Stranica 11 od 172

Re: Akumulatori

Poslato: 13 Dec 2012, 22:51
od Bax
Ako mislis na ovaj sto sam ja uzeo Exide Premijum, isto izgledaju...

Re: Akumulatori

Poslato: 13 Dec 2012, 22:54
od Heinz
Pa ista firma.

Re: Akumulatori

Poslato: 17 Dec 2012, 07:45
od izmedju 3 i 20 karak
Oko cene starih akumulatora. Samo da znate da ima neko ko plaća i 50 din/kg

;)

Re: Akumulatori

Poslato: 17 Dec 2012, 09:51
od ftj
Jel može neki kontakt tih što otkupljuju akumulatore? Imam jedan od 90 ah, ima podosta kila.

Re: Akumulatori

Poslato: 17 Dec 2012, 12:18
od trojanac
Moj definitivno mora da se menja. Odlično pali, tu nemam problem. Ali kapacitet je baš oslabio. Pre neki dan pomagao kumu da upali Stila i posle stao na put, upalio sva 4 migavca. Ne znam da li je radio tako 10 minuta, kad ono, posle nema snage da zavergla. Onda smo upalili moj na kablove.
:uf:
Tako da ću gledati u skorije vreme da ga zamenim. Glavni kandidat je Varta, prvenstveno jer mogu uzeti kod drugara u radnji, na odloženo plaćanje, a opet znam da je Varta sasvim ok. Naravno, uzeo bi Silver Dynamic. Mada Varta preporučuje Blue Dynamic.
http://www.varta-automotive.com/index.p ... type=15526

Re: Akumulatori

Poslato: 17 Dec 2012, 12:27
od Heinz
Kod nas je Silver bio samo u nekim velikim kapacitetima (od 70Ah npr i više).

Re: Akumulatori

Poslato: 17 Dec 2012, 12:30
od trojanac
Videću. Ako je tako onda ide Blue, nema druge.

Re: Akumulatori

Poslato: 19 Dec 2012, 14:44
od trojanac
Uzeo danas Vartu B34.
Battery Capacity [Ah]: 45
Cold Cranking Amps (CCA), EN [A]: 330

Skinuo stari i montirao novi za manje od 10 minuta, sve je pristupačno i lako se skida i montira.
Cena 6.300 dinara, a dobiću 450 dinara za stari. Garancija 3 godine.

Re: Akumulatori

Poslato: 19 Dec 2012, 16:54
od AleksaZP
Bravo, dobar izbor, ja sam uzeo slican samo mislim da nam onaj broj B nije isti mislim da je meni bilo B32 :)

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 10:59
od cozmo
Kolegi opet nije hteo da upali auto - opet mu ne radi struja. Vec mu se jednom to desilo i servis je "samo" dopunio akumulator.

Drugi put je jedva sastavio.

Danas je upalio nekako na kablove i ostavio auto u servis.

Veoma cudan problem posto sve navodno radi kako treba.

Njemu je bas zapao primerak, prvo letva, pa cilindar kvacila, sad ovo i sve za 20.000km.

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 11:23
od jaksa
Da nije samo akumulator oslabio?

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 11:27
od Bax
Ako se uzme u obzir Dizajnerov problem sa trulim tepisima na njegovom Jazz, a ponajise odnos dilera, koji mu ne da garanciju, za ocigledni propust fabrike, ovo je ipak razocarenje....

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 11:32
od cozmo
Tesko da je akumulator oslabio za 2 godine - jednostavno je auto bio mrtav, ni lampice ni nista.

Auto inace stoji u garazi, znaci hladnoca nije problem.

I kako to da radi normalno i odjednom nista.

Ostavio ga je u servisu, prosli put nista nisu ocitali i navodno dopunili akumulator.

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 11:46
od jaksa
Vozio sam akorda jednom koji je tako "umro", problem rešen zamenom akumulatora. Star je bio oko 3g.

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 12:01
od mr.Big
@ cozmo
Pošto se radi o tvom drugaru, tj neću ovim postom nikom ,,sipati so na ranu'', moram reći:
- Kad vidim ponašanje ovlašćenih servisera, dilera i inspekcija prema kupcima novih kola koji se pozivaju na garanciju, više sam nego srećan što sam u posledne dve godine dva puta odoleo iskušenju da kupim nova kola...