Stranica 11 od 18
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 07 Feb 2018, 21:19
od shandu90
Mi smo imali visu krajem 90ih, posle smo je ujaku prodali. Kolko je taj auto meni izgledao kul kao klincu, a sad bi pre u juga seo.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 07 Feb 2018, 22:11
od MadMike82
Kad rece kako mi je kul izgledao kao klincu, secam se odusevljenja u ulici kada je cale '97. kupio crvenu asconu hecbek, staru tada 8 godina. Imala grejace sedista, jbt...
Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 06:53
od snork
Pulp Fiction napisao: 07 Feb 2018, 16:48
Bx sam imao u komšiluku do proletos i često se vozio u njemu, jako udoban auto i korektan u svemu. Jedino pozadi mesta nema uopšte za glavu ko je malo viši. Ja sam 198 cm. Inače čovek i sada vozi citroen c5, a kupio je BX od čoveka koji je isto tako prošao bx, pa c5 prvi, pa druge generacije, pa sada ds5. Ah ti citroenaši. CX je još zanimljiviji, ali ok njega nema, a vrv ga i nije bilo mnogo.
Citroeni su nekada bili "svemirske" mašine, sa raznim zanimljivim tehničkim rešenjima i dizajnom. Osim osnovnih modela (Dijana/Ami/Visa/AX), svi veći su imali i hidro-pneumatsko ogibljenje.
U E segmentu: CX se proizvodio od 1974 do 1990, kada ga je zamenio XM, koji se proizvodio od 1990 do 2000. Onda neko vreme nisu imali ništa u toj klasi, dok nije izašao C6.
BX se proizvodio do 1994. On je bio neki čudan hibrid C i D segmenta. Početkom 1990-ih izašao ZX koji nije imao hidro-pneumatsko ogibljenje i koji je trebalo da bude pravi C segment (da kažemo - Golf klasa

). Sredinom 1990-ih je izašla Xantia koja ga je imala i koja je bila pravi D segment. Ali nije se nešto dugo proizvodila. Meni taj auto i danas izgleda super i sveže. Umesto ZX-a je izašla Xara koja mi nije ništa posebno.
Stari Citroeni su bili mehanički komplikovani, a limarija im nije bila baš sjajna. Novi odavno više nemaju "dušu", tj. nešto što bi ih izdvajalo od automobila drugih proizvođača.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 07:28
od dag81
Lepo reci, nit valja novi nit valja stari citroen.

Meni su oni stari bili bas ruzni, xm je ok, ali nikida ih nisam pozeleo.
Novi C3 C4 C5 su mi bas ok, mozda bih mogao i da ih vozim.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 09:37
od Heinz
Visa je imala onu budžu kod volana i migavce na prekidače, užas.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 09:46
od shandu90
Jeste, cudio sam se posle kako to ostali automobili nemaju.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 09:58
od starac vujadin
Tzv. "sateliti"

Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 10:09
od shandu90
Kakvu su funkciju imali?
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 10:18
od Geza
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 10:19
od Ivan
Lele
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 10:23
od McGruja
Meni je to bilo vrhunski, potpuno jedinstveno i nepraktično, ali vrhunski
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 10:25
od Sloba
Bilo lepo ili ne, automobili su imali identitet, a dizajneri slobodu. U 21. veku kupis Kamaro sa volanom iz pet puta jeftinijeg Kruza i sve ok.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 10:38
od ljubitelj
Meni je u vožnji to bilo toliko besmisleno i teško upotrebljivo da sam se čudio da je tako nešto ikome moglo da padne na pamet. Uz to prilično kvarljivo i onda ostaneš na sred puta bez ikakve signalizacije/svetla jer sve crkne odjednom. I žmigavci,i pozicije, i oborena i duga sveta, sve je uvezano "u čvor".
U kombinaciji sa ručnom kočnicom na prednjim točkovima recept kako auto ne treba praviti. Ergonomija nula.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 10:42
od Geza
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 10:48
od starac vujadin
Kao i mnoge Citroenove ideje i ona je doživela, posle svega, priznanje i reinkarnaciju, ali sada se to izvodi preko multifunkcionalnih volana i touch screen-ova.
Sama ideja je bila ok, ali su "sateliti" neprijatno škripuckali posle nekog vremena upotrebe i odavali utisak jeftinoće.
Inače, sama Visa je bila neverovatno (za ono vreme) prijatan i udoban mali auto za vožnju, sa vrlo finim voznim karakteristikama. Takođe, interesantno to vreme je što je ona inicijalno bila konstruisana sa 5 vrata, što je tada bila retkost kod malih automobila i 4 osobe su mogle fino da sede.