Re: Stariji automobili...
Poslato: 07 Okt 2015, 00:24
GSI,GTI,CRX, sve su ih zvali kovčezi na točkovima.
sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic
sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic
Plus mnogo lakši od današnjih takvih automobila, kao i ostali koje je Wicker pominjao.Mladen7 napisao:Jeste i isto mi je bio jako zanimljiv, ja sam 97 imao GSi 16v, sve što je išlo dobro bilo je i opasno sem nekih većih auta, tad nije bilo ovih xy sistema asistencije, korekcije itd. Al je bilo uživanje
TT
CRX je derivat Civica, klasa više od pomenutog Suzuki GTi, i bio mnoooogo skuplji. Imao je za ono vreme neke šizofrene Hondine motore (na kraju su dogurali do 120 KS iz 1600 ccm atmo), koji su se vrteli nenormalno visoko, što im je i do danas ostala karakteristika.Risto napisao:kako je CRX stajao u toj prici? uopste, koji auto je bio najkompletniji hatch tog vremena?
Isao je i do 150ks. CRX me uvek fascinirao na vise polja, pocevsi od izgleda pa sve motora. Btw taj period hh-eva je meni stvarno sjajan i poprilicno mi je zao sto nisam iz te generacije koja je mogla da vozi dobre, mlade primerke tih auta. Iako su tada proizvodjaci praktikovali sistem sa sto vise konja i samo da ide na pravcu, ima nesto u tim autima. Prost primer su i turbo swapovi u Kadeta npr. Provozah relativno skoro jednog u koji je malo pre toga ubacen c20let i jos nista sem motora nije radjeno na njemu, ono i u sasvim ok uslovima kakvim sam ga probao je na granici upotrebljivosti, po mokrom mogu samo da zamislim. Ali opet, nekako je kulmethane.master napisao:
CRX je derivat Civica, klasa više od pomenutog Suzuki GTi, i bio mnoooogo skuplji. Imao je za ono vreme neke šizofrene Hondine motore (na kraju su dogurali do 120 KS iz 1600 ccm atmo), koji su se vrteli nenormalno visoko, što im je i do danas ostala karakteristika.
Teško pitanje šta je bilo najbolje, treba prvo definisati period. Bilo je tu mnogo zanimljivih automobila.
Jeste, s tim što je 205 bio pegla u odnosu na suzuki.Kuzmanovic napisao:I 205 GTI je vazio za mrtvacki sanduk tih godina.
To uopšte nije tako. Većina se ponašala odlično u krivinama.Iako su tada proizvodjaci praktikovali sistem sa sto vise konja i samo da ide na pravcu, ima nesto u tim autima.
Pa, i ne baš. 205 GTI je umeo da podmuklo zabacuje rep kao da ima zadnji pogon. Bio je bolji od Suzukija u ležanju na putu, ali ne baš ubedljivo bolji. Suzuki je bio mnogo bolji mehanički od Peugeota.Blackshadow napisao:Jeste, s tim što je 205 bio pegla u odnosu na suzuki.Kuzmanovic napisao:I 205 GTI je vazio za mrtvacki sanduk tih godina.
U Srbiji je CRX koštao oko 28000-30000 DM, Civic 1.6 16v s istim motorom oko 25000 DM, Suzuki oko 18000-20000 DM, Mazda 323f 20000 DM...to su bili hit automobili kod nas u 90-im.Risto napisao:CRX je auto na koji sam se dosta "pržio" kao dete, čini mi se da je bio sjajan auto za to vreme.
Može li poređenje cene, koliko je koštao u odnosu na recimo Golfa/Civica? Meni strašno nedostaju takvi automobili, poput CRX-a...
Suzuki je imao izvanredne perfomanse kakve danas samo mogu da sanjaju kola od 115ks. Motor i menjač fenomenalni, nesalomivi, vrteli su se neverovatno. Motori su bili toliko pouzdani da su bez problema izdržavali sezone i sezone trka i civilnu vožnju...nezamislivo za današnje vreme.Kuzmanovic napisao:Zna li neko nesto vise o ovom GTI-u, kakav je bio u svoje vreme sto se tice performansi, upravljanja, kocenja i sl?