Stranica 11 od 14

Re: Most na Adi

Poslato: 31 Jul 2013, 02:18
od TDI
Most lepo izgleda! Oko toga nema mesta polemici.

Re: Most na Adi

Poslato: 31 Jul 2013, 08:44
od trojanac
Bajker, odlična fotka. :thumbup:

Re: Most na Adi

Poslato: 31 Jul 2013, 10:29
od methane.master
+1

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:12
od McGruja
Pupinov most me je razočarao.
Obećao sam da ću dati sud o tome da li je uticao na smanjenje gužve u centru, i siguran sam da nije, gužve su iste i u Takovskoj i u Karađorđevoj
Voleo bih neku studiju o broju vozila koji ga koriste

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:25
od schonenk
Mozda da odlozis konancan sud do zavrsetka kraka od mosta do pancevackog.

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:28
od McGruja
Kad se to očekuje?

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:29
od TDI
U Takovskoj slabo, mozda 10-15% manje. Ali Karadjordjevu je spasio i konačno su se stekli uslovi da se ista obnovi, a za sta je zrela vec izvesno vreme.

U Takovskoj su na smanjenje guzve uticali i drugi faktori. Pored Pupinovog mosta i veca cena goriva najvise, kao i drugi.

Ove nedelje idem Takovskom zbog obaveza. Uvek izmedju pola 2 i 3 popodne, U smeru od Cvijićeve ka Kneza Milosa. Samo u Ponedeljak me je uhvatila guzva kakva je nekad bila normalna svaki dan. Danas i juče kao da je Nedelja. Od početka Takovske do kraja Kneza Miloša za 10 minuta lagano.

Ovaj sadasnji beogradski saobracaj, u poređenju sa onim od pre 5 godina se ne moze nazvati guzvom.

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:39
od BAJKER
McGruja napisao:Pupinov most me je razočarao.
Obećao sam da ću dati sud o tome da li je uticao na smanjenje gužve u centru, i siguran sam da nije, gužve su iste i u Takovskoj i u Karađorđevoj
Voleo bih neku studiju o broju vozila koji ga koriste

Ako i bude neka studija verovatno ce podatak biti malo napunpan, jbg treba se opravdati ulozena sredstva. Realno da nam treba takav most, sigurno da treba. Kada se je pravio most Gazela s kraja 60"tih kada je bio planiran prvobitno su hteli most sa cetri trake, medjutim Branko Pesic je isterao svoje da to bude most sa 6 traka sto je ipak bilo vizionarski u to vreme daleko ispred tadasnjih potreba. Verovatno ce i ovaj most za koju godinu biti u upotrebi sa svojim realnim kapacitetom saobracaja.

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:41
od McGruja
Ma treba, svaki most treba, samo zapažam :)

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:53
od Paja
Menjajte temu u beogradski mostovi.

Pupinov jeste izvukao težak saobraćaj iz Karađorđeve i poteza Konjarnik Pančevac, ali je napravio haos na zrenjaninskom putu. Sada tamo ne može da se prođe.

Tek kad se veže sa pančevačkim putem, a naročito kada se napravi direktna veza sa Pančevom, onda ćemo moći da vidimo njegovu pravu vrednost.

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:56
od BAJKER
Jos jedan most je planiran kod Vince. On treba da poveze deonicu od Bubanj potoka preko Boleca i Vince, mosta preko Dunava do Starceva i Panceva.

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 17:59
od Paja
Taj je bitan jer bi trebalo da bude i železnički i da izmesti sav teretni železnički saobračaj sa pančevačkog.

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 18:11
od TDI
Upravo to!

A haos za Zrenjanincu je napravio iz razloga sto je trebalo da se puste po dve trake celom deonicom od skretanja za naselje Kovilovo do Borče. Takvoj saobracajnici prilazis, a po jedna traka u smeru.

Naravno da ce biti guzve!

A oni samo napravili po dve trake tu gde je most i zasekli onako...

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 18:31
od Paja
Taj deo o kome pričaš je oduvek bio kritičan i bilo je neko sumanuto ograničenje od 40, ali je sada svuda gužva zbog svih šlepera koji idu ka i iz Pančeva.

Apsolutno se slažem da su trebali da prošire sve do mosta, kao što su trebali da postave one zapreke po sredini duž celog puta.

Re: Most na Adi

Poslato: 22 Apr 2015, 18:56
od TDI
Jeste.

Ali ne moze da se prosiri jer su se u Borci svi nabili do puta, pa bi svima sada morao da skratis dvorista, nekima da srusis i delove kuca. Tu ima mnogo puteva koji izlaze na Zrenjaninac, ljudi pretrcavaju i tako to na tu temu i zato je 40. Mnogo je pesaka ranije bivalo udareno na tom delu.

Sve bi to moglo da se resi da je ovo neka normalna zemlja. I to vrlo jednostavno. Ali to kosta, a zakon se ne postuje, sto su dva veoma otezavajuca faktora. I svako gleda da zgrabi sto vise. Nedao Bog da ostavi malo danas sutra za trotoar ili prosirenje puta. A plac mu sigurno nije bio do puta, nego je bilo: ,,Ko ga je.e, daj da capim sto vise,, . I svi tako uradili i sad ga je.i.