Stranica 11 od 29
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 10 Nov 2017, 16:22
od nidza
???

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 10 Nov 2017, 16:24
od Risto
Mokka prevazilazi budžet.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 10 Nov 2017, 16:32
od Floyd
Mislio sam da može za tu cifru ali sad vidim da je automatik obavezan...
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 10 Nov 2017, 16:59
od Xepoj87
Mislim da mu je tu Vitara najbolji izbor, ako gledamo prakticnost i sta se sve dobije(bas brdo opreme), a ne znam da li i dalje ima ono tele kao kucnog ljubimca, pa i to treba utovariti negde

Ako mu te prednosti ne trebaju, Fabia je bolji vozacki auto, dosta brzi, a ima i daleko bolji automatik.
Ja ne bih imao dileme, uzeo bih Skodu na 1, ali opet, sve zavisi od potreba.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 10 Nov 2017, 18:10
od Velja
nidza napisao:???

Misli na Pežo

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 10 Nov 2017, 19:46
od Day Walker
BTW u Skodama je sad novi DSG sa 7 brzina (skoro u svim) i suvo je kvacilo. Proveravali smo preko sasije
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 00:30
od Floyd
Seat Arona 1.0 TSI DSG Style 16700 eur u Slovačkoj. Sumnjam da će kod nas biti skuplja.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 00:38
od trojanac
Pitaj boga kad će stići kod nas. Ne znam koliko mu se žuri.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 00:47
od Xepoj87
To je tamo akcijska cena sa 18k, a kod nas bi oko 17, 17.5k bila regularna najverovatnije.
Drugar je ceka, nada se da ce do 22k moci neki dobar da uzme.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 01:02
od Floyd
Pa i Seat SRB stalno ima neke akcije. Proverio sam Slovački cenovnik jer znam da su tamo automobili među jeftinijim u EU.
U odnosu na Suzuki, Seat je u prednosti zbog motora i menjača. 2.5s je brži do 100, manje troši, jeftiniji porez i što je najbitnije, brz menjač. Ljudi koji godinama voze manuelni se smore kad sednu u auto sa sporim i neodlučnim automatikom.
Druga je stvar ako mu se žuri.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 01:13
od ddanijell
ftj napisao: 10 Nov 2017, 15:32
Inace dsg nema trzaj i to mu je cak i problem jer u nekoj sportskoj voznji to daje dodatni filing pa su se onda dosetili da ubace zvuk na upshiftu da malo pojacaju filing. Drugi menjaci sa duplim kvacilom(bmw) su imali i opciju kolko brzo hoces da menja brzine i samim tim si mogao da pojacavas trzaj.
Ne znam za prethodne ali kod mene u Ateci 7stepeni DQ381 kada se prebaci u sport mode trza i vise nego sto bih voleo, pogotovo kada pustis gas i krene motorno kocenje i saltanje na nize.
Kada salta iz nize u vislju u sport modu trzaj nije toliko izrazen ali ga ima, ali u downshiftu cak mozda i preagresivno za moj ukus.
Day Walker napisao: 10 Nov 2017, 19:46
BTW u Skodama je sad novi DSG sa 7 brzina (skoro u svim) i suvo je kvacilo. Proveravali smo preko sasije
Po tabeli samo DQ200 je suvi, svi ostali su uljni. Taj Dq200 ako se ne varam ide samo na slabije benzince.
Nemoj mi reci da i skoda sa 2.0TDI 190KS ima suvi menjac? no way...
Ajd vidi za koje skode si gledao i sta kaze koji menjac imaju? Po meni tabela je jasna, jedino ako u medjuvremenu nisu izbacili neke nove 7stepene dsg suve, a da trpe velik moment.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 01:26
od nidza
250Nm je granica do koje stavljaju suvi DSG. Dovoljno je videti koliko Nm isporučuje motor i biće potpuno jasno koji tip DSG menjača je ugrađen.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 03:01
od Day Walker
Bas sam za 190ks pitao, kaze suvi. Jbm li ga. Provericu ponovo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 03:05
od ddanijell
Malo verovatno ali ko zna, nije nemoguće da je neki novi model. Treba videti oznaku menjača. Javi...
Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 11:28
od ftj
Da li mislis da ti trza menjac ili je jednostavno tdi malo grublji u radu od benzinca pa mu nagla promena obrtaja napravi trzaj na nivou motora?