Stranica 11 od 12

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 15:11
od BigMazzy
Made in KG

Slika

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 15:29
od Markoni
Pa oni se vode kao isti tip. Dele gomilu delova, tako da je logičan potez proizvođača.

Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk




Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 15:37
od plasma
Od prvog dana rade delove karoserije za C3 i izvoze u Slovačku,nema tu ničega novog.
Ovo je klasičan PR za narodne mase,pa naravno da ako u Slovačkoj bude manjak kapaciteta,da će uzeti deo kapaciteta u Kragujevcu,jer taj pogon u Slovačkoj im uopšte nije ni potreban pored Kragujevca,ali su verovatno uzeli neke podsticaje.

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 18:16
od pedalaš
Mislim da je prava bezbednosna bruka da se u osnovnoj opremi nudi bez naslona za glave putnika drugog reda sedišta. A to je slučaj kod blagohibridne verzije Grande Pande.
Pa, danas na tržištu Srbije ne postoji ni Dačija koja bi bila bez naslona za glave putnika zadnje klupe.

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 18:25
od dragvorl
Kako moze uopste homologaciju da prodje tako.

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 18:27
od ftj
I ne moze odavno, zadnji koji je mogao je bio zunto i tad su uveli u pravilnik da svaki novi auto mora da ima naslone za glavu pozadi.

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 18:42
od pedalaš
Važeći Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima, u članu 101, stav. 6 glasi:

"Nasloni za glavu u putničkim vozilima čija je radna zapremina manja od 750 cm3 koji su proizvedeni, odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1992. godine i u putničkim vozilima kod kojih je radna zapremina veća od 750 cm3, koji su proizvedeni odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1987. godine, moraju biti ugrađeni i izvedeni najmanje za prvi red sedišta, odnosno u skladu sa deklaracijom proizvođača."

Svaka čast onome ko je to ovako lepo sročio.

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 20:40
od ftj
Jbm ti drzavu, dobro se secam da su to uveli al izgleda da su stavili van snage jos pre 12 godina - https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/201 ... -van-snage

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Mar 2025, 21:49
od Heinz
dragvorl napisao:Kako moze uopste homologaciju da prodje tako.
Onda idu za treći svet, uključujući nas?

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 21 Mar 2025, 05:26
od Gaginh0
Ako nisi dovoljno napredovao u životnoj i porodičnoj hijerarhiji - mučiće te nedostatak naslona za glavu pozadi :D

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 15 Apr 2025, 13:29
od BigMazzy
Nova Fiat panda ima "neočekivanu" potražnju pa se u Kragujevac dovode radnici iz pogona u italiji na ispomoć. Ali sem radnika, hebe ih i logistika i kašnjenje delova u nabavci, pogotivo onih eDC menjača (valjda im je takav naziv).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 10 Maj 2025, 13:20
od Geza

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 20 Maj 2025, 20:30
od Geza
FIAT unveils the manifesto Grande Panda 4x4: A Bold Reimagining of an Icon, Embodying the Dream of All-Terrain Adventure
https://www.media.stellantis.com/em-en/ ... -adventure

Slika

Slika

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 21 Maj 2025, 11:06
od Geza
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2024 Fiat Grande Panda

Poslato: 31 Maj 2025, 21:48
od Geza
Fiat lansirao novi Grande Panda Hybrid - U Srbiji jeftiniji nego u ostatku Evrope
Izvor: eKapija

Fiat je lansirao novi Grande Panda Hybrid, pristupačan model iz B-segmenta koji kombinuje inovativni dizajn, naprednu tehnologiju i održivu mobilnost. Zasnovan na fleksibilnoj Stellantis SMART-CAR platformi, Grande Panda je sada dostupan i u hibridnoj verziji, po ceni od 16.990 EUR na srpskom tržištu. Cena u prodajnim salonima širom Evrope je ispod 19.000 EUR.

Sa 1.2 litarskim T-Gen3 motorom od 100 KS, 48V Li-ion baterijom i eDCT automatskim menjačem, automobil omogućava vožnju u potpunosti na struju pri manjim brzinama, regenerativno kočenje i smanjenu potrošnju goriva. Opremljen je sistemima za pomoć vozaču, 10,25-inčnim infotainment ekranom, povezivanjem sa pametnim telefonima i brojnim rešenjima za efikasnu gradsku vožnju.

Dizajn inspirisan klasičnom Pandinom siluetom iz 1980-ih donosi prepoznatljiva PXL LED svetla, reljefne oznake i BAMBOX Bamboo Fiber Tex® materijale u enterijeru, dok prtljažnik kapaciteta 412 litara i brojni prostori za odlaganje osiguravaju praktičnost.

Model je dostupan u tri nivoa opreme – POP, ICON i LA PRIMA, a kupcima je na raspolaganju preko 100 autentičnih dodataka za personalizaciju vozila.

Grande Panda Hybrid simbolizuje FIAT-ovu misiju da elektrifikaciju učini dostupnom svima, a istovremeno oživljava duh brenda kroz jednostavnost, funkcionalnost i italijanski dizajn.