Stranica 11 od 19

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:48
od Dzoni_m
starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama, za razliku od Audija u to vreme (a i u sadašnje) :)
:mrgreen: :rofl: :plusone:

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:52
od Ivan
Hahahah

Slika

Послато са GT-N7100

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 10:03
od Comi
E moj gobline, pardon Arteta, sta si doziveo.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 13:12
od goblin
Dzoni_m napisao:
goblin napisao: Slazem se da postoji X faktor, i imidz, i brend... i da sve to ima svoju tezinu.
Ali ako vec gradis taj imidz za koji smatramo da ga ima Jaguar naspram nemaca, onde sebi ne mozes da dopustis sprdnju od modela poptu X-Type.
Takvom modelu dzabe sav imidz ovoga sveta, samo je unazadio brend.
Ajde molim te ne pricaj gluposti. Uzeo si X type kao primer gde su omasli jedan model (generalno nije bio neuspesan ali nije ni bio "pravi Jaguar") u svojoj gami koja se proteze dalje nego sto taj Audi postoji. Nemoj samo da mi pominjes pokojni Auto-Union i predratni period jer ta firma (koja ima moje duboko postovanje) nema veze sa sadasnjim Audi-jem iako se time busaju. Kada je Jaguar pravio luksuzne modele Audi je pravo ove kante:
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#/ ... _v_sst.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_50#/ ... udi_50.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_100# ... 100_LS.JPG
http://details-of-cars.com/wp-content/u ... -1.8-2.jpg

Dakle, jedan X type (koji nije bio po meri purista) VS ko zna koliko modela za mase i bez stila da bi tek 90-tih postali neki "premium" i ti nadjes da pricas o imidzu!?!? Mislim, ajde molim te.
Zasto uporno diskusiju svodis na Jaguar vs Audi po pitanju imidza?
Kada ja celo vreme poredim Jaguar sa NEMACKOM TROJKOM. Evo ako ti ne odgovara Audi, poredi ga sa BMW-om ili Mercedesom.

I da, stojim iza toga da Jaguar nije uspeo da sacuva svoj brend i imidz poput Maseratija koji nije dozvoli ispade kao X-Type ili Porsche-a koji kad izbaci model onda i pokida sa tehnicke strane.
Ima on svoj smek i dalje naravno, ali nista specijalno ispred nemacke trojke, dok tehnicki nedvosmisleno zaostaje u odredjenim segmentima.
Dzoni_m napisao:
goblin napisao: Ne znam na koji to auto mislis da vredi kao stan a na ulici vidjas jos 100 takvih koji se voze po sluzbenoj duznosti a da ga poredis sa Skodom?
Provozaj se npr u A8 4.2TDI pa onda opet presaberi rezone i poredjenja. ;)
Audi A6 npr. Kosta koliko manji stan a ima ih na ulici lopatom da guras. Vozio sam se u tom A8. Problem je sto sam zakljucio da je A8 kada sam pogledao oznaku pozadi. A nazalost par dana pre toga sam se vozikao u seriji 7. Predpostavljas zasto me Audi nije nimalo impresionirao.
Te sestice sto gledas po ulicama ne kostaju ni kao dobra garaza a ne kao stan. A ako si citao sta pisem, upravo sam ja taj koji se grozi takvih modela.

Sto se tice A8. Ako si se vozio u njemu kao sto pises a nisi mogao da zakljucis da si se vozio u A8 onda ili lazes ili veze nemas sta pises.
A8 po eksterijeru mozes da mesas i to je kritika koju sam i ja uputio u predhodnim postovima kao kritika na Audijev racun, ali napisati da u enterijeru nisi znao u cemu se vozis je cista glupost! A8 enterijer nema veze ni sa jednim drugim modelim i radi se o vrhunskom enterijeru kojem kapu skidaju i najzagrizeniji protivnici Audija.
A sto se tice poredjenja sa BMW 7, to je isto vrhunski auto, ali samo ostrasceni komentari mogu biti drasticno na racun bilo kojeg od ta dva auta sto se tice enterijera posto se radi o samom vrhu u oba slucaja. Eto bas me interesuje koje si to krucijalne razlike osetio?
Razmisli jos jednom u cemu si se ti vozio uopste, pogledaj jos jednom oznake ;)
Dzoni_m napisao:
goblin napisao: Mada mi i dalje nije jasno zasto diskusiju guras u smeru Audi VS Merc/BMW, kada to niko ne spominje vec se diskutovalo o poredjenju Jaguara naspram nemacke trojke u tehnickom smislu.
Zato sto ne zaostaje ni u tehnickom smislu jer zelis da svedes sve na brojke a to ne ide. Cak i kada ide u prilog Jaguara ti pricas o opremi koja samo tebi znaci. Da ti pomognem: vecina prodatih primeraka (cak i taj Audi) NEMA 4x4 i NEMA vazdusno oslanjanje, ako tebi znaci meni ne znaci. To sto ti moras da kupis 4x4 jer je Audi prepakovani FWD VW pa rastezu platformu po celoj gami, nije merilo.

@Floyd, tacno je to, ali sigurno ga kupuje manje polusveta nego nemacku trojku.
A kako ne zaostaje u tehnickom smislu kada sam ti vec nabrojao konkretne tehnicke inferiornosti Jaguara naspram nemaca?
Oces da kazes ako brojke kazu da jedan BMW vadi preko 100KS vise iz iste klase motora da te brojke nisu bitne vec da Jaguar sa 100KS manje pruza iste performanse?
Oces da kazes da Jaguarovo ogibljenje pruza iste prednosti kao ful vazdusno ogibljenje sa svim prednostima el podesavanja?
Oces da kazes da Jaguarov zadnji pogon pruza bolje performanse u otezanim uslovima od Quattro/X-Drive/4-Matic pogona?
Sta su to nego tehnicke razlike?

Vecina prodatih Audija IMA 4x4 (o klasi o kojima diskutujemo), a SVAKI Audi visoke klase IMA vazdusno ogibljenje, dok u visoj srednjoj se taj dodatak pojavljuje sve vise. Ali poenta je da meni kao kupcu taj Audi nudi opciju dok Jaguar to jednostavno NEMA!!!
A to sto ja cenim i trazim 4x4 nije zbog toga sto ga Audi forsira, vec bi uzeo 4x4 i kod Mercedesa i kod BMW-a, posto vrlo dobro znam sta pruza.

To da samo meni oprema znaci je smesna konstatacija. Jeste, ovi iz Merca/BMW-a/Audija su culi za mene pa zbog toga ulazu milione u razvoj i kupuju patente da bi ja kupovao njihovu opremu, a inace to nikome drugo nije bitno... :thumbup:

Kakva ti je definicija "polusveta" koji vise kupuje nemacku trojku nego Jaguara?
Evo sad ce jos i psiholoski profil vozaca Jaguara da bude prednost. :glavomuzid:

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 13:23
od goblin
Ivan napisao:Sada kada si spomenuo porsche opet setio da panamera dizel moze da se kupi samo kao RWD i to je skroz OK, ali recimo za XJ nije iako je imao jaci i napredniji dizel, pa cak je i zamerka S klasi :)

Послато са GT-N7100
Gde si procitao da je to OK?
Ko je to napisao?

Vise puta sam kritikovao takva ogranicenja. Pa meni je Panamera bila jedna od zelja za sledeci auto i upravo je nedostatak 4x4 pogona uz dizel agregat prepreka zbog koje je nikada ne bi kupio (kao i cena :mrgreen: ).
starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama, za razliku od Audija u to vreme (a i u sadašnje) :)
X-Type imao SERIJSKI 4x4 U SVIM VERZIJAMA??? :rofl:
Imao je u ponudi 4x4 pogon, isto kao sto ga Jaguar i sada ima (doduse ne u svim verzijama i ne uz dizel agragat u ovoj klasi o kojoj pisemo). Ali je cista glupost da je X-Type imao serijski 4x4 u SVIM verzijama. :glavomuzid:

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 14:03
od starac vujadin
Znam, teško je kada se ispadne glup u društvu, pa onda je po balkanskom mačo receptu najbolje terati kontru... :)

I znam da je imao prednji pogon s dizelom....čisto da ne misliš da ne znam i znam šta sam napisao. Da ti uštedim trud što ćeš mi to napomenuti ;)

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:00
od Dzoni_m
goblin napisao: Zasto uporno diskusiju svodis na Jaguar vs Audi po pitanju imidza?
Kada ja celo vreme poredim Jaguar sa NEMACKOM TROJKOM. Evo ako ti ne odgovara Audi, poredi ga sa BMW-om ili Mercedesom.

I da, stojim iza toga da Jaguar nije uspeo da sacuva svoj brend i imidz poput Maseratija koji nije dozvoli ispade kao X-Type ili Porsche-a koji kad izbaci model onda i pokida sa tehnicke strane.
Ima on svoj smek i dalje naravno, ali nista specijalno ispred nemacke trojke, dok tehnicki nedvosmisleno zaostaje u odredjenim segmentima.
Pa uporedi ga. Ja ti to i pricam od prvog vagona. Da si uporedio Jaguar sa MB ili BMW pa da diskutujemo, sa Audijem nema sta da trazi. Opet ta tvoja prica kako zaostaje, ne zaostaje. Pricamo o XE modelu ako si zaboravio naslov teme. I da imidz se mozda tebi srozao za koga auto-industrija pocinje od 90-tih. Pravila su se vozila i pre toga.
goblin napisao: Te sestice sto gledas po ulicama ne kostaju ni kao dobra garaza a ne kao stan. A ako si citao sta pisem, upravo sam ja taj koji se grozi takvih modela.

Sto se tice A8. Ako si se vozio u njemu kao sto pises a nisi mogao da zakljucis da si se vozio u A8 onda ili lazes ili veze nemas sta pises.
A8 po eksterijeru mozes da mesas i to je kritika koju sam i ja uputio u predhodnim postovima kao kritika na Audijev racun, ali napisati da u enterijeru nisi znao u cemu se vozis je cista glupost! A8 enterijer nema veze ni sa jednim drugim modelim i radi se o vrhunskom enterijeru kojem kapu skidaju i najzagrizeniji protivnici Audija.
A sto se tice poredjenja sa BMW 7, to je isto vrhunski auto, ali samo ostrasceni komentari mogu biti drasticno na racun bilo kojeg od ta dva auta sto se tice enterijera posto se radi o samom vrhu u oba slucaja. Eto bas me interesuje koje si to krucijalne razlike osetio?
Razmisli jos jednom u cemu si se ti vozio uopste, pogledaj jos jednom oznake ;)
A6 klot ne kosta 40 000 EUR? Skupe ti te garaze.

Lepo ti kazem, nikakav utisak nije ostavio na mene. Nisam rekao da je los, vec da je utisak bio nja, sve vec vidjeno. Sterilno. Nisam dovodio u pitanje kvalitet niti bilo sta. Samo je enterijer bez vaooo efekta. Opaska za zagledanje oznake je da su im svi modeli ko jaje jajetu i da pri razvoju novog modela uzmu stari, stave blueprint na kopir masinu pa iskopiraju +30% ili -30% i eto auta. U toj klasi vilica treba da padne kada sednes u auto i kada ga vidis. A ne da bude pa OK je.
Dobro znam oznake.
goblin napisao: A kako ne zaostaje u tehnickom smislu kada sam ti vec nabrojao konkretne tehnicke inferiornosti Jaguara naspram nemaca?
Oces da kazes ako brojke kazu da jedan BMW vadi preko 100KS vise iz iste klase motora da te brojke nisu bitne vec da Jaguar sa 100KS manje pruza iste performanse?
Oces da kazes da Jaguarovo ogibljenje pruza iste prednosti kao ful vazdusno ogibljenje sa svim prednostima el podesavanja?
Oces da kazes da Jaguarov zadnji pogon pruza bolje performanse u otezanim uslovima od Quattro/X-Drive/4-Matic pogona?
Sta su to nego tehnicke razlike?
XE iz 2.0 dizela ima 180 ks, BMW 218KS gde ti vidis 100 ks razlike?
XE iz 2.0 benzinca 240ks, BMW 245KS gde ti vidis 100 KS razlike?
Ko to od konkurencije nudi vazdusno ogibljenje u toj klasi? Ponavljam ti procitaj naslov teme.
Da Jaguar ne nudi 4x4 u XE modelu za sada. I sta? Ne znam samo gde ti vidis te A4 sa quattro pogonom. Posto ja na prste mogu da ih izbrojim.

Cim ga ne nude za sada znaci da je prodaja tih modela nisa koja nije interesantna.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:09
od Floyd
Vremena se menjaju. Jaguar sad pravi baš dobre automobile kao što je to nekad radio i Audi. Dobri su oni i sad ali su, pored ogromne potrebe dizajnera da liče jedni na druge i na prethodnike, postali dosadni.

Jaguar je prijatno osveženje na auto tržištu.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:13
od Comi
Nudi C klasa vazdusno, ali to je vec cist hedonizam u toj klasi, ali svakako vredno postovanja.

XE je izgleda zaista najbolje izbalansiran automobil u klasi, po svim testovima.
I S verzija je izdominirala, na moje iznenadjenje.

Malo se ovde Dzeg stavlja u neravnopravan polozaj.
Gleda se sta ima i nema u odnosu na 3 vodeca nemacka prozivodjaca, pa se onda secira pa se konstatuje u fazonu "e vidis, to Merc ima" a on nema itd.

Po meni poenta ove cele prepiske je da Jaguar i te kako ima adute, i te kako ima brend i tradiciju (mozda i najvaznije) koju, po mom skromnom misljenju, nastavlja da nadogradjuje i gaji.
Ako Indijci ostave odresene ruke Jaguaru (a zasto ne bi) kao sto je slucaj sa Volvom itd, napravice oni jako dobru pricu. Ja ih jako postujem i zelim im sve najbolje!

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:13
od goblin
starac vujadin napisao:Znam, teško je kada se ispadne glup u društvu, pa onda je po balkanskom mačo receptu najbolje terati kontru... :)
Jasno je meni da ti to znas, moras znati kad ti cesto desava, kao i sada...

Kao kad izjavis:
starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama:..
I nakon toga obrazlozis:
starac vujadin napisao: I znam da je imao prednji pogon s dizelom....čisto da ne misliš da ne znam i znam šta sam napisao.
:uf:

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:15
od stefanan
Vec su poceli da prave dobru pricu, po mom misljenju vracaju se na velika vrata. Ocekujem da ovaj novi dzip sto prave iskida.
+ Djulija i eto najzad prave konkurencije nemcima

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:20
od Dzoni_m
Meni je ta prica oko njihovog SUV-a malo......ne znam zasto to pokusavaju kada imaju Land-Rover sa jako lepom paletom modela (OK Freelander je malo ? ali on je vec istorija)

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:22
od stefanan
Meni je ok, ako vec imaju znanje sto da to ne iskoriste + jag stil. Ne gadjaju na istu grupu kupaca

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:24
od starac vujadin
goblin napisao:
starac vujadin napisao:Znam, teško je kada se ispadne glup u društvu, pa onda je po balkanskom mačo receptu najbolje terati kontru... :)
Jasno je meni da ti to znas, moras znati kad ti cesto desava, kao i sada...

Kao kad izjavis:
starac vujadin napisao:Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama:..
I nakon toga obrazlozis:
starac vujadin napisao: I znam da je imao prednji pogon s dizelom....čisto da ne misliš da ne znam i znam šta sam napisao.
:uf:
Ponavljaš se kao što često činiš. Treba znati i kako se izvući kada se zaglibiš, a ti se baš namazao katranom u ovoj temi. To ti je nauk da ne ulaziš prepotentno i nepripremljeno s namerom da provociraš u temu kojoj nisi dorastao.

Do tada prouči malo type X i za početak zašto su ga tako nazvali.

Džoni

Jaguar insistira da će njihov model biti crossover, a ne suv "mekši" po karakteru od RR. Ipak, verovatno će se raditi samo o tome da će se ponuditi jedan drugačiji vizuelni doživljaj što će piti vode kod takve vrste klijentele.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 15:25
od goblin
Dzoni_m napisao: Pa uporedi ga. Ja ti to i pricam od prvog vagona. Da si uporedio Jaguar sa MB ili BMW pa da diskutujemo, sa Audijem nema sta da trazi. Opet ta tvoja prica kako zaostaje, ne zaostaje. Pricamo o XE modelu ako si zaboravio naslov teme. I da imidz se mozda tebi srozao za koga auto-industrija pocinje od 90-tih. Pravila su se vozila i pre toga.
Uopste nije problem porediti ni Audi VS Jaguar, opet se javljaju tehnicke prednosti u korist Audija, sve koje sam nabrojao i ranije.
Treba li ponovo da ih nabrajam i obrazlazem (motorizacija, pogon, ogibljenje, oprema)?

Poredjenje Audi VS Mercedes/BMW bi ostavio za drugu temu.
Dzoni_m napisao: A6 klot ne kosta 40 000 EUR? Skupe ti te garaze.

Lepo ti kazem, nikakav utisak nije ostavio na mene. Nisam rekao da je los, vec da je utisak bio nja, sve vec vidjeno. Sterilno. Nisam dovodio u pitanje kvalitet niti bilo sta. Samo je enterijer bez vaooo efekta. Opaska za zagledanje oznake je da su im svi modeli ko jaje jajetu i da pri razvoju novog modela uzmu stari, stave blueprint na kopir masinu pa iskopiraju +30% ili -30% i eto auta. U toj klasi vilica treba da padne kada sednes u auto i kada ga vidis. A ne da bude pa OK je.
Dobro znam oznake.
A6 kolot kosta 40.000e ali ove koji si ti pomenuo da vidjas na stotine po nasim ulicama u proseku nisu placani ni preko 20.000e

A to sto na tebe A8 nije ostavio utisak je tvoj licni dozivljaj.
Napisao si da po enterijeru nisi mogao da znas o kojem se autu radi a pritom A8 ima apsolutno jedinstven enterijer koji je nemoguce pomesati sa bilo kojim drugim modelom, toliko o kompetentnosti.
Dzoni_m napisao: XE iz 2.0 dizela ima 180 ks, BMW 218KS gde ti vidis 100 ks razlike?
XE iz 2.0 benzinca 240ks, BMW 245KS gde ti vidis 100 KS razlike?
Preko 100KS razlike se pravi na 3.000ccm dizelasima a ne na 2.000ccm, mada i kod njih ima razlike.
Benzince nisam ni pominjao, mada itekako mogu da ih pomenem...


Dzoni_m napisao: Ko to od konkurencije nudi vazdusno ogibljenje u toj klasi? Ponavljam ti procitaj naslov teme.
Da Jaguar ne nudi 4x4 u XE modelu za sada. I sta? Ne znam samo gde ti vidis te A4 sa quattro pogonom. Posto ja na prste mogu da ih izbrojim.
C klasa nudi vazdusno ogibljenje u toj klasi, dok A4 nudi magnetno (isto postoji elektronsko podesavanje tvrdoce).

A4 sa Quattro pogonom itekako imas, baci oko na mobile.de i bice ti jasno da se itekako prodavaju. A koliko je znacajan 4x4 zna onaj koji je osetio sve njegove prednosti.
U krajnjem slucaju, jednostavno ga imaju sva tri nemca u ponudi a Jag na nema, i to je itekako osnovana zamerka.