Stranica 106 od 355

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Jul 2013, 21:56
od NexT
Day Walker napisao:Nekim tockicima sa kolica nalik Nextovim?
rekao bih ti nesto, al bicu fin :mrgreen:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Jul 2013, 22:36
od dragan
Preuzeto sa B92.net (http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=735059)


Renault predstavio novi Clio Cup

Četvrta generacija modela Clio dobila je svoju trkačku verziju. Automobil je delo Renaultovog sportskog odeljenje i isporučuje se kupcima sa FIA sertifikatom, potpuno opremljen za trkačka takmičenja.

 Slika

Naslednik Renaulta Clio Cup iz 2006. baziran je na modelu Clio RS koji je imao premijeru 2012. na pariskom auto-salonu. Za razliku od te sportske verzije koja je predviđena za svakodnevnu upotrebu, trkački Clio Cup je opremljen posebnim aerodinamičkim dodacima, dok je unutrašnjost potpuno ogoljena.

Slika

Dodatno aerodinamičko krilo, koje se nalazi iznad standardnog spojlera na završetku krova, obezbeđuje 40 kg sile prijanjanja (tzv. “downforce”) pri brzini od 193 km/h.

Pored toga, automobil je na prednjim točkovima opremljen ventilirajućim kočionim diskovima prečnika 320 mm firme AP Racing, Brembo kočionim klještima, kao i ZF-Sachs podesivim amortizerima.

Slika

U unutrašnjosti su ugrađena specijalna trkačka sedišta za vozača i suvozača i zaštitni rol-bar kavez.

Instrument tablu potpisuje Cosworth Electronics, a tu je i multifunkcionalni trkački volan sa komandama pomoću kojih se, između ostalog, upravlja i farovima i brisačima.

Slika

Poznati 1.6 litarski turbo-benzinski motor pojačan je tako da razvija 161 kW / 219 ks i maksimalni obrtni moment od 270 Nm.

Agregat je povezan sa šestobrzinskim sekvencijalnim menjačem fabrike Sadev, koji omogućava promenu stepena prenosa za samo 100 milisekundi. Pored standardne ručice menjača, proizvođeč nudi i opciju kod koje se brzine mogu menjati pomoću komandi na upravljaču.

Renault će novi Clio Cup početi da prodaje od septembra po ceni koja se kreće od 37.800 evra, bez uračunatog poreza.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Jul 2013, 07:38
od Geza
Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Jul 2013, 12:30
od Geza
AMG and Aston Martin confirm technical partnership

AM gets engines, Daimler gets shares

Following months of rumors and speculations, Aston Martin and Mercedes-AMG GmbH have announced today plans for a tie-up.

Final agreements will be made before the end of the year, but we already know this deal will allow Aston Martin to access Mercedes-Benz and AMG resources which will lead to the development of bespoke V8 engines. In addition, Aston Martin will utilize some components of the electric and electronic architectures developed by the Germans to launch a new series of V8-powered models.

In return, Daimler AG is going to own a stake of up to five percent in Aston Martin, depending on how the agreement progresses. They will join other shareholders like Adeem Investment and Investindustrial. A supply agreement between Mercedes-AMG GmbH, Daimler AG and Aston Martin is also included in this deal.

AM's product development director Ian Minards declared "We have selected AMG specifically as the basis for this powertrain development process." Head of Mercedes-AMG GmbH Ola Källenius said "We are proud to work with Aston Martin and provide them with powertrain and e/e components for their forthcoming sports cars. This is proof of AMG's technological and performance expertise and a real win-win situation for both sides."

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Jul 2013, 11:41
od Geza
AutoBildova najava za novi Alfin terenac.

Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Jul 2013, 12:09
od methane.master
Juketta. :kezo:

Sent using Tapatalk

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Jul 2013, 12:48
od kvcali
Insignija FL


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Jul 2013, 12:51
od methane.master
Što ne volim ove PlayStation instrumet table, nažalost uzimaju maha. :kuku: Ostatak deluje lepo.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Jul 2013, 12:55
od kvcali
a narocito kombinacija klasicne i ove lcd :glavomuzid: , da je barem cela lcd, pa da mozes da menjas izgled svih pokazivaca, od ciste klasike do digitale...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Jul 2013, 19:41
od HKS
Slazem se, trebala je biti cela digitalna (kao kod S klase), a ne pola pola kao kod BMW-a.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Jul 2013, 20:21
od Scuderia
Dobar volan :thumbup:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 29 Jul 2013, 00:09
od Geza

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 31 Jul 2013, 07:54
od dragan
e ovo je vec nesto drugo, ako ispadne istina -

"Renault Clio Gordini stiže 2014.

Kako saznajemo, Gordini verzija četvrte generacije modela Clio biće sa 230 ks ujedno i najsnažnija varijanta ovog Renaultovog automobila.

Slika


Mogući izgled Renaulta Clio Gordini za 2014; Izvor: virtuel-car.blogspot.com
Mogući izgled Renaulta Clio Gordini za 2014; Izvor: virtuel-car.blogspot.com

Novi Renault Clio Gordini, kao i do sada, razlikovaće se već na prvi pogled od ostalih verzija zahvaljujući posebnom vizuelnom identitetu.

Kupci će moći da biraju između nekoliko kolornih šema: osnovne Blue Gordini, zatim Glacier White boje sa plavim ukrasnim trkačkim trakama, Red Flame nijanse sa platinsko belim trakama, i Platinum Gray boje sa kontrastnim Gordini plavim trakama.

Kućišta spoljnih retrovizora biće ili crna ili bela, u zavisnosti od osnovne boje karoserije.

Clio Gordini biće opremljen Recaro sportskim sedištima i sportskim volanom, u kombinaciji crna koža / Alcantara, sa belim štepom i plavim Gordini logoom. Pedale nožnih komandi biće od aluminijuma, a enterijer će biti obogaćen detaljima od ugljeničnih vlakana.

Vozaču će na raspolaganju biti Renaultov multimedijalni R-Link sistem sa RS Monitorom.

Slika

Za pogon će biti upotrebljen 1.6 litarski turbo-benzinac koji razvija 230 ks (169 kW) i maksimalni obrtni moment od 285 Nm.

Osim što će od Renaulta Clio RS biti snažniji za 30 ks, Gordini će biti i lakši za oko 25 kg, pa će se masa automobila iznositi između 1.175 i 1.180 kg.

Uz sportski prilagođeno oslanjanje, Clio Gordini biće opremljen i posebno dizajniranim 18 inčnim alu felnama. Do 100 km/h automobil će stizati u roku od 5,9 s, pre nego što dostigne maksimalnih 250 km/h.

Cena novog Renaulta Clio Gordini trebalo bi da se kreće oko 28.000 evra. "

http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=737604

naravno, ova cena je iz najave u francuskoj, kod nas ce biti znatno jeftiniji...jos ako malo doteraju menjac, mogu se i izvuci za ovaj klio 4rs...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 31 Jul 2013, 10:28
od methane.master
Sve Gordinije do sada su obično upropašćivali sa belim detaljima unutra. Ni ovaj neće biti izuzetak. :kuku:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 31 Jul 2013, 10:37
od Day Walker
Zar ovaj auto moze dodatno da se unisti iznutra? :o