Stranica 11 od 48
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 09 Jun 2014, 15:28
od Dzoni_m
TRIO_driver napisao:Dzoni_m napisao:Kakva su iskustva sa KIA Sorento? Valja li čemu?
Sent from my PMP5101C_QUAD using Tapatalk
Zavisi za sta zelis da ga koristis, i sta ocekujes od njega?
Gledam kao zamenu za Carensa, dakle kao porodični auto, namerno SUV zbog lošijih puteva po BY pa ko ono velim, trap mu je izdržljiviji a po zimi imam 4x4. Naravno interesuje me onaj 2,5 crdi motor i automatik.
Sent from my PMP5101C_QUAD using Tapatalk
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 09 Jun 2014, 19:58
od ben roj
TRIO_driver napisao:ben roj napisao:Pitanje: na koliko km preporucujete menjanje ulja tog japanskog ENEOS
s obzirom da sam preporuke za menjanje ulja za I 30 nalazio razlicite.
U sustini, full sintetika je do 15k interval. U zavisnosti od voznje, tj. nacina voznje, ostrija/nezija, grad/autoput, moze se desiti i da se promeni i ranije i kasnije.
Npr. peglas ga u obrtaje, on ce drzati do 12k kao zakovan, a onda ce od 12-15k km popije. Isto tako, autoput stalno da se vozi u umerenom opterecenju moze i do 20k da izdrzi.
Znaci, 15k je mera, ali ja recimo uvek skratim na manje, zavisno od kola...Ulje i filter ulja su jeftini naspram cinjenice da uvek imas optimalno podmazivanje motora..
Kod nas u servisu je i zamena besplatna ukoliko se uzme nase ulje i delovi, tako da na kraju to izadje kao jedan rucak za 2-3 nedeljom u restoranu...
Zahvaljujem na odgovru.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 10 Jun 2014, 12:19
od TRIO_driver
Dzoni_m napisao:TRIO_driver napisao:Dzoni_m napisao:Kakva su iskustva sa KIA Sorento? Valja li čemu?
Sent from my PMP5101C_QUAD using Tapatalk
Zavisi za sta zelis da ga koristis, i sta ocekujes od njega?
Gledam kao zamenu za Carensa, dakle kao porodični auto, namerno SUV zbog lošijih puteva po BY pa ko ono velim, trap mu je izdržljiviji a po zimi imam 4x4. Naravno interesuje me onaj 2,5 crdi motor i automatik.
Sent from my PMP5101C_QUAD using Tapatalk
Sorento prve generacije nije SUV, vec punopravni terenac sa sasijom i reduktorom. Druga generacija je SUV sa samonosecom karoserijom.
Racunaj da je tvrdji, da ce potrosnja biti veca, motor kad menjas sve lance, kosta poprilicno, ima ih da se besis, bilo je dosta i otvaranja motora, kvacilo ti je sa zamajcem, nije bas nezna cena, ima svih delova, nije space shuttle, ali je 50% skupji za odrzavanje od toga sto trenutno vozis..
Jednostavno, to je dzip, sa svime pozitivno i negativno sto ti ide uz to..
Za to sto si hteo, bolje neki Tuscon, Santa fe i slicno...robusniji su od putnickih vozila, ali jos uvek nisu dzipovi, lakse za dzep i voznju..
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 10 Jun 2014, 15:54
od Dzoni_m
Hmm da, Tuscon i Santa Fe i jesu na radaru, ali o njima znam ponešto , pogotovu što dele motor sa Carensom, ali Sorento mi je nepoznanica.
Sent from my PMP5101C_QUAD using Tapatalk
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 17 Jun 2014, 00:09
od ikac2000
Pitanje za Tria: da li 0.2 l viska ulja u motoru nakon zamene moze da steti?
Po uputstvu ide 3.6l ulja, sipano je 3.5, a sada ide oko 5mm od maksimuma.
Puno hvala i pozdrav...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 17 Jun 2014, 09:26
od TRIO_driver
Svako uputstvo (recimo Auto Data), daje koliko ulja staje u motor, ali suv, i to sa filterom, sto znaci da te kolicine mogu da se uzmu kao reperi samo onda kad radis generalnu i znas da u motoru nema ni miligram ulja.
Kod redovnih zamena uvek ostane 1-2 dcl koje je nemoguce ocediti, tako da to nije nista strasno.
Sa druge strane, logicno je da ako ti neko naplati toliko i toliko ulja, sipace ti tacno toliko, jos nisam cuo da neko redovno o svom trosku sipa ljudima vise za dz..
Gledano po P.S. fabricka tolerancija potrosnje ulja u propisanom intervalu je raspon od minimuma do maksimuma, u prosecnim uslovima voznje. Znaci, sve do max. je po P.S., ako su ispostovane klasicne stvari tipa auto na ravnom, hladan motor itd..
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 17 Jun 2014, 09:42
od ikac2000
Verovatno je ostalo malo ulja a sipano je po normativu.
Znaci ne trebam da brinem zbog tog viska od 0.1-0.2 l ako do ro razumem?
Hvala...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 28 Jun 2014, 10:57
od Ogi
Kakva je situacija sa amortizerima za i30 ? Secam se kada sam te pitao pre godinu dana da si rekao da ih nema ni u originalu ni u aftermarketu.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 29 Jun 2014, 10:46
od Neo
Kako da najlakse stignem do vas iz bg-a? Prvo iskljucenje sa autoputa, pa posle kanala levo u temerinsku pa u futosku pa da trazim jablanicku. Tako sam zamislio

Prvi put idem kolima u ns, tj da ja vozim.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 29 Jun 2014, 11:03
od trojanac
Suviše ti je komplikovano i sporo tuda. Ja obično dolazim sa druge strane, ali i od autoputa je lako. Samo ideš pravo, ne skrećeš nigde dok ne prođeš Merkur. On ti je sa desne strane. Nastavljaš dalje, prolaziš stambeno naselje (šarene zgrade) i dolaziš do kružnog toka. Tu se odvajaš levo i ulaziš u novi Bulevar Evrope. Odatle samo pravo do Futoške ulice, tu desno i držiš levu traku, par stotina metara dalje imaš skretanje levo, tu skrećeš i prva desno, prva levo i tu si. Evo i mape.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 29 Jun 2014, 11:12
od Neo
E odlicno, hvala ti. Znaci sa autoputa je drugo iskljucenje, ne prvo?
Edit: ipak prvo, moja greska.

Zakazano u pola 9, krenuo bih u pola 7 sa B. brda, pa ako stignem ranije da pojedem nesto.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 29 Jun 2014, 11:25
od trojanac
Stići ćeš ranije ako ne zaglaviš u Beogradu, mada kontam da u pola 7 nema preterane gužve. Moj ti je savet da se spustiš na novi most, poslednje isključenje kod buvljaka, odatle pravo do petlje kod Arene i tu se uključiš na ap. Za slučaj da nisi obavešten, ne možeš se uključiti starim ap kod Batajnice tako da se ne isključuješ kod Zmaja već nastavljaš pravo, prolaziš aerodrom i posle ćeš videti isključenje za Novi Sad. Kontam da ti od Arene do ulaska u NS treba oko sat vremena normalne vožnje. Tako da bi trebalo da imaš oko pola sata fore da doručkuješ.
Imaš malu pekaru tu u blizini servisa, proći ćeš pored kad budeš dolazio. Ima i prodavnica na ćošku, isto u blizini.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 29 Jun 2014, 11:45
od trojanac
Neo napisao:
Prvi put idem kolima u ns, tj da ja vozim.
Ako nisi išao skoro u NS, a pogotovo što prvi put voziš sam, obrati pažnju na isključenje za NS sa autoputa. Nije kao ranije, sad imaš par km ranije znakove i isključenje za NS i Zrenjanin. Tu treba da se isljučiš i voziš paralelno sa ap, pa onda dalje pratiš znakove kako da izađeš na put za NS.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 29 Jun 2014, 12:01
od Neo
Hvala do neba na detaljnom opisu
Obraticu paznju na sliku.
Znao sam za to posle aerodroma, da se ukljucim na obilaznicu, ili to ili bih isao odmah na obilaznicu tamo pre orlovace. Za novi most ne bih, jednostavnije mi je na gazelu. Da ne komplikujem

Hvala jos jedanput.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 29 Jun 2014, 12:42
od Saša
Za NS se isključuješ sa autoputa čim prođeš Lukoil benzinsku pumpu, neka ti ona bude reper. Posle jedno kilometar (ili manje) od te pumpe je isključenje, videćeš table sa gornje fotke i to je sada jedino isključenje, ne smeš ga nikako promašiti (a mnogi ga promaše jer ga tu ranije nije bilo a i baš je idiotski napravljeno). Zatim prođeš kroz buduću naplatnu rampu (u izgradnji je) i voziš paralelno pored auto puta (dve su trake) još jedno 3 km i tek se onda isključuješ potpuno za grad (čim prođeš ispod prvog nadvožnjaka ide to isključenje) pa ideš dalje pravcem koji ti je nacrtao Trojanac. Da te i to ne zbuni...
