Stranica 11 od 21
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 18 Sep 2016, 22:40
od sebekkg
Zavisi sa cijim delovima, mozes da uzmes sve originalne delove, a tada je veliki servis oko 500e. Dok mozes da prodjes jeftinije sa zamenskim delovima ali takodje jako kvalitetnim. Ja sam vozio taj motor u a4 b8 i zaista nema mane kako ide. Na auto putu pretice bez ikakve muke, kada kreces da ubrzavas mozes 5 brzinu i da preskocis

.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 18 Sep 2016, 22:46
od dag81
.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 07:31
od DasAuto
sebekkg napisao:Zavisi sa cijim delovima, mozes da uzmes sve originalne delove, a tada je veliki servis oko 500e. Dok mozes da prodjes jeftinije sa zamenskim delovima ali takodje jako kvalitetnim. Ja sam vozio taj motor u a4 b8 i zaista nema mane kako ide. Na auto putu pretice bez ikakve muke, kada kreces da ubrzavas mozes 5 brzinu i da preskocis

.
Ne postoje "original djelovi"
Postoji samo Original pakovanje.
Inace se slazem!
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 09:21
od gazza
ne znam kako se prodavac zajebo da mi kaze tek na kolima je remontovana turbina i zamenjena bosch pumpa, oglasena kilometraza 127.000km, navodno "od stajanja", dve godine nije vozen.
ako ovo nije antipreporuka onda ne znam sta je. u moje vreme nisu te stvari odlazile tako brzo na TDI motorima...
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 09:39
od Ivan
Stajanje ubija auto, cak sam cuo za primere gde posle takvog stajanja zakuca motor jer popusti/otkaze spaner
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 10:06
od dag81
Bolje onda nemoj uzimati auto koji je stajao.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 12:07
od Gaginh0
Meni je to pricao taxista iz Naseg taxija kako su im popusila 3 motora od stajanja, 1.6 TDI.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 14:42
od Mladen7
Sasvim moguće, samo ne bi povezivao to da se dešava TDI motorima isključivo, nije dobro uopšte za većinu motora rekao bi.
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 15:07
od Ivan
Naravno, vazi za sve motore.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 15:26
od Ji 4Tze
za sve dizel motore, benzinci nisu baš toliko osetljivi
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 16:09
od Ivan
Bas naprotiv, zbog ostavinske nije vozen accord vtec 40kkm dizna I pumpa crkle, e39 528I zbog registracije, stari a8 4.2 takodje zakucao motor itd
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 16:12
od TheWickerMan
Meni je od stajanja crk'o alternator na Puntu, dok npr. 75 dve godine pre mene nije bila paljena, ništa joj nije falilo
sent from MS Lumia 640 LTE using TT Classic
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 16:17
od Gaginh0
Kad smo vec digli temu iz mrtvih, jeste li imali prilike da vozite onaj od 170ks sto je isao u Passata, Golfa, A3, A4?
Redak je kao beli medved ali se nadje pokoji u oglasima.
Kako se on pokazao?
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 16:31
od Ivan
Vozio sam 170ks tdi u passatu, a3 quattro I a4, ti verovatno mislis na pd, a ne na cr?
U audiju se dosta lose pokazao, hoce pukne glava ili zakuca uljna pumpa, jeste recimo na svakom desetom, ali velika je kocka, kao lanac I radilica kod bmwa 20d, moze, al ne mora da znaci
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: 2.0 TDI 140ks
Poslato: 19 Sep 2016, 16:33
od Ji 4Tze
Ivan napisao:Bas naprotiv, zbog ostavinske nije vozen accord vtec 40kkm dizna I pumpa crkle, e39 528I zbog registracije, stari a8 4.2 takodje zakucao motor itd
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
benzinci su izdržljiviji na stajanje zbog prirode goriva.
A BMW i Audi mogu da zakucaju iovako i onako
Ovo sa dizna i pumpe za benzinca, da nije bio na plin?