Stranica 105 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Jul 2013, 21:45
od Geza
100 godina evolucije Chevroletovog logoa.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 20:28
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 20:32
od NexT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 20:41
od trojanac
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 20:59
od Uroš S.
Odličan!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 21:02
od Scuderia
Uroš S. napisao:Odličan!

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 21:43
od methane.master
Kadar nevera! :trljamoci:
Ako bude ovakav

Doduše linije su malo viđene na C5, ali svejedno, kud i kamo bolje od prethodnih.
Nadam se da je prethodni dizajner streljan i bačen u Rajnu.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 21:47
od Floyd
Alfa Romeo odustaje od hečbeka, prelazi na zadnji pogon
Prema najnovijim navodima medija, kompanija će načiniti hrabar potez kojim će iz ponude izbaciti aktuelne hečbek modele MiTo i Giulietta i zameniti ih modelima sa zadnjim ili sa pogonom na svim točkovima.
Alfa će u saradnji sa Maseratijem raditi na razvoju nove platforme koja će poslužiti za proizvodnju dve limuzine i dva krosover modela. Prvi model trebalo bi da se pojavi 2015. godine sa ciljem da bude konkurent BMW-ovoj seriji 3.
Godinu dana kasnije trebalo bi da se pojavi Alfetta čija je misija da konkuriše BMW-u serije 5 i Mercedesu E klase.
Dalji plan razvoja uključuje krosover model koji će pokušati da preotme kupce BMW-a X1 dok bi 2017. godine trebalo da usledi konkurent BMW-u X3.
U ovom trenutku nije poznato puno detalja, osim da bi nova generacija Alfinih modela trebalo da poseduje izraženi sportski duh uokviren veoma agresivnim izgledom. Postoji verovatnoća da će jedan od motora koji će pokretati ove Alfe biti Maseratijev V6 tvin turbo benzinac uparen sa 8-stepenim menjačem.
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=734399
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 22:14
od NexT
methane.master napisao:Kadar nevera! :trljamoci:
Ako bude ovakav

Doduše linije su malo viđene na C5, ali svejedno, kud i kamo bolje od prethodnih.
Nadam se da je prethodni dizajner streljan i bačen u Rajnu.

jel si ti to upravo prozvao moj auto, tj dizajnera?

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Jul 2013, 23:57
od maxer
Na papiru ovaj Peugeot 608 izgleda extra ali kao i uvek (a to važi za sve proizvođače) dok dođe do finalne proizvodnje od tog dobrog izgleda malo toga ostane.
Daj Bože da ga stvarno ovako naprave, baš bi bilo lepo videti ovako nešto na ulicama kao serijski model ... ako je mogao Citroen da napravi prelepi DS5, zašto ne bi to mogao da uradi i Peugeot ?!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Jul 2013, 12:00
od maniaxxx
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Jul 2013, 12:09
od mr.Big
Odmah ga zamislite sa točkovima prihvatljive veličine u realnom svetu...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Jul 2013, 12:13
od Day Walker
Nekim tockicima sa kolica nalik Nextovim?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Jul 2013, 20:45
od Geza
75 GODINA PRVOG PEUGEOTOVOG DIZELAŠA
Model 402 Diesel pokretao se 4-cilindarskim 2.3 sa 55 KS
http://www.autoportal.hr/index.php/zanimljivostic/7204
Peugeot 402 bio je istinski značajan model u razvoju ove francuske marke, koji je donio mnogo značajnih inovacija. Najpoznatiji nam je danas svakako Eclipse, predstavljen 1936., često pogrešno smatran za serijski automobil s metalnim sklopivim krovom, preteča suvremenih CC modela. Peugeot je taj koncept zapravo predstavio dvije godine ranije, prvo na modelu 601, a potom i na 301 i 401. Još jedna za ono vrijeme iznimno neobična i napredna opcija modela 402 bio je automatski mjenjač, a i sam je aerodinamični oblik, inspiriran Chryslerovim modelom Airflow, predstavljao senzaciju na cestama.
Prije točno 75 godina, sredinom srpnja 1938., predstavljen je 402 s diesel motorom, drugi francuski, te nakon Mercedesa 260 D, predstavljenog u veljači 1936. na salonu u Berlinu i Citroëna Rosalie, također dostupnog od 1936., treći serijski automobil na svijetu s dizelskim motorom. Četverocilindraš obujma 2,3 litre razvijao je 55 KS, dok je Mercedesov 45 KS iz 2545 ccm. 402 Diesel mogao je posrići 108 km/h, uz prosječnu potrošnju od osam litara, 40 posto manje od benzinca (Mercedes 260 D je postizao 95 km/h i trošio je devet). Teoretski je dizel bio dostupan u svim karoserijskim inačicama modela 402, no većina naručenih bili su klasične limuzine.
Malo je poznato da je Peugeot već 1922. proizveo eksperimentalni testni model 156, sa 2-cilindarskim 2-taktnim dizelskim motorom obujma 1,8 litara i snage 18 KS. Peugeot je 1927. kupio licencu njemačke tvrtke Hugo Junkers za proizvodnju masivnih dizelskih motora za teška vozila, po dvotaktnom principu, s dva klipa po cilindru. Ubrzo je postao jedan od vodećih proizvođača dizelaša za gospodarska vozila. Prvi visokoserijski Peugeotov automobil s dizelskim motorom ipak će biti tek 403 Diesel iz 1959. Pokretan, za to doba, suvremenim dizelašem serije TDM85, obujma 1816 ccm i snage 48 KS, koji je među prvima imao glavu od aluminijskog lijeva i radilicu s pet ležajeva. Razvod je bio OHV. Postizao je 120 km/h. Peugeot 403 se proizvodio od 1955. do 1966. Dizelaš TDM85 je imao provrt 85 i hod 80 mm, a u sljedećem modelu, slavnom 404 Diesel, provrt mu je povećan na 88 mm, uz zadržavanje hoda. Obujam je narastao na 1946 ccm, a snaga na 60 KS.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 22 Jul 2013, 21:47
od Geza
Možda buduća Alfa 6C.
