Stranica 12 od 44
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:43
				od Sloba
				To zavisi ko će ti raditi. Mislim da je sada gornja granica oko 700€ gde su i atest koji je šesdesetak evra i kapalica koja je pedesetak.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:44
				od methane.master
				^^ 

 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 13:45
				od steva_anya
				Ma jok, i dalje nisam za plin. Iako ima ljidi kojima sve fercera de lux, ipak ij vise znam kojima su sw javljali manji ili veci problemi. Imam plin na Yugu, al' to je onaj najjednostavniji siatem. 
Nego ovako pitam. Drug je skoro u Pezo 1.6 stavio za ~550€ sa atestom.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 15:13
				od Dzoni_m
				To je ta cena manje-vise. 700E je previse. Nema tu mnogo matematike, oko 450-500 ti je ugradnja kod dobrih majstora. Dodaj atest na to. Taj auto je nista posebno sto se tice plina. Obican sekvent za 4 cilindara kao i za bilo koji 4 cil atmo motor.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 15:23
				od nidza
				Ja bih stavio plin da vozim benzinca sigurno, tj ciljano bih uzimao takav motor.
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 15:33
				od Dzoni_m
				Pa sada i nemas motor na koji ne mozes da ugradis plin.......GDI, ECOBoost, FSi, JTS.......Turbo sa pritiskom koji oces itd. E jedino je za te "specificne" cena specificna 

 Isti slucaj, zeznuo sam se za dizela, sledeci ce opet biti benzinac sa plinom.
 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 17:14
				od dragvorl
				Delija napisao:Pa nije to venturi sistem pa da se odvrce slavina i da se smesa odredjuje odokativnom metodom 

Uz sekvent sistem ide ECU i nema tu sta da se podesava vec se izabere preset za odredjeni motor iliti "po knjizi" i to je to.
 
Odnos vazduha i goriva za razlicite vrste goriva se razlikuje, odnos kod benzina je 14.7:1 u korist vazduha (idealni odnos za potpuno sagorevanje), kod TNG-a je oko 15.1, ali mislim da je u praksi nesto bogatija smesa. E sad, sa tim se izmedju ostalog moze igrati, a moze se i ostetiti motor.
 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 17:26
				od Delija
				To je svima jasno - moze i ECU za benzin da se podesava, ali postoji default fabricko podesenje (jedno ili vise njih) koje je predvidjeno da se koristi. Za plinski ECU je isti slucaj. Venturi se podesava "sacometrijskom" metodom 

 - to je nesto sasvim peto.
 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 17:29
				od Ji 4Tze
				Delija napisao:Pa nije to venturi sistem pa da se odvrce slavina i da se smesa odredjuje odokativnom metodom 

Uz sekvent sistem ide ECU i nema tu sta da se podesava vec se izabere preset za odredjeni motor iliti "po knjizi" i to je to.
 
Nemoj da si bukvalista, a i taj preset je ništa drugo nego unapred nameštena "slavina".
Kapalica je fail-safe metod do neke mere a kad se smesa zapali i to treba da sagori i da ima neki nusprodukt i da izađe negde.
Posle razgovora s jednim majstorom, preispitao sam svoje razmišljanje koje je identično tvom, al opet, ni ti ni ja nemamo plin u tom motoru.
14,7:1 nije fiksni odnos već varira u odnosu na opterećenje motora, položaj pedale gasa i naravno, projektovanu mapu.
 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 17:29
				od dragvorl
				Delija napisao:To je svima jasno - moze i ECU za benzin da se podesava, ali postoji default fabricko podesenje (jedno ili vise njih) koje je predvidjeno da se koristi. Za plinski ECU je isti slucaj. Venturi se podesava "sacometrijskom" metodom 

 - to je nesto sasvim peto.
 
Pa dobro, nije to bas branje kukuruza da je toliko prosto. Zato imas skuplje i jeftinije ugradnje izmedju ostalih faktora.
 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 17:42
				od Delija
				Prosto ili ne to je glupi kontroler koji na osnovu ulaza u sistem (merenja senzora) i "formula" racuna izlaze (aktuatori) i to je to.
BTW, svaka fabricka ugradnja LPG sistema i/ili ovlascena ugradnja od strane fabrike na ovakvim tipovima motora ima "kapalicu" i to je to. Nisu konsultovali Peru ili Djuru majstora iz komsiluka, al' jbg  

 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 17:43
				od dragvorl
				Kojim to tipovima motora?
			 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 17:50
				od Delija
				Skoro svi (tacnije - svi iole noviji) Honda i Toyota benzinci, izmedju ostalih.
Uostalom, evo ga i ne mali i sigurno ne konacan spisak:
http://flashlube.bg/bg/application/download_file/159/ 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 18:14
				od Ji 4Tze
				care, NE postoji fabrička ugradnja, sem možda u Brazilu ili USA  

 
			
					
				Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011
				Poslato: 19 Maj 2014, 18:25
				od Bax
				Ja sad u Epici vozim na pliin, licno sam prilicno ubedjen da je plin ucestvovao u tako brzom zakucavanju motora na 65.000km... BRC Sequent, i one dizne kad krenu da skljocaju, odvratne su...