Stranica 110 od 304

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 09:57
od nidza
To, neka mi je prvo neki Italijan kupi, fino opremi i razradi. Prošla su ta vremena kad se cenila nevina devojka.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 10:41
od Laki021
To je glavni problem Alfe, svi je zele, ali polovnu :)
Znaci evo vec i ti prvi ocekujes da ce opet imati suludi pad cene.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 10:52
od nidza
Ne očekujem sulud pad cene uopšte. Dobre novije Alfe su na ceni, stvari se menjaju.

Nije mi u planu zamena auta pre nego što završim adaptaciju gajbe, jer je poprilično ambiciozan poduhvat u pitanju. Super me služi 159-tka u međuvremenu, još bolje što je džabe za vožnju u ovom momentu. Naravno, potpuno logični naslednik je, ili privremeno ova Škoda koja se sada vozi, ili Đulija, mlađi polovnjak ili nova - zašto da ne. Bolje polovna zbog potencijala za tjuning i finansijskog lufta za neki viši paket opreme.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 11:09
od masaivan

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 11:17
od nidza
Ovo je bilo mislim, pre par strana.

Za potpuni doživljaj treba VR adapter za telefon, ili makar na telefonu da se gleda. Na kompu nije interesantno.:)

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 11:55
od Floyd
Laki021 napisao:To je glavni problem Alfe, svi je zele, ali polovnu :)
Pa ne svi nego samo oni koji imaju jeftinog majstora u blizini.

Koliko god da gubi na ceni, u CH se više isplati kao nova :)

http://www.clubalfa.it/14017-alfa-romeo ... stino.html

2.0 TBI 280 ks je samo za US tržište?

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 14:49
od nidza
Mogu lako da se predomisle.

To bi meni bio pik, sa manuelnim menjačem, ako postoji. Kakav bi to materijal za tjuning bio fenomenalan.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 15:06
od Floyd
Ako je verovati ovom tekstu, neće biti ni sa manuelnim menjačem.

Google translate...
Close analysis of the various engines available in the list of the new Alfa Romeo Giulia with the 2.0 Turbo petrol with 280 hp, a unit that, for now, will not be marketed in Europe but will be available under the bonnet of the North American version of the sedan and will It is combined with the 8-speed automatic transmission and rear-wheel drive or all-wheel drive (for now not available in Europe).

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 15:06
od starac vujadin
Biće u Evropi i tog motora, kao i dizela od 210ks, ali kasnije.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 15:14
od nidza
Nema logike da ne bude, ali ajde, videćemo.

Možda im je preskup manuelac sa QV za civilne verzije, mada mi je to jako čudno. Potpuno je fenomenalno da u flagship model stavljaju manuelni menjač. Ima logike da spuste jednu pristupačniju verziju sa manuelnim menjačem među nas obične smrtnike. Benzinac od 280KS i 400Nm, sa manuelcem je ko stvoren za sladokusce sa plićim džepom.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 15:18
od starac vujadin
Treba da nude sve opcije menjača i pogona u svim verzijama, kao i bogat spisak opcionala...Naravno i karavan se podrazumeva. I u budućnosti još jedan jači dizel od 210ks i neku benzinsku verziju da uvedu između 280 i 510 ks...prevelika je razlika u snazi između te dve verzije.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 15:24
od Floyd
A šta je bilo sa 3.0 dizelom iz Ghiblija?

Tu bi bacili Nidžu u ozbiljnu dilemu :)

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 15:26
od nidza
Dobar je i 2.2 sa 210KS što je već u ponudi, mada ne znam koji bi manuelac izdržao taj tork. Oni će verovatno ići samo sa ZF.

Zato turbo benzina 2.0 i 280KS plus remap.

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 15:30
od Ivan
Svaki iole pristojan manuelac bi izdrzao, pa cak i GM, ali 40.

Послато са GT-N7100

Re: Alfa Romeo Giulia

Poslato: 20 Apr 2016, 15:33
od nidza
F40 bi mogao, ali valjda imaju nešto novije. Ne znam da li se ulaže uopšte u manuelce.

Postaće retke zverke nažalost. Ne znam zašto, ali imam utisak da smo svedoci odlaženja laganog automobila koji, koliko toliko, liče na klasične vozačke sprave, a da će sve manje biti automobili, sve više gedžeti prilagođeni sve zaglupljenijem ljudskom biću.