Stranica 11 od 51

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:08
od Geza
AFP: Nemačka saopštila da povlači 630.000 kola
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1123065

Nemački proizvođači automobila povući će 630.000 automobila sa veropskog tržišta zbog neregularnosti u vezi sa emisijom izduvnih gasova, javila je agencija AFP.

Kako je vladin izvor kazao za AFP, reč je o 630.000 automobila tipa “audi”, “mercedes”, “opel”, “porše” i “folksvagen” zbog nepravilnosti u vrednostima emisije izduvnih gasova.

Nemački proizvođači odlučili su se na takav potez nakon istrage koja je pokrenuta posle otkrivanja skandala sa vozilima kompanije Folksvagen, u kojim aje otkriveno lažiranje nivoa izduvnih gasova.

Istraga je obuhvatala praćenje vrednosti emisije gasova svih modela automobile na putevima u Nemačkoj poslednjih meseci a ministarstvo saobraćaja bi rezultate monitoring trebalo da objavi kasnije u toku dana.

Izvor iz vlade je naveo da je kompanijama rečeno da naprave izmene na uređajima koji isključuju sistem koji odstranjuje štetne okside nitrita iz izduvnih gasova pod određenim temeraturama.

Sistemi za prečišćavanje gasova se isključuju na niskim temperaturama kako bi zaštitili motor ili eventualni accident, kao što je I dozvoljeno regulativom EU.

Međutim, nije jasno da li su neki od proizvođača to koristili kako bi prekršili pravila.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:09
od Xepoj87
Prvo, ulicni snimci nista ne pokazuju, osim da je sa nekim gumama, na nekoj podlozi, isao za neko vreme do 100 po brzinometru.


Sent from my Sony

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:11
od Laki021
A sta pokazuje test Autobilda osim:
Xepoj87 napisao:da je sa nekim gumama, na nekoj podlozi, isao za neko vreme do 100 po brzinometru.
Sent from my Sony
Geza napisao:AFP: Nemačka saopštila da povlači 630.000 kola
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1123065

Nemački proizvođači automobila povući će 630.000 automobila sa veropskog tržišta zbog neregularnosti u vezi sa emisijom izduvnih gasova, javila je agencija AFP.

Kako je vladin izvor kazao za AFP, reč je o 630.000 automobila tipa “audi”, “mercedes”, “opel”, “porše” i “folksvagen” zbog nepravilnosti u vrednostima emisije izduvnih gasova.

Nemački proizvođači odlučili su se na takav potez nakon istrage koja je pokrenuta posle otkrivanja skandala sa vozilima kompanije Folksvagen, u kojim aje otkriveno lažiranje nivoa izduvnih gasova.

Istraga je obuhvatala praćenje vrednosti emisije gasova svih modela automobile na putevima u Nemačkoj poslednjih meseci a ministarstvo saobraćaja bi rezultate monitoring trebalo da objavi kasnije u toku dana.

Izvor iz vlade je naveo da je kompanijama rečeno da naprave izmene na uređajima koji isključuju sistem koji odstranjuje štetne okside nitrita iz izduvnih gasova pod određenim temeraturama.

Sistemi za prečišćavanje gasova se isključuju na niskim temperaturama kako bi zaštitili motor ili eventualni accident, kao što je I dozvoljeno regulativom EU.

Međutim, nije jasno da li su neki od proizvođača to koristili kako bi prekršili pravila.
Eto, opet nema BMW-a u prici, sorry :)

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:20
od Ivan
Ksepoj je u pravu, a ozbiljni autonovinari kao i tuneri uglavnom koriste racelogic uredjaje koji mere cak i g sile prilikom ubrzavanja i neuporedivo su precizniji od bilo kojeg km sata :)



Послато са GT-N7100

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:26
od Laki021
Pa ti nadji jos neki test gde su merili ubrzanje 750d xDrive pa potkrepi tu tvrdsnju, jedan novinarski test nije dovoljan dokaz. Moze biti sto razloga zato su ostvarili vreme od samo 5.7s ali da taj auto zaista ne moze da ide ispod toga mi deluje kao najmanje realno.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:39
od nidza
Razne stvari mogu da utiču kod tih veoma snažnih automobila na oscilacije u ubrzavanju iz mesta.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:42
od Ivan
Slican motor m550xd, takodje sporiji od specifikacije mada ne toliko drasticno i duplo veca potrosnja na 100kkm.

http://www.auto-motor-und-sport.de/einz ... tml?show=2



Послато са GT-N7100

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:50
od Laki021
Tebi stvarno nije jasno da je to sa potrosnjom potpuno normalno i da nema nikakve veze sa varanjem oko kog se dize prasina?
Za ubrzanje opet ista prica, dovoljno je da auto u idealnim uslovima moze da ima to ubrzanje (sto verujem da M50D moze), to da li ce na nekom testu bez idealnih uslova biti 0.4s sporiji nije problem. Pride je ubrzanje dato za klot model a ne nakrcan opremom kakvi se obicno testiraju. Kod BMW modela se mnogo cesce desava da budu osetno brzi od specifikacija.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 15:17
od Ivan
Apsolutno gresis, naravno da je izuzetno indikativno i alarmantno da neki auto ima drasticno vecu potrosnju na frapantno velikom uzorku od 100.000km.

Pogotovo za ubrzanje sto kazu da su ga merili mnogo puta u mnogo uslova, od pocetka kako su ga preuzeli, pa sve do kraja nadajuci se da ce posle razrade uspeti da sw primakne deklarisanim specifikacijama.

Kod BMWa je bas cest slucaj da je osetno sporiji od specifikacija, slobodno daj neke testove.
Neko je kacio testove m3 gde sa istim gumama u istim uslovima nekad se lansira skoro kao po specifikacijama, nekada slajfa i slajfa i bude skoro sekund sporiji.

Послато са GT-N7100

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 15:22
od Delija
A sto se ne bunis i u slucaju kad imaju vecu snagu i obrtni momenat od deklarisanog? :)

BTW, za deklarisanu potrosnju je malo neozbiljno trositi reci - za bilo koji auto.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 15:23
od Ji 4Tze
A kakve veze to sve ima sa emisijama NOx?

Varali su debelo, lagali, treba ih rasčerečiti, zlo treba da umre :mrgreen:

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 15:25
od Laki021
Ne gresim vec su pravila vrlo jasna.
Deklarisana potrosnja se meri u laboratoriji po propisanom testu. Auto mora bez ikakvih varanja da odradi taj test i potrosnja se belezi i oznacava kao deklarisana potrosnja tog auta. Da li ce on trositi 2x, 3x, 5x vise u realnim uslovima uopste nije nikakvo varanje vec samo nedostatak testa. Svi automobili trose osetno vise u realnim uslovima nego na testu te ne znam sta si zapeo za BMW ovde.
Cela ova frka se ne dize oko toga sto kola u realnosti trose vise nego na testu (to svi znaju) vec oko toga sto su neki varali tokom zvanicnih testova, BMW po do sada dostupnim informacijama nije tako nesto radio.

Sam kazes za M3, auto moze da odradi ubrzanje u vremenu koje je fabrika obecala, naravno da nece svaki put uspeti pogotovo ako vozac nesto zabrlja, klizava podloga, slajfovanje guma i sl, ali on to obecano ubrzanje fakat moze da ostvari. Nisu proizvodjaci obavezni da daju minimalno ubrzanje sa merenja vec je skroz razumno da daju neko od boljih merenja.

Evo ti za M5, prosecno vreme iz 16 testova je 4.2s naspram fabricki deklarisanih 4.4. Dakle ovo je prosecno, mnogi su isli ispod 4s sto zanci da taj auto moze ispod 4s (3.7s konkretno) i da bi bilo skroz OK i da su napisali neku vrednost ispod 4s kao zvanican podatak.

http://www.zeperfs.com/en/fiche3969-bmw-m5.htm

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 15:35
od Delija
Ovako moze da se vidi u kom opsegu su bile vrednosti na merenjima:
http://www.zeperfs.com/en/match3969-4161.htm

Za M5 izmedju 3.8 i 4.7s.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 15:40
od Laki021
A M550D dohvatio 4.7s... dakle sve OK.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 15:48
od Ivan
Zato sam negde i spominjao da je taj v8 druga klasa u odnosu na l6 koliko god cunirani bili.

Evo ni 750d kao ni 550d niko nije izmerio brze od fabrike, a u idealnim uslovima su ih merili znatno sporije sa nebrojeno ponovljenih merenja.
M4 takodje je u najboljem slucaju fabrika, dok je cesto osetno sporiji.

http://www.zeperfs.com/en/match3969-4161-4708-5334.htm

Evo sa ovog snimka m4 automatik LC, nema sta da pogresi, ne znam sta je bolje mogao imati od uslova da dobije fabricke rezultate.

http://youtu.be/SwXkM4QSLb8

Takodje negde sam gledao, mozda cak i AMS test M5 i imao je long-term potrosnju sa gazenjem i stazama recimo 16l sto je smesno za takvog benzinca, a odstupanje daleko procentualno manje od m50d.

Nego naravno da cu bmw, pogotovo dizele visw da ispratim kada su mi zanimljiviji.

Nhf :)

Послато са GT-N7100