sam 170ks tdi u passatu, a3 quattro I a4, ti verovatno mislis na pd, a ne na cr?

U audiju se dosta lose pokazao, hoce pukne glava ili zakuca uljna pumpa, jeste recimo na svakom desetom, ali velika je kocka, kao lanac I radilica kod bmwa 20d, moze, al ne mora da znaci :)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 19 Sep 2016, 16:33
od Ji 4Tze
Ivan napisao:Bas naprotiv, zbog ostavinske nije vozen accord vtec 40kkm dizna I pumpa crkle, e39 528I zbog registracije, stari a8 4.2 takodje zakucao motor itd

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
benzinci su izdržljiviji na stajanje zbog prirode goriva.
A BMW i Audi mogu da zakucaju iovako i onako :kezo:

Ovo sa dizna i pumpe za benzinca, da nije bio na plin?