Stranica 103 od 355
Re: General Motors gura Opel u premium?
Poslato: 08 Jul 2013, 17:49
od pedja
I to je razlog za novu temu?
Kao sto ce Lada Priora osvojiti Evropu, a Srbija uci u EU
TT
Re: General Motors gura Opel u premium?
Poslato: 08 Jul 2013, 18:21
od methane.master
Naslov
Jeste, tako su pre 6-7 godina pisali i da VW od Škode pravi permijum a ukida Audi.
Sent using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Jul 2013, 18:50
od HKS
Jbg ne videh ovu temu

Slazem se da naslov nije dobar, jer ce GM podici Opel na malo visi nivo, a odnos izmedju Opela i Chevroleta ce biti nesto kao kod VWa i Skode.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Jul 2013, 19:08
od Dusan
Premium i Amerikanci, dve reci koje nikako ne idu zajedno.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jul 2013, 10:29
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jul 2013, 16:20
od mr.Big
VW izbacio nove fotke Polo R WRC verzije
Nakon što je službeno predstavljen prošle godine sada nas je VW počastio novim fotografijama najbržeg pola ikad.
Proizvodna verzija Polo R WRC-a javnosti je prikazana krajem prošle godine a njemački brend sada je objavio veliku fotogaleriju ovog najjačeg proizvodnog Polo modela ikada a ponosni vlasnici svoje će Polo R WRC modele dočekati u rujnu.
Biti će to najbrži Polo ikada proizveden a proizvodna verzija ostala je gotovo ista kao i koncept. Polo R WRC temelji se na petoj generaciji Polo modela. Volkswagen za potrebe homologacije Polo WRC rally automobila, po pravilima FIA-e, mora proizvesti 2.500 jedinica cestovne verzije trkaćeg automobila.
Vanjski izgled automobila naglašen je relijem inspiriranim nižim prednjim spojlerom s velikim usisnicima zraka, stražnjim difuzorom i krovnim spojlerom. Automobil dolazi u istoj kombinaciji plavo-bijelo-sive boje kao i pravi WRC automobil te nosi nekoliko R i WRC oznaka. U unutrašnjosti se nalaze sportska sjedala s WRC oznakama, upravljač omotan Alcantarom, trkaće papučice i crno krovište.
Za razliku od pravog WRC modela, ovaj cestovni WRC ima prednji pogon umjesto pogona na sva četiri kotača te ima 2.0-litreni motor s 217 KS umjesto 1.6-litrene jednice s 300 KS. Sama činjenica da se pod poklopcem nalazi motor iz Golf GTI-a uparen s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem govori mnogo o karakteru limitiranog Polo R WRC-a.
Automobil od 0-100 km/h ubrzava za 6.4 sekunde te nastavlja ubrzavati do maksimalne brzine od 243 km/h. Iz Volkswagena kažu da je očekivana prosječna potrošnja oko 7.4 l/100km s emisijama CO2 od 174 g/km. Polo R ima masu od 1.324 kg u što je uključen vozač težine 68 kg, prtljaga težine 7 kg i spremnik goriva 90 posto pun.
Glavonje iz Wolfsburga kažu da automobil ima vrlo dobru prianjivost i upravljivost zahvaljujući sportskom ovjesu i elektroničkoj blokadi diferencijala. Automobil leži na 18-inčnim alu naplatcima s gumama dimenzija 215/35 R 18 iza kojih se kriju 16-inčni kočioni diskovi.
Polo R WRC koštati će 33.900 eura u Njemačkoj. Kupci su automobil mogli naručiti već krajem prošle godine a prve dostave očekuju se u rujnu.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Jul 2013, 18:42
od kvcali
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 10 Jul 2013, 12:55
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 10 Jul 2013, 14:23
od methane.master
RCZ, pa još R. Debilnog li naziva.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Jul 2013, 07:10
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Jul 2013, 00:14
od Geza
Emil Frey Grupa - generalni zastupnik kompanije Daimler AG za Srbiju i Crnu Goru
Beograd – Daimler AG i Emil Frey Grupa, jedna od vodećih grupacija na tržištu automobila u Evropi, danas su potpisali ugovore o generalnom zastupništvu za Srbiju i Crnu Goru. Ovi ugovori o restruktuiranju Daimler-ovog poslovanja stupiće na snagu po dobijanju neophodnih odobrenja od strane nadležnih državnih organa.
Daimler se još od 1996. godine u Srbiji bavi prodajom i servisom Mercedes-Benz putničkih vozila, dostavnih i teretnih vozila i autobusa, uključujući smart, Fuso i Setru. Tržište Srbije i Crne Gore je sve do danas bilo jedino u regionu na kome je veleprodaju za Daimler AG obavljalo direktno predstavništvo ove kompanije. Nakon Restruktuiranja Emil Frey Grupa će preuzeti ove funkcije.
Postignutim sporazumom sa Emil Frey Grupom, Daimler AG nastavlja svoju poslovu strategiju i uspešno primenjuje plan kreiran za ovo tržište.
Na ceremoniji potpisivanja gospodin Peter Alexander Trettin, Predsednik i generalni direktor Daimler-a za Centralnu i Istočnu Evropu, Afriku i Aziju, rekao je: „Današnji dan označava početak novog poglavlja u poslovanju kompanije Merdedes-Benz u Srbiji i Crnoj Gori: Emil Frey Grupa, jedna od vodećih grupacija na automobilkom tržištu u Evropi postaće deo naše distributivne mreže. Veoma nam je drago što smo dobili tako iskusnog i profesionalnog partnera koji će unaprediti naše poslovanje na ovom tržištu. Novu organizaciju smo veoma pažljivo razradili, nastojeći da prilagodimo našu maloprodajnu i veleprodajnu strukturu. Naši ciljevi su ostali nepromenjeni: da maksimalno prepoznamo i izađemo u suret potrebama naših kupaca i da efikasno iskoristimo potencijale ovog tržišta. Uvereni smo da će saradnja sa Emil Frey Grupom, kao partnerom biti još jedan korak napred u procesu razvoja ovog tržišta. Zajedno ćemo poboljšati vodeću poziciju našeg brenda u Srbiji i Crnoj Gori.”
Prema rečima gospodina Walter Frey, predsednika i predsedavajućeg upravnog odbora Emil Frey Grupe: „Naša kompanija je prepoznala potencijal automobilskog tržišta u Srbiji i Crnoj Gori. Mogućnost poslovanja sa kompanijom Daimler AG na ovim tržištima velika je šansa za Emil Frey Grupu i veoma smo ponosni što stupamo u dugoročno partnerstvo sa Daimler-om. Iskoristićemo pun potencijal ovog tržišta kako bismo zadržali poziciju Merceds-Benz kao brenda koji je uvek prvi izbor i kako bismo i unapredili prodajne i servisne aktivnosti u ovim zemljama, a sve u cilju poboljšanja rezultata.”
Proces restruktuiranja neće uticati na poslovanje na ovom tržištu, koje je jedno od najvažnijih u regionu. Postojeće prodajne i servisne mreže će ostati iste, tako da će kontinuitet u komunikaciji sa svim klijentima Mercedes-Benz-a ostati nepromenjen. To važi i za cene vozila. Kompanija će nastaviti da obučava kako svoje, tako i zaposlene ovlašćene Mercedes-Benz dilerske mreže uz pomoć najsavremenije opreme i metodologije u najmodernijem Trening centru u regionu. Emil Frey Grupa ima tržišno orjentisano poslovanje, koje je okrenuto zadovoljstvu svojih klijenata i partnerskom odnosu sa dilerima.
Kako bi osigurao kontinuitet Daimlerove posvećenosti ovom tržištu, gospodin Rolf-Juergen Seyerle, trenutni generalni direktor, ostaće na ovoj poziciji.
Emil Frey Grupa je švajcarska kompanija u porodičnom vlasništvu, osnovana 1924. godine od strane mehaničara Emil-a Frey-a, sa sedištem u Cirihu - Švajcarska. Kompanija je u najvećoj meri fokusirana na poslovanje u auto industriji (veleprodaja, maloprodaja, finansiranje i logistika automobila i auto delova) i prisutna je na tržištima Švajcarske, Francuske, Nemačke, Mađarske, Češke i Poljske. Emil Frey Grupa takođe u vlasništvu ima i brojne kompanije za uvoz, maloprodajne objekte i kompanije za finansiranje u ovim zemljama.
Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Jul 2013, 00:39
od Floyd
Najjaci su u CH i koliko sam cuo od nekih koji su kod njih kupovali, veoma korektni.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Jul 2013, 01:14
od Laki021
Kolko oni marki drze u Ch, 24 il tako nesto...
Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Jul 2013, 01:23
od Floyd
Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Jul 2013, 11:17
od methane.master
Floyd napisao:Najjaci su u CH i koliko sam cuo od nekih koji su kod njih kupovali, veoma korektni.
Heh, ajd tamo ne budi korektan.
