Prosle godine, 22.08. sam u Tehnomaniji kupio kombinovani frizider Bosch.
http://www.tehnomanija.rs/kombinovani-f ... vw30s.html
Posle nepunih godinu dana, poceo je da radi kad on zeli, da se iskljucuje na po nekoliko sati, a svetlo u njemu je pocelo da treperi. Pozvao sam centralni servis (uredjaj u garanciji) i posle 2 dana je dosao serviser koji je samo proverio senzor za svetlo naslonivsi srafciger na njega kako bi video hoce li se svetlo ugasiti. Konstatovao je da je elektronika neispravna i rekao da se deo ceka 10-15 dana. Nakon odlaska servisera, isti ili sledeci dan je uredjaj skroz prestao da radi. Mozete misliti kako je lepo ostati bez frizidera na 10-15 dana.
Zvao sam Tehnomaniju kako bi se uredjaj zamenio jer mi nije padalo na pamet da toliko cekam za popravku frizidera, a narocito ne za elektroniku koju moj elektronicar popravlja danas za sutra u velikom broju slucajeva. Naravno da ima situacija kad je kvar na njoj nemoguce otkloniti i kad je neophodno zameniti je, ali sta je bilo u mom slucaju nikad necu saznati jer serviser nije ni pogledao elektroniku.
Iz Tehnomanije su me uputili na centralni servis, ali su mi rekli i da cu tesko dobiti zamenu uredjaja jer je proslo vise od 6 meseci od kupovine. Nakon razgovora sa osobom iz centralnog servisa, ime nepoznato, javila mi se direktorka (cetvrtak). Sa njom je bilo povuci-potegni i tek nakon sto sam rekao da imam zakazan razgovor sa novinarkom u ponedeljak u pola dva, rekla je da ce doci serviser sutra (petak) i da cu dobiti nalog za zamenu ukoliko uredjaj ne pokazuje nikakve znake zivota.
U petak je serviser dosao ponovo i samo je konstatovao da je uredjaj mrtav 1/1 i sacinio radni nalog gde je naveo da ne zelim popravku. Kada sam mu rekao da napise da se izdaje nalog za zamenu jer je takav dogovor sa direktorkom, pozvao je nekoga i receno mu je da to ne upisuje u radni nalog, ali da ce mi u Tehnomaniji zameniti uredjaj na osnovu radnog naloga gde pise da sam odbio intervenciju servisa. U razgovoru sa serviserom, isti mi je rekao da je normalno (meni nije) da se na popravku ceka tih 10-15 dana i da je to sasvim razuman rok. Kako kaze, oni imaju mnogo modela i ne mogu imati delove na lageru. Da nije zalosno...
Sa mojim primerkom radnog naloga sam otisao u Tehnomaniju kako bih zamenio uredjaj, ali su me iz prodavnice u Sarajevskoj poslali u Ustanicku (na fiskalnom racunu pise da je u toj prodavnici kucan racun, a u call centru, Viktor se javio, su mi rekli da ne moram da idem u Ustanicku i da mogu zamenu da izvrsim u bilo kom prodajnom objektu Tehnomanije). Uredjaj je inace kupljen online, preko sajta Tehnomanije.
U Ustanickoj sam proveo oko dva sata (moja procena, ne znam tacno vreme) jer je ispao problem sto na radnom nalogu ne pise da je uredjaj potrebno zameniti.
Posle iskustva sa Bosch centralnim servisom i saznanja da oni nemaju delove na lageru, nije mi padalo na pamet da opet uzimam uredjaj istog proizvodjaca. Koliko god da Bosch pravi kvalitetne uredjaje, toliko ovi nasi koji su zaduzeni za brigu o uredjajim u garantnom, a narocito vangarantnom periodu, kvare utisak.
U ustanickoj je na kraju dogovoreno da se vrati uredjaj i uzme novac nazad jer nije bilo moguce, zbog radova u njihovom objektu, pogledati izlozene modele frizidera. To je bio petak, a receno je da ce u subotu doci vozilo po uredjaj i da ce mi tad biti vracen novac. U subotu sam izneo uredjaj u dvoriste, na kraju dana ga vratio unutra, a trebao sam ga ostaviti u dvoristu na kisi, jer niko nije dosao po njega niti se ko javio da otkaze dogovoren dolazak, a ja sam dan proveo kod kuce cekajuci ih.
Danas sam zvao Tehnomaniju 3 puta, razgovarao sa 4 razlicite osobe da bi mi ta cetvrta (Ljiljana) rekla da ce u toku dana doci vozilo po uredjaj. Sada je 18:22 i jos se niko nije pojavio, a jos jedan dan sam presedeo cekajuci ih.
Toliko o poslovnosti Tehnomanije i Bosch-a