2.0 TDI 140ks
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: 2.0 TDI 140ks
Zbog crknute dizne i pumpe ne možeš da kažeš da je crkao motor. Takodje, dizne za benzinca su dosta jeftinije, pa nije neki trošak da se zameni jedna.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2.0 TDI 140ks
Pa ni ovom a4 kao na nije crkao motor kao na 5ci I 8ci benz vec turbo I pumpa, poenta da od stajanja propada auto...
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11207
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 2.0 TDI 140ks
Benzin mnogo brže gubi svoja svojstva od dizela.Ji 4Tze napisao: benzinci su izdržljiviji na stajanje zbog prirode goriva.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8231
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: 2.0 TDI 140ks
Loše sam se izrazio, mislio sam na ono sve ono što ostane u cilindru, ulju, izduvu... posle korišćenja motora.
Tako da ako je taj Accord zakucao, pitanje da li je korišćen na plin, ako jeste, to već ima druge implikacije.
Tako da ako je taj Accord zakucao, pitanje da li je korišćen na plin, ako jeste, to već ima druge implikacije.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: 2.0 TDI 140ks
Pa nije zakucao nego crkla dizna i pumpa, aman 

-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2.0 TDI 140ks
Pumpa crkava na Passatu, A4, A6...trebalo bi da je drugacije resena na 2.0 TDI PD koji su isli u Golfa, A3, Leona, Octaviu nema one tegice i ostale zajebancije..bar sam ja nailazio na takve informacije.. a glava puca i na Seatu, Skodi VW-u podjednako kao i na OOOOIvan napisao:Vozio sam 170ks tdi u passatu, a3 quattro I a4, ti verovatno mislis na pd, a ne na cr?
U audiju se dosta lose pokazao, hoce pukne glava ili zakuca uljna pumpa, jeste recimo na svakom desetom, ali velika je kocka, kao lanac I radilica kod bmwa 20d, moze, al ne mora da znaci
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7526
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Ja ja, i ja sam menjao glavu na A3 2.O pd. 600 650jura ceh za nista. Mogao se normalno voziti, cak na daljem putu tipa 1000km potrosi tipa 1dl, ali po gradu skrlja za 70km iz 10ak puta i 7- 8 dl.
Kumu pukla glava na A4 B8 2.0cr, doduse svi su se cudili jer se to me desava, ali eto desilo se. Ventilator motora dobio luft, nije hladio kako treba. Kolona na granici od 1.5h na 40ak stepeni, pa mu iskljucio klimu posle 40ak min stajanja verovatno previsok pritisak. Otisao do majstora i skontaju ventilator da ima jako velik luft. Promene oni to, on za Grcku, opet granica i visoka temperatura, opet klima stala posle 40ak min i onda skonta da mu izbacuje vodu i da su creva tvrda. Vratio se on normalno, ali kad su skinuli imali su sta da vide, pukla glava na 4tom cilindru.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Kumu pukla glava na A4 B8 2.0cr, doduse svi su se cudili jer se to me desava, ali eto desilo se. Ventilator motora dobio luft, nije hladio kako treba. Kolona na granici od 1.5h na 40ak stepeni, pa mu iskljucio klimu posle 40ak min stajanja verovatno previsok pritisak. Otisao do majstora i skontaju ventilator da ima jako velik luft. Promene oni to, on za Grcku, opet granica i visoka temperatura, opet klima stala posle 40ak min i onda skonta da mu izbacuje vodu i da su creva tvrda. Vratio se on normalno, ali kad su skinuli imali su sta da vide, pukla glava na 4tom cilindru.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2.0 TDI 140ks
^
Koje godiste je bio A3? Pretpostavljam 2.0 TDI 16v BKD motor..
Koje godiste je bio A3? Pretpostavljam 2.0 TDI 16v BKD motor..
- dag81
- Postovi: 7526
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Da bkd, 2005.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- dag81
- Postovi: 7526
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Nije, nema dig temp,senzor ocitava prvi cilindar a pukao je na 4tom.
Predpostavka je da je to bio uzrok.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Predpostavka je da je to bio uzrok.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: 2.0 TDI 140ks
I meni je pukla glava doduse na R6 dizelu. Ceh 2.000+ DEM.dag81 napisao:doduse svi su se cudili jer se to me desava, ali eto desilo se.
To pucanje glava kod VW dizela je feature jos od ranih 80tih.
Ja se ne cudim kada se desi, znam za 10tak slucajeva direktno i svi su se desili sa VAG dizelima kao sto znam da su se glave motora mogle naci na rafovima prodavnica delova.
Koliko sam pratio statistike tek druga revizija 2.0 dizela sa CR sistemom je bitno poboljsala stanje, to je bese negde od 2010-2011 godine dok su prva revizija CR kao i 2.0PD bili redovno u fokusu zalbi citalaca nemackog izdanja Auto Bilda.
- dag81
- Postovi: 7526
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Nisam upoznat sa glavama na R4 dizel motorima kod VW. Osim 2.0pd.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2.0 TDI 140ks
zato vidim danas vozis JTD motordag81 napisao:Ja ja, i ja sam menjao glavu na A3 2.O pd. 600 650jura ceh za nista. Mogao se normalno voziti, cak na daljem putu tipa 1000km potrosi tipa 1dl, ali po gradu skrlja za 70km iz 10ak puta i 7- 8 dl.
Kumu pukla glava na A4 B8 2.0cr, doduse svi su se cudili jer se to me desava, ali eto desilo se. Ventilator motora dobio luft, nije hladio kako treba. Kolona na granici od 1.5h na 40ak stepeni, pa mu iskljucio klimu posle 40ak min stajanja verovatno previsok pritisak. Otisao do majstora i skontaju ventilator da ima jako velik luft. Promene oni to, on za Grcku, opet granica i visoka temperatura, opet klima stala posle 40ak min i onda skonta da mu izbacuje vodu i da su creva tvrda. Vratio se on normalno, ali kad su skinuli imali su sta da vide, pukla glava na 4tom cilindru.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

- Gaginh0
- Postovi: 9581
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 2.0 TDI 140ks
Aj jos jednom konstatuj Gazza
Da se vratim na temu, po vasem ispada da se nikako ne isplati kupovati 2.0 2004-2009

Da se vratim na temu, po vasem ispada da se nikako ne isplati kupovati 2.0 2004-2009
