Stranica 11 od 50

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 11:45
od ftj
Svakako se ubrzano troše i gume i kočnice tako da ako su pri kraju lako će se dokrajčiti. Asfalt i nije nešto abrazivan(pogotovo zadnji sloj koji su stavili) tako da i nije toliko strašno. Kočnice bi svakako valjalo ozračiti posle staze. Ali ipak da se razumemo, staza je neviđen stres za automobil kakav se ni blizu ne može dostići na ulici ma kakav divljak bio.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 11:49
od half man
Veliki je to trosak za amatere ,ipak.. Ucesce plus potroseni delovi ...

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 12:02
od nidza
Naravno. Prednji diskovi koji su bili pri kraju su poplaveli i bačeni u đubre ubrzo posle, zajedno sa pločicama. Gume nove su bile, iako naduvane na 3.5bar, pojele su se ozbiljno.

Mada sve u svemu, neviđeni merak je bio. Ko ume da se sudzrži od kidanja kola i ume da vozi čisto sa ranijim kočenjem, ne bi trebalo da razvali auto. U svakom slučaju potrošnja automobila je ubrzana, recimo minut da stazi ko dan normalne vožnje.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 12:34
od half man
3 sata=180 minuta=pola godine :D :(

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 12:42
od sale vti
nidza napisao: Mada sve u svemu, neviđeni merak je bio.
True.

nidza napisao: Ko ume da se sudzrži od kidanja kola i ume da vozi čisto sa ranijim kočenjem, ne bi trebalo da razvali auto.


False.
Ko je taj ko ce da izadje na stazu i da se suzdrzava?? Da koci ranije?Zasto bi? to moze i na ulici. Zasto bi razvalio auto? pa ne udara u zid sa njim. Opasnije su udarne rupe na ulicama nego brzo uletanje u krivinu.(po auto)
nidza napisao: recimo minut da stazi ko dan normalne vožnje.
False.
Recimo, ali ko vozi dizla, i ko je panzioner u voznji. Malo potentniji klinci na menjacu sa benzincima dozivljavaju navak svaki/svaki drugi dan pa je auto vec i navikao na ribanje. :)

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 12:48
od schonenk
Nidza i ja kad smo vozili bilo je 40 stepeni temperatura vazduha, a u autu je bilo 100 stepeni :)

Ako neko nije siguran da moze jos dosta preci sa plocicama, neka ih promeni pre Navaka. Moje su se istopile posle 3 kruga i onda sam izrendao diskove, jer nisam zeleo da stanem. Naravno, oba prednja diska su bacena.

Moje iskustvo je da staza dozvoljava kombinaciju blagog kocenja i kocenja motorom. Kocnicom se malo spuste obrtaji i namesti automobil recimo za onu sikanu na pravcu, a onda salta nanize. Da sam tako vozio od starta ne bih sredio kocnice.

Cene su sad zaista neprimamljive, mi smo vozili pola sata za 1800, a sada treba dati skoro tri puta vise. Vise vremena na stazi ne znaci previse, jer je pola sata za amatere sasvim dovoljno.

Nas je bilo samo osam na stazi. Ja sam krenuo jako oprezno i polako kako sam sticao samopouzdanje tako sam i ubrzavao. Prvo mi je reper bio Nidza, pa kad je on malo popustio gas sustigao sam 120d koji me je osisao na startu.

E taj dozivljaj vredi i para za Navak i onih za diskove. Vec znas stazu, rival je vise nego solidan i prava, bezbedna trkacka staza. Kad sam ga pretekao on je pojacao tempo i nabio mi se u branik nakon moje manje greske u sikani, ali redar mase za kraj...eh :)

Da je cena pristojnija zeleo bih da idem opet, ali mi se nekako ne ide sa Accordom, nije to to.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 13:09
od ftj
sale vti napisao: Malo potentniji klinci na menjacu sa benzincima dozivljavaju navak svaki/svaki drugi dan pa je auto vec i navikao na ribanje. :)
što bi ti rekao - false.

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 13:28
od Cp6uH
Sale budi fer pa reci koje pločice i diskove vozišm koje ulje za kočnice koristiš, koje gume voziš kad ideš na Navak ? ;)

Kod mene ATE diskovima i racing blue ulje za kočnice, Ferrodo DS 2500 pločice i R888 semi slikove ;)
E sad kako je bilo na običnim gumama i lošim kočnicama?
Meni samo sa lošijim gumama je bio smor posle tri kruga ;)

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 13:35
od kapor
Do sad je koristio fabricke kocnice i fabricko ulje. ;)
I jednom izasao sa semi slick i smorio se kao pas, uzeo covek pireli obicne. ;)

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 14:42
od trojanac
Pa to fabričko je za Type R, a to nije ni blizu običnog automobila. Ni ja ne bi tražio ništa bolje od fabričkog, za 1 izlazak na Track day godišnje.
sale vti napisao:
Ko je taj ko ce da izadje na stazu i da se suzdrzava?? Da koci ranije?Zasto bi? to moze i na ulici. Zasto bi razvalio auto? pa ne udara u zid sa njim. Opasnije su udarne rupe na ulicama nego brzo uletanje u krivinu.(po auto)
Ti si beše malko brže ušao u krivinu? :mrgreen:

Slika

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 14:54
od robbief
meni reko da je mislio da ovo "vent-us" znaci da mu guma kaze da je na tom mestu treba provetriti :D

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 14:55
od sale vti
Identicno kociono ulje imamo i ti i ja. ;)

Usao sam taman kako treba, nego trazio idealnu putnju i pikirao pocetak sikane, ali nazalost pocetak je bio odradjen kao ivicnjak i eto foto materijala. :)

@ftj: mislis?

@srbin: kapor ti je odgovorio.

Fabricko kociono hondino ulje, blueprint diskovi i trw plocice, hankook v12 gume i bilo ludilo. Ni jednom izgubljena kocnica, auto se fenomenalno ponasao, na gumi su ivice samo bile oborene. Bile su naduvane na 2.6 bara po fabrickoj spec.

Drugi put sve isto samo i bez fail-a, ni jednom izgubljena kocnica.

Treci put yokohama a048, ds2500 plocice, blueprint diskovi isti od pre dva vozenja. Rezultat: krivi diskovi, raspale se plocice, stajanje na 10min da izduvavam gume, sa 1.6 bara popnu se na 3.5 bara i tako u krug - ne zadovoljan.

Setup za ovaj TD ako budem isao, u medjuvremenu stavljene opruge h&r, quaife lsd, dba prednji diskovi, honda originalne oem plocice i gume koje cu koristiti su pirelli p zero nero na fabrickim felnama.

Poenta cele price je da se manje prica a vise uziva, da kosta kosta, ako volis i mozes-ides. Jedan izlazak na navak ako vozis bez toga da imas stetu neku na autu kosta identicno koliko prosecan pusac da mesecno za cigarete, pa vi i dalje tupite kako je to preskupo.

Jos jedan info, na honda adrenalin day-u, vozena su stock kola, sa fabrickim vesanjem, fabrickim kocnicama, fabrickim gumama, sa dosta manje konja nego sto pojedini koji ovde kukaju imaju pod haubom, i vrteli su se vozaci u krug iznova i iznova, i niko nije otisao ne zadovoljan iako nema 500ks.

Samo se u glavi nasetujte, smanjite pola pakle dnevno, nemojte izaci naredna dva vikenda i vidimo se na navaku. ;)

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 14:59
od Cp6uH
:doubleup:

Eto sad je sve napisano ko ima želju da proba auto na stazi doćiće

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 15:01
od sale vti
I da, odma nalete kom nove :) :) (uporedite novu gumu, sa vozenim na navaku, ivice najvise, nema razlike, tako da ako je guma ok nece da se pojede tek tako) :)
Slika

i Felna sredjena

Slika

Re: NAVAK Track Day

Poslato: 14 Maj 2014, 15:19
od trojanac
Sale, ti si moj idol! B-)

Tapatalk with Desire 500