Stranica 1045 od 4574

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 09:49
od Velja
To uopšte nije loše, kad je već veličine dajcovog alnasera. Auto ima veći ajnšlag, bolji je za sneg i sl...
Jedino mi nije jasna ponuda isključivo 4/5 vrata. Ono k'o da ulaziš kroz leptir-staklo u kola.

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 10:53
od methane.master
Kupci verovatno tražili 5 vratama, obzirom na skrivenu kvaku izgleda kao da ima 3 pa se oni drugi ne bune i svima lepo. Što se veličine tiče, šta znam, gradski auto u kom se retko kada vozi više ljudi, i to ne kratim relacijama. Otuda verovatno i idiotsko otvaranje zadnjeg stakla, ali to je prisutno i kod konkurencije. Trend uštede. :nemampojma:

Iskreno, čak sam razmišljao da kupim prethodni, ali šoferšajbna završava negde u visini očiju. Očigledno da sam bio previsok za njega, a o ovom ne smem ni da razmišljam. ;)

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 11:02
od Paja
Što su gurnuli motor pozadi? Nije uobičajno rešenje ni u renou ni u klasi.

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 11:11
od nuk
Zato što je rađeno u kooperaciji sa Daimlerom, zajedno je razvijan sa Smartom ugkavnom zbog uštede, jasno :) mada, ideja je dobra i dosta se dobilo tim potezom

Re: Одг: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 11:16
od Ivan
Reno mercedesu dci iz dacije za c klasu u zamenu za platformu smarta za twinga :D

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 11:18
od nuk
Juu Heroj šta ti reko :kezo:

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 12:15
od ljubitelj
Paja napisao:Što su gurnuli motor pozadi? Nije uobičajno rešenje ni u renou ni u klasi.
Trude se da naprave komforniji auto, laksi za voznju, puno okretniji, nema vibracija.
U odnosu na prednji pogon, poredjenje.
Nije uobicajeno jer obicno skuplje kosta izrada, Reno nije bio u tom segmentu nacina konstrukcije.

Stari Twingo je iako mali auto slicnih dimenzija bio glomazan za voznju, trebalo mu puno prostora za okretanje usled malog anjslaga. Probao po gradu, nezgodno i odmah ga otpisao uz jos neke razloge.

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 12:18
od dragan
Tvingo zajeban za voznju po gradu... Zbog ajnslaga... :kezo:

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 12:22
od Paja
Teško da je ajnšlag bio motiv. Nikad prednji pogon neće imati ajnšlag kao zadnji i to je prosto tako. Konstrukciona karakteristika pogona.
Ovde čak ne verujem ni da je skuplje. Pogon je verujem pozadi kao kod Smarta tako da nema kardana i sl.
Očigledno su dobili Smart platformu povoljno i to je glavni motiv.

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 12:23
od dragan
Edit - istece mi edit onog posta - reno je auto od 3,6 x 1,65m na platformi klija 2 napravio za cruise autoputem. Za voznju po gradu kome treba neka kupi vel satis :kezo:

Re: Одг: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 12:26
od Ivan
Vidim ja da se oni vracaju na konstrukciju peglice.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 12:39
od Heinz
Negde videh da se hauba ne znam kako skida da bi se dolila tečnost za stakla npr. Moraće cice u ovlašćeni servis za to :)

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 12:54
od Grujic
Ajnslag jeste realan problem na nekim malim kolima, zadnja vuca je tu uvek u prednosti

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 13:25
od Markoni
Ja sam morao na YT da gledam kako se skida prednji poklopac... :kezo:

Tapatalk Post

Re: Dobro veče

Poslato: 11 Okt 2014, 13:46
od Heinz
Lagano, FR inženjerska logika :)

http://www.youtube.com/watch?v=RXaV41zMA60