Re: Biseri iz oglasa
Poslato: 20 Jan 2016, 17:49
Kreten ako bas toliko robuje brendu.... evo, pazi kad ja razmisljam da mi sledeci auto bude VW, pa jos golf
pomeram granice, hahahahaa

Sloba napisao:Zenini roditelji su prosle zime, mozda i pretprosle, prodali Juga 1.1 EFI, 2000. godiste sa 30.000 km za 800 evra. Samo mu je poliranje trebalo, sve ostalo u fabrickom stanju. Floridin volan i prednja sedista, za izvoz u Grcku pravljeno pa nije prosao kontrolu zbog farbe... Na cemu je ovaj kada trazi za ovaj cirkus 1.200 evra, tesko je reci.aleksa napisao:Evo budala je isti "stil" primenio i na yugu... i isto ne mora da ga proda.![]()
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 55-kao-nov
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Odlican auto ! Odlican odnos cena kvalitet !
Fantastican na putu .
Esp radi besprekorno .
Jeftina registracija .
Jedini sa automatskim menjacem koji radi bezprekorno - garancija .
Mercedesov motor iz B klasse 140 HP
Mercedesov menjac CVT
Grejaci prednjeg vetrobranskog stakla / oba retrovizora i zadnjeg stakla
Euro kuka -fabricka
Reduktor - sporohodne 4wd / brzohodne 4wd / ili 2wd -zadnji pogon
Digitalna klima
KAMERA - prednja HD u retrovizoru snima sve na pokret /
KAMERA - zadnja parking kamera - snima sve
Bi-xenon svetla !
Dva seta guma
16 alu - fabricke MS TOYO - i -18 alu goodyear M+S 255/60 R 18 -8mm
Uradjeno na 140000 :
Redovan servis
Ulje u menjacu automatskom
Ulje u reduktoru
Ulje u diferencijalu i prednjem i zadnjem
Podmazan kardan i veliki i mali
Body zastita donjeg podstroja
Pk kais roler i spaner
Plocice
Diskovi
Amortizeri
Veliki servis se radi na 200 000 hiljada / lanac
Auto bez ulaganja .
Razlog prodaje : Visok mnogo .
Opis :
Ssangyong Actyon odlikuje jedinstven dizajn, čime se ovaj Korejac izdvaja iz mase sličnih automobila u svojoj klasi.
Prvo što upada u oči jeste izgled prednjeg dela. Ogromna, trouglasta maska hladnjaka nad kojom se nadvija početak haube originalni su, kao i kombinacija trougla i kruga u izgledu prednjih farova. Ravne i oble linije nastavljaju se po bočnim stranama automobila, do zanimljivo rešenog zadnjeg dela, pa zajedno daju utisak kupea koji je narastao. Ovo je, svakako, za pohvalu u moru kockastih i međusobno veoma sličnih automobila koji pripadaju SUV segmentu vozila. Jedna od mana ovako zanimljivog izgleda je mali prtljažni prostor, ali se to može kompenzovati preklapanjem zadnje klupe.
Unutrašnjost nudi dosta prostora i udobnosti. Ssangyong Actyon je opremljen automatskom klimom, CD plejerom s komandama na volanu, kao i grejačima sedišta, tako da se s te strane nema šta prigovoriti. Male zamerke mogu se izreći na nešto slabiju izradu plastičnih delova komandi, koje znaju da "škljocaju" pri upotrebi. Komandna tabla i centralna konzola blago su okrenute ka vozaču, pa su zanimljivo rešene komande na dohvat ruke vozača. Pregledna instrument tabla nudi sve podatke, kao što je brzina, broj obrtaja motora, temperatura i stanje goriva u rezervoaru. Ergonomski oblikovana sedišta, hromirani detalji i mnoštvo drugih detalja i pregrada daju dašak luksuza iz daleko skuplje konkurencije. Na raspolaganju je servo volan, podesiv po visini, ali mu je mali minus nešto veći hod.
Ssangyong Actyon pokreće Mercedesov 2,0-litarski XDI dizel motor sa 141 konjskom snagom, uparen s automatskim, četvorostepenim menjačem. Takođe, tu je i reduktor za pogon na dva ili sva četiri točka.
Odličan utisak ponašanja na putu donekle kvari manje proklizavanje pri vožnji vlažnim kolovozom, čemu su, verovatno, uzrok dosta široke gume. Bilo da se uključi pogon na samo dva ili sva četiri točka, Ssangyong Actyon ima sasvim dosta snage, a za dodatno pojačanje moguće je uključiti opciju power, koja se nalazi pored ručne kočnice. Ipak, mane su mu nešto sporije ubrzanje do stotke, koje traje 14,4 sekundi za model s automatskim menjačem, kao i maksimalna brzina od 166 km/h. Naravno, pored pogona i prostora, najviše se traži sigurnost putnika. Prednji i bočni vazdušni jastuci, kao i sijaset skraćenica, kao što su ABS, ESP, EBD i još četiri-pet njih brine se za najbolje stanje putnika i automobila. Onima koji imaju malo poteškoća s parkiranjem pomažu zadnji parking senzori. S cenom modela od oko 30.000 evra, kao i opisanom (i neopisanom) opremom, Ssangyong Actyon nudi odličan odnos uloženog i dobijenog.
Nemački motor ovde je veliki plus.
Prodajem GOLF II 1.3 Benzinac plin, plin je uradjen po novom, mislim na atest.
Auto je registrovan i naravno ja sam licno vlasnik. Auto je 1991 godiste, u perfektnom stanju i maksimalno odrazan. Vozi se jednom mesecno, u mom je vlasnistvu 7 godina i ni jednom nije otisao kod majstora, DA DOBRO STE PROCITALI NI JEDNOM. 5.10.2015. mu je promenjeno ulje i filter ulja. Prva boja, nikad lupan, nigde nije izbledela boja ili bilo sta drugo, nema nigde tackicu da je truo ili slicno. Ja sam 34 godiste i vozim ga samo jednom mesecno kao sto sam vec rekao, redovno se pali, ali se samo jednom vozi, kad god se vozi, ide brzinom do 50 kilometra, ne vise, moze, ali ja ne zelim da ga habam i silim. Nikad se nije pusilo u njemu, niti je korisceno zaznje sediste, vecinom vozacevo, i ponekad suvozacevo. Pioneer radio CD sa Pioneer zvucnicima. Na autu nista ne lupa, krcka ili slicno, sve je u perfektnom stanju. SLIKE SVE GOVORE. Najlepsi i najbolji u Smederevu i okolini. MOGUCA ZAMENA za novije vozilo do 2000 kubika jeftinije, do cene auta ili skuplje. Za kes moze cena dosta manje, a u zameni po dogovoru. Za ostale informacije pozvati na broj ili pitati ovde na kupujem prodajem. Hvala. ko hoce vise slika, moze da dobije. Na neozbiljna pitanja necu ni da odgovaram.
Samo za prave ljubitelje i ono koji znaju sta je GOLF II. Nemojte uporedjivati auto sa ostalim automobilima, jer necu da trosim vreme na takve stvari. Prodaja uopste nije hitna.
GARANTUJEM ZA TACNOST OGLASA I STANJE AUTA, KO NE VERUJE, MOZE DA SE UVERI LICNO.
Pogledajte i ostale moje oglase ima zanimljivih stvari. Hvala