Stranica 103 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 01:53
od DukeNS
Xepoj87 napisao:Zar oni nemaju onaj sistem protiv kradje,da moras da das kontakt,oni se podignu do pola soferke,pa ih onda skidas/dizes?
Ne mrdaju ni posle davanja kontakta. Probao sam da ih upalim i kada su na pola iskljucim kontakt. Razultat toga je da se suvozacki podize, a problem kod vozackog je da mu ne smeta hauba, vec je konstruisan tako da uopste nema mogucnost odizanja (?), nema nikakav zglob... Danas sam probao na nekom parkiranom na ulici i ustanovio da nije na kevinom problem, vec je kod svih tako. Uopste mi nije jasno sta su hteli time postici...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 02:58
od Xepoj87
Mora da ima neka fora,pitaj Renolase :-) Jesi probao ovo sto ti je Paja rekao,da bez kontakta,pomeris rucicu. Mkraju doci ubpolozaj za skidanje nekako,samo se ja ne secam kako tacno.

Sent from my HTC One using Tapatalk 4

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 07:58
od Delija
DukeNS napisao:
Xepoj87 napisao:Zar oni nemaju onaj sistem protiv kradje,da moras da das kontakt,oni se podignu do pola soferke,pa ih onda skidas/dizes?
Ne mrdaju ni posle davanja kontakta. Probao sam da ih upalim i kada su na pola iskljucim kontakt. Razultat toga je da se suvozacki podize, a problem kod vozackog je da mu ne smeta hauba, vec je konstruisan tako da uopste nema mogucnost odizanja (?), nema nikakav zglob... Danas sam probao na nekom parkiranom na ulici i ustanovio da nije na kevinom problem, vec je kod svih tako. Uopste mi nije jasno sta su hteli time postici...
Respect za hrabrost da cackas parkirani auto :)
Sta da je neko pomislio da krades / lomis brisac? :kezo:

BTW, a da lepo kao covek nazoves servis i pitas? :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 08:14
od Geza
http://www.briskoda.net/forums/topic/23 ... s-removal/

http://www.briskoda.net/forums/topic/17 ... er-blades/
before you even start just put the wipers into the maintenance position and then you can pull them miles from the screen.

To get into maintenance mode, switch off engine, and with the key in the position where all the warning lights are, push the wiper stalk down as if you want a single wipe and then let go. The wipers will move upto the A pillar and stop. Now remove key, swap blades and voila its done.
http://www.youtube.com/watch?v=HAMG-u90cEo

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 08:46
od pedja
Dobro Gezo, sta sam ja napisao, i to na srpskom? :D

TT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 08:51
od Delija
Vidis da ne razume srpski? :kezo:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 09:05
od Velja
:kezo:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 09:06
od Geza
Da, ali nisi nacrtao. :mrgreen:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 09:26
od pedja
Sd cu skoknem da napravim klip :D

TT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 15:27
od Kuzmanovic
Da li u kozna sedista ide i drugaciji sundjer u odnosu na osnovna(platnena) sedista? Za premium brendove(BMW, Mercedes, Audi) sam gotovo ubedjen da ide drugaciji sundjer, ali da li je isto sa drugim proizvodjacima kao sto su: Pug, Renault, Ford itd?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 16:51
od Xepoj87
Ja bih rekao da i na premiumima,u standardu,ide samo kozna presvlaka,dok ne doplatis za neka premium ili slicno sedista...
Cak i AMG sedista mislim da su ista sa i bez koze.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 22:53
od stefanan
Ima neko link za onaj gif gde se neki lik krsti ? Nigde ne mogu da nadjem

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 23:15
od Geza
:srbin:
Slika

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 24 Sep 2013, 23:28
od stefanan
Hvala,nadjoh u medjuvremenu u vecoj rezoluciji. Treba mi za neki komentar na fejsu, jedna slika govori vise od 1000 reci :mrgreen:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Sep 2013, 19:09
od Gaginh0
Gaginh0 napisao:Zbog cega moze da trese dizel pri kretanju ili eventualno kad se vozi u niskim obrtajima (<1.800 o/min), a da nije plivajuci?
Nasao sam, znaci zakljucili smo da moze biti ili do seta kvacila ili do nosaca motora. Ako uzmemo u obzir da je do seta kvacila koji se sastoji od korpe, lamele i druk lezaja dolazimo do sledeceg:
- druk lezaj mi se ponekad blago cuje, cak mi se u poslednje vreme ni ne cuje, vise se cuo na 35+ stepeni :pardon:
- lamela, sto se tice voznje i startnosti, se ponasa kao prvog dana, znaci nema proklizavanja ili okretanja "u prazno"
- korpa (ne znam za sta sluzi)

Znaci moje pitanje je koji od ova tri dela moze da izazove te vibracije?