Stranica 12 od 32
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 20 Nov 2012, 15:40
od Uroš S.
Valjda hidrozatezači koji rade na pritisak ulja tj. tako su mi objasnili, ako je nedovoljan pritisak ili nema dovoljno ulja i tada valjda ne može odmah po paljenju da napravi potreban pritisak, pa zato zazveče jer nisu zategnuti, zapravo nisu sami po sebi istegnuti nego zatezač kasni sa svojim delom posla - ovo je moj zaključak na osnovu toga što su mi rekli i pisanja onih Engleza.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 20 Nov 2012, 15:47
od Bax
Mozda je resenje u nekom kvalitetnijem ulju, ako je tako?
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 20 Nov 2012, 15:51
od Uroš S.
Ima i toga verovatno, do sada su u AČ sipali Castrol Edge 504.00, sada ću promeniti sigurno, pre svega zbog cene. Ali i dalje ne znam šta, a brine me i način menjanja, jer u AČ kada otvore čep odozdo puste samo onaj glavni mlaz da izađe, i to često se auto ohladi dok čeka na red, i onda cede ulje na hladan motor, pa ostane ko zna koliko starog ulja u unutra.
Čuo sam da to treba da se pusti da se cedi bar 20ak minuta? Oni na kraju naplate 1.4h za redovan servis što po standardu i ima smisla, da se lepo ocedi i da se zamene filtri, a oni to odrade za 20 minuta sigurno, prošli put je auto bio ~40-45min u servisu a naplaćeno je 1.4h, kao i svaki put.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 20 Nov 2012, 19:40
od ljubitelj
Ako je lakotekuce ulje kakva su vecinom moderna ulja zadnjih 15tak godina na zagrejanom motoru posle 15tak minuta hladjenja znaci toplom jos, dovoljno je oko 3 minuta da se ocedi toliko da dalje cekanje ne donosi mnogo.
Moze da se pomogne tako sto se kompresovanim vazduhom produva blok, meni tako menja covek vec neko vreme i nisam primetio posledice toga.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 22 Nov 2012, 11:04
od sErGiO
Što se tiče lanca, ne znam kako je sa ovim novijim autima, na većini starijih se lanac samo doteže i kontroliše na nekoj kilometraži. Na mojoj 164 sa Twin Spark 8V motorom se čuo lanac kad sam je kupio i samo je jednom dotegnut i više nikad se nije čuo. I koliko sam shvatio to je vrlo jednostavna operacija, sve se radi spolja

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 22 Nov 2012, 17:25
od RS TEAM
Te varijante za dotezanjem lanca su prošlost, sadašnji zatezači su svi automatski
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 05 Dec 2012, 20:15
od trojanac
Osvrt na ovu temu iz ugla vlasnika jednog uspešnog, neovlašćenog servisa...
http://www.triodriver.com/automobilizam ... -i-protiv/
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 05 Dec 2012, 21:46
od ljubitelj
I ja sam bio iznenadjen ali, imam auto sa motorom koji ima lanac koji se uopste ne moze dotezati. Ugradi se jednom i tako je dok traje motor tj do generalnog remonta.
U pitanju je Renault C (cleon) motor prastare konstrukcije od pre 50tak godina.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 28 Dec 2012, 23:16
od noob
Ima li neko preporuku za dobar servis u NS za alfu/fiat?
Re: Cena servisa
Poslato: 31 Jan 2013, 15:02
od BAJKER
Interesuje me kolika je cena radnog sata u neovlascenim servisima, za Zukija u E.Sumaru je bila 2000din zadnji put kada sam bio.
Re: Cena servisa
Poslato: 31 Jan 2013, 15:09
od trojanac
Kako gde, ali u proseku računaj 1000-1500 dinara.
Re: Cena servisa
Poslato: 31 Jan 2013, 15:20
od BAJKER
Znaci od 500-1000 din je razlika, e sad pitanje je da li raditi u neovlascenom za tu razliku, mislim koliko su majstori kompetentni za neke modele koje retko srecu. Trebalo bi uskoro da idem na zamenu plocica jer su pocele jace da se cuju a kada sam skinuo prednji tocak vidim da imaju jos par milimetara mesa. Zadnji put kada sam isao do tazbine sve vreme je kisa bila a i u povratku me dobro zalivala, a po kisi i prljavoj vodi plocice brze stradaju. Zvao sam ovlasceni servis za zukija i kazu oko 10000 din sve ruke i materijal.
Re: Cena servisa
Poslato: 31 Jan 2013, 15:25
od trojanac
Pa tu sad ima više faktora. Nije samo pitanje cene satnice, već i cene delova, jer oni računaju skuplje te delove koje ugrađuju i koji su navodno original, a to može da bude, a ne mora da znači.
Okreni Trio Servis u NS pa pitaj za isto to kod njih koliko bi koštalo i koje pločice nude.
Re: Cena servisa
Poslato: 31 Jan 2013, 15:38
od Day Walker
Cim bilo sta odradis izvan ovlascenog, racunaj da gubis garanciju (ne samo redovnu, vec i na lak, farbu, koroziju..)
Re: Cena servisa
Poslato: 31 Jan 2013, 15:59
od trojanac
Nije baš tako.
Pa neće valjda da pregledaju ceo auto, da provere šta nije rađeno kod njih, ako je recimo lak u pitanju.