Re: Jaguar XE
Poslato: 26 Avg 2015, 09:48
starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama, za razliku od Audija u to vreme (a i u sadašnje)



starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama, za razliku od Audija u to vreme (a i u sadašnje)
Zasto uporno diskusiju svodis na Jaguar vs Audi po pitanju imidza?Dzoni_m napisao:Ajde molim te ne pricaj gluposti. Uzeo si X type kao primer gde su omasli jedan model (generalno nije bio neuspesan ali nije ni bio "pravi Jaguar") u svojoj gami koja se proteze dalje nego sto taj Audi postoji. Nemoj samo da mi pominjes pokojni Auto-Union i predratni period jer ta firma (koja ima moje duboko postovanje) nema veze sa sadasnjim Audi-jem iako se time busaju. Kada je Jaguar pravio luksuzne modele Audi je pravo ove kante:goblin napisao: Slazem se da postoji X faktor, i imidz, i brend... i da sve to ima svoju tezinu.
Ali ako vec gradis taj imidz za koji smatramo da ga ima Jaguar naspram nemaca, onde sebi ne mozes da dopustis sprdnju od modela poptu X-Type.
Takvom modelu dzabe sav imidz ovoga sveta, samo je unazadio brend.
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#/ ... _v_sst.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_50#/ ... udi_50.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_100# ... 100_LS.JPG
http://details-of-cars.com/wp-content/u ... -1.8-2.jpg
Dakle, jedan X type (koji nije bio po meri purista) VS ko zna koliko modela za mase i bez stila da bi tek 90-tih postali neki "premium" i ti nadjes da pricas o imidzu!?!? Mislim, ajde molim te.
Te sestice sto gledas po ulicama ne kostaju ni kao dobra garaza a ne kao stan. A ako si citao sta pisem, upravo sam ja taj koji se grozi takvih modela.Dzoni_m napisao:Audi A6 npr. Kosta koliko manji stan a ima ih na ulici lopatom da guras. Vozio sam se u tom A8. Problem je sto sam zakljucio da je A8 kada sam pogledao oznaku pozadi. A nazalost par dana pre toga sam se vozikao u seriji 7. Predpostavljas zasto me Audi nije nimalo impresionirao.goblin napisao: Ne znam na koji to auto mislis da vredi kao stan a na ulici vidjas jos 100 takvih koji se voze po sluzbenoj duznosti a da ga poredis sa Skodom?
Provozaj se npr u A8 4.2TDI pa onda opet presaberi rezone i poredjenja.![]()
A kako ne zaostaje u tehnickom smislu kada sam ti vec nabrojao konkretne tehnicke inferiornosti Jaguara naspram nemaca?Dzoni_m napisao:Zato sto ne zaostaje ni u tehnickom smislu jer zelis da svedes sve na brojke a to ne ide. Cak i kada ide u prilog Jaguara ti pricas o opremi koja samo tebi znaci. Da ti pomognem: vecina prodatih primeraka (cak i taj Audi) NEMA 4x4 i NEMA vazdusno oslanjanje, ako tebi znaci meni ne znaci. To sto ti moras da kupis 4x4 jer je Audi prepakovani FWD VW pa rastezu platformu po celoj gami, nije merilo.goblin napisao: Mada mi i dalje nije jasno zasto diskusiju guras u smeru Audi VS Merc/BMW, kada to niko ne spominje vec se diskutovalo o poredjenju Jaguara naspram nemacke trojke u tehnickom smislu.
@Floyd, tacno je to, ali sigurno ga kupuje manje polusveta nego nemacku trojku.
Gde si procitao da je to OK?Ivan napisao:Sada kada si spomenuo porsche opet setio da panamera dizel moze da se kupi samo kao RWD i to je skroz OK, ali recimo za XJ nije iako je imao jaci i napredniji dizel, pa cak je i zamerka S klasi
Послато са GT-N7100
X-Type imao SERIJSKI 4x4 U SVIM VERZIJAMA???starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama, za razliku od Audija u to vreme (a i u sadašnje)
Pa uporedi ga. Ja ti to i pricam od prvog vagona. Da si uporedio Jaguar sa MB ili BMW pa da diskutujemo, sa Audijem nema sta da trazi. Opet ta tvoja prica kako zaostaje, ne zaostaje. Pricamo o XE modelu ako si zaboravio naslov teme. I da imidz se mozda tebi srozao za koga auto-industrija pocinje od 90-tih. Pravila su se vozila i pre toga.goblin napisao: Zasto uporno diskusiju svodis na Jaguar vs Audi po pitanju imidza?
Kada ja celo vreme poredim Jaguar sa NEMACKOM TROJKOM. Evo ako ti ne odgovara Audi, poredi ga sa BMW-om ili Mercedesom.
I da, stojim iza toga da Jaguar nije uspeo da sacuva svoj brend i imidz poput Maseratija koji nije dozvoli ispade kao X-Type ili Porsche-a koji kad izbaci model onda i pokida sa tehnicke strane.
Ima on svoj smek i dalje naravno, ali nista specijalno ispred nemacke trojke, dok tehnicki nedvosmisleno zaostaje u odredjenim segmentima.
A6 klot ne kosta 40 000 EUR? Skupe ti te garaze.goblin napisao: Te sestice sto gledas po ulicama ne kostaju ni kao dobra garaza a ne kao stan. A ako si citao sta pisem, upravo sam ja taj koji se grozi takvih modela.
Sto se tice A8. Ako si se vozio u njemu kao sto pises a nisi mogao da zakljucis da si se vozio u A8 onda ili lazes ili veze nemas sta pises.
A8 po eksterijeru mozes da mesas i to je kritika koju sam i ja uputio u predhodnim postovima kao kritika na Audijev racun, ali napisati da u enterijeru nisi znao u cemu se vozis je cista glupost! A8 enterijer nema veze ni sa jednim drugim modelim i radi se o vrhunskom enterijeru kojem kapu skidaju i najzagrizeniji protivnici Audija.
A sto se tice poredjenja sa BMW 7, to je isto vrhunski auto, ali samo ostrasceni komentari mogu biti drasticno na racun bilo kojeg od ta dva auta sto se tice enterijera posto se radi o samom vrhu u oba slucaja. Eto bas me interesuje koje si to krucijalne razlike osetio?
Razmisli jos jednom u cemu si se ti vozio uopste, pogledaj jos jednom oznake![]()
XE iz 2.0 dizela ima 180 ks, BMW 218KS gde ti vidis 100 ks razlike?goblin napisao: A kako ne zaostaje u tehnickom smislu kada sam ti vec nabrojao konkretne tehnicke inferiornosti Jaguara naspram nemaca?
Oces da kazes ako brojke kazu da jedan BMW vadi preko 100KS vise iz iste klase motora da te brojke nisu bitne vec da Jaguar sa 100KS manje pruza iste performanse?
Oces da kazes da Jaguarovo ogibljenje pruza iste prednosti kao ful vazdusno ogibljenje sa svim prednostima el podesavanja?
Oces da kazes da Jaguarov zadnji pogon pruza bolje performanse u otezanim uslovima od Quattro/X-Drive/4-Matic pogona?
Sta su to nego tehnicke razlike?
Jasno je meni da ti to znas, moras znati kad ti cesto desava, kao i sada...starac vujadin napisao:Znam, teško je kada se ispadne glup u društvu, pa onda je po balkanskom mačo receptu najbolje terati kontru...![]()
I nakon toga obrazlozis:starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama:..
starac vujadin napisao: I znam da je imao prednji pogon s dizelom....čisto da ne misliš da ne znam i znam šta sam napisao.
Ponavljaš se kao što često činiš. Treba znati i kako se izvući kada se zaglibiš, a ti se baš namazao katranom u ovoj temi. To ti je nauk da ne ulaziš prepotentno i nepripremljeno s namerom da provociraš u temu kojoj nisi dorastao.goblin napisao:Jasno je meni da ti to znas, moras znati kad ti cesto desava, kao i sada...starac vujadin napisao:Znam, teško je kada se ispadne glup u društvu, pa onda je po balkanskom mačo receptu najbolje terati kontru...![]()
Kao kad izjavis:I nakon toga obrazlozis:starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama:..starac vujadin napisao: I znam da je imao prednji pogon s dizelom....čisto da ne misliš da ne znam i znam šta sam napisao.
Uopste nije problem porediti ni Audi VS Jaguar, opet se javljaju tehnicke prednosti u korist Audija, sve koje sam nabrojao i ranije.Dzoni_m napisao: Pa uporedi ga. Ja ti to i pricam od prvog vagona. Da si uporedio Jaguar sa MB ili BMW pa da diskutujemo, sa Audijem nema sta da trazi. Opet ta tvoja prica kako zaostaje, ne zaostaje. Pricamo o XE modelu ako si zaboravio naslov teme. I da imidz se mozda tebi srozao za koga auto-industrija pocinje od 90-tih. Pravila su se vozila i pre toga.
A6 kolot kosta 40.000e ali ove koji si ti pomenuo da vidjas na stotine po nasim ulicama u proseku nisu placani ni preko 20.000eDzoni_m napisao: A6 klot ne kosta 40 000 EUR? Skupe ti te garaze.
Lepo ti kazem, nikakav utisak nije ostavio na mene. Nisam rekao da je los, vec da je utisak bio nja, sve vec vidjeno. Sterilno. Nisam dovodio u pitanje kvalitet niti bilo sta. Samo je enterijer bez vaooo efekta. Opaska za zagledanje oznake je da su im svi modeli ko jaje jajetu i da pri razvoju novog modela uzmu stari, stave blueprint na kopir masinu pa iskopiraju +30% ili -30% i eto auta. U toj klasi vilica treba da padne kada sednes u auto i kada ga vidis. A ne da bude pa OK je.
Dobro znam oznake.
Preko 100KS razlike se pravi na 3.000ccm dizelasima a ne na 2.000ccm, mada i kod njih ima razlike.Dzoni_m napisao: XE iz 2.0 dizela ima 180 ks, BMW 218KS gde ti vidis 100 ks razlike?
XE iz 2.0 benzinca 240ks, BMW 245KS gde ti vidis 100 KS razlike?
C klasa nudi vazdusno ogibljenje u toj klasi, dok A4 nudi magnetno (isto postoji elektronsko podesavanje tvrdoce).Dzoni_m napisao: Ko to od konkurencije nudi vazdusno ogibljenje u toj klasi? Ponavljam ti procitaj naslov teme.
Da Jaguar ne nudi 4x4 u XE modelu za sada. I sta? Ne znam samo gde ti vidis te A4 sa quattro pogonom. Posto ja na prste mogu da ih izbrojim.