Stranica 11 od 200
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 08 Jan 2013, 16:31
od maxer
Nema boljeg od njega u tom poslu
Pogledaj obavezno ovaj njegov test Audija
http://youtu.be/1jl5BH3jYNA ... najbolji i najluđi nastup koji sam video po tim testovima
Čovek se toliko, neskriveno, oduševio da je to bila pišijada od testa (ali u pozitivnom smislu).
P.S.
Sad se setih i ovog: kada je vozio novi Audi A4 na premijeri, kaže on: kao što vidite u kabini je izuzetno tiho - evo trenutno vozim ... vozim ... hmmm, pa ne mogu da kažem koliko vozim aaaaliii eto vozim 70 i nešto km/h ... (a on ga naravno vozi 170 i nešto km/h)

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 13 Jan 2013, 10:55
od methane.master
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 13 Jan 2013, 13:06
od maxer
Pošto verujem čoveku na reč (a i ukusi nam se poklapaju) ... kupujem i ja jedan ovakav

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 02:02
od maxer
http://youtu.be/4HYdVXmYA-w
P.S.
Ovaj toliko brzo priča u pojedinim trenucima, da su morali da stave titl - da bi ljudi razumeli šta to priča

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 12:09
od cozmo
Crème de la crème!!
http://www.automagazin.rs/test/1/12690/ ... jske-snage
"Vladan Petrović je imao utisak kao da sedi u sedištu skrojenom po njegovoj meri. "Inženjeri u Toyoti zaslužuju jedno veliko BRAVO, kada je u pitanju ergonomija vozača. Ne pamtim, kada sam poslednji put sedeo u automobilu, koji ima ovako dobro osmišljenu poziciju sedenja i odnos sedište - menjač - volan. Kao što sam i očekivao, u automobilu se sedi sportski nisko, što se uklapa u koncept automobila sa niskim težištem, a sve u cilju odličnog ponašanja u vožnji. Centralni tunel na kojem je ručica menjača je podignut kao i skupocenim supersporskim modelima, što pruža odličan osećaj. Volan je sportski dizajniran i veoma je mali. Ruke se prosto lepe za njega. Enterijer ima jednostavan, ali sportski dizajn, a sportski utisak pojačavaju detalji u boji aluminijuma, sportske nožne komande i pokazivač broja obrtaja, koji zauzima centralnu poziciju na instrument tabli. Anatomska sedišta pružaju vrhunski oslonac u krivinama. Ne mogu, a da ne primetim ručicu manuelnog menjača, koja me neodoljivo podseća na onu iz modela Impreza WRX STi."
"Vladan Petrović bio je impresioniran atmosferskim motorom. "Brojke na papiru, u slučaju Toyote GT86 ne znače apsolutno ništa! Motor u visokim obrtajima ima zvuk od kojeg se čovek naježi i koji uliva strahopoštovanje. Istina, motor u niskom i srednjem režimu obrtaja nema puno snage, ali posle 5.000 o/min povlači snažno, a izduvni sistem proizvodi pravu "simfoniju". Važnije od maksimalne snage je činjenica, da je motor odlično izbalansiran, i da je u krivinama veoma lako iskoristiti njegov puno potencijal. Motor nema turbopunjač, što znači da je veoma lako kontrolisati razvoj snage. Nema onog neprijatnog "napada obrtnog momenta" koji je karakterističan za turbo motore. Snaga se razvija ravnomerno, što je veoma važno za brzu vožnju kroz krivine. 200 konjskih snaga nekom možda ne izgleda kao respektabilna vrednost, ali ne treba zaboraviti činjenicu da je snaga razvijena iz motora zapremine 2 litra i to bez pomoći turbopunjača. Pozitivan utisak o pogonu je pojačao i odličan automatizovani menjač sa šest stepeni prenosa. Promena stepena prenosa je veoma kratka (Toyota tvrdi da promena prenosa traje samo 0.2 sekunde!), a manuelni mod omogućava promenu stepena prenosa preko polugica iza volana ili preko ručice menjača. Sve funkcioniše savršeno i japanski precizno, iako za sportsku vožnju preporučujem manuelni mod."
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 12:26
od Day Walker
A ubrzanje ko moja Astra...
Ocekivao sam bolje...
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 12:54
od cozmo
Manuelac ima ubrzanje od 7 i nesto sekundi.
Ovo je za automatik.
Ali znas kad bi ga stigao, jako tesko a maneulca nikako
Evo kako to izgleda kod manuelca, merio sam ubrzanja i cak ni 1.8 TSI mu nije ravan. GT86 je lagan a snaga je drugacije rasporedjena i on vuce do kraja crvenog polja, to je odlika tog Toyobaru boksera. Ne staje sa ravnomernim ubrzanjem sve do kraja.
Po cajgeru cca 23s od 0-200.
http://www.youtube.com/watch?v=yPupWuLXUWc
Astra 36s:
http://www.youtube.com/watch?v=T6I7zWI-vds
Astra do 130kmh, oko 11,5s
http://www.youtube.com/watch?v=eElezV9f2GE
Dok GT86 stize za oko 10s do 130kmh. Od 0-100 su tu negde, ali cim predje "stotku" atmo rastura zbog toga sto mu obrtaji ne smetaju vec mozes da ga vozis "do panje". To je ono zasto cene ovaj motor u ovom (i u Subaru) autu.
Ovde je poenta uzitak u voznji i zato je GT86 proglasen za najbolji sportski auto.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 12:57
od Ji 4Tze
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 13:40
od Day Walker
Cosmo samo sam naveo podatak od 0-100...
To je kao kad bih ti ja rekao da bih ga u medjuubrzanju na magistrali pokidao zbog turbo punjenja
Uostalom takav auto treba da ima bolje performanse nego sto ima jer je sportski kupe...
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 13:56
od cozmo
Ne mozes da ga pokidas ni u medjuubrzanjima... pogotovo u brdima, on je i pravljen za takvu voznju, krivine, serpentine i sve to, tu i najvse kida (procitaj malo detaljnije test).
Poenta je sto njemu ne smeta 6000-7000 obrtaja a to je sportski auto sa zvukom motora kakav dolikuje takvom autu i on se tako vozi, pa on u drugoj moze da fura kolko oces

Te price o medjuubrzanjima mozes da batalis u ovom slucaju
Evo ti od 100 do 200kmh, 17s.
http://www.youtube.com/watch?v=1Re5K735kL0
Astra 23s:
http://www.youtube.com/watch?v=XO4O_EXui1g
Astra se, priznajem dobro drzi do oko 160...170... posle toga kalira... tu je turbo vise nemocan, tu samo KS pomaze i odnos snage i prenosa.
Ti mora da menjas ranije brzine a GT86 moze da nagazi i do 8000 obrtaja pa tek onda shiftuje... zato toliko dobro ubrza, jer mu ne smeta.
Naravno da bi turbo u GT86 sigurno doneo dobar dobitak (a vec postoje kit-ovi) ali onda i cena i cena odrzavanja ide gore a nije to to...
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 14:05
od Day Walker
Nisi skapirao poentu.. No nebitno..

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 14:12
od Heineken
Odlicna je ova Toyota, sedeo sam u njoj na aeromitingu u Batajnici bas mi se svidela..
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 14:22
od cozmo
Day Walker napisao:Nisi skapirao poentu.. No nebitno..

Naprotiv, skapirao sam, nego samo da pokazem da nije sve u turbu

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 14:59
od dragan
cozmo napisao:
Dok GT86 stize za oko 10s do 130kmh. Od 0-100 su tu negde, ali cim predje "stotku" atmo rastura zbog toga sto mu obrtaji ne smetaju vec mozes da ga vozis "do panje". To je ono zasto cene ovaj motor u ovom (i u Subaru) autu.
kozmo slazem se da je super auto, relativno je lagan i ima nisko teziste, ali voleo bih da mi objasnis sta si mislio pod boldovanim?
sto se tice motora, cudni su ti japanci, jako visoko postave max nm...siguran sam da je ovaj motor dragulj, ali je sto se tice momenta ovaj iz resoa jos neprevazidjen ( 215nm/5400rpm )...ocekivao sam ipak malo jace cifre, kad vec pricamo o gt86...vremena po stazama su u okviru klase po performansama, rs ph2 je cak i brzi na dobrom delu staza...
inace, ima jedna na oglasima, za 33-34k, demo vozilo...jaka cena, ali je auto odradjen stvarno vrhunski, pogotovo polozaj vozaca...i tojota je...
sedista i nekako, posto ima vise opcija, ali polozaj menjaca, koliko je u tajp r-u bolji nego kod mene, toliko je u gt86 bolji nego u hondi. nazalost jos je nisam provozao ( mare citas li?

), ali bice prilike...
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta
Poslato: 16 Jan 2013, 19:02
od Markoni
Nisam imao prilike da se upoznam sa GT86... Auto mi se vizuelno dopada, malo osvezenja u svetu sportskih kola. Vidim i da je dobio epitet pravog "vozackog" auta sto je super... E sad, gledajuci "zeperfs" ostao sam blago razocaran kada sam ga uporedio sa Leonom FR-om koga sam posedovao.
http://www.zeperfs.com/duel4069-1350.htm
OK, Leon ima turbo motor, ali GT86 je osetno laksi... Podatke uzimam sa blagom rezervom, ali rekao bih da su dosta realni (bar je tako bilo i kada sam poredio kola za koja znam kako idu)...
Nadam se nekoj probnoj voznji GT86ice, ako je jos uvek ima u Toyoti kao demo vozilo...
