2.0 TDI 140ks

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
ivica122
Reactions:
Postovi: 1526
Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
Garaža: Honda Accord CL7
Lokacija: Pirot, Србија

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ivica122 »

Zbog crknute dizne i pumpe ne možeš da kažeš da je crkao motor. Takodje, dizne za benzinca su dosta jeftinije, pa nije neki trošak da se zameni jedna.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Ivan »

Pa ni ovom a4 kao na nije crkao motor kao na 5ci I 8ci benz vec turbo I pumpa, poenta da od stajanja propada auto...

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11207
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od TheWickerMan »

Ji 4Tze napisao: benzinci su izdržljiviji na stajanje zbog prirode goriva.
Benzin mnogo brže gubi svoja svojstva od dizela.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8231
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Ji 4Tze »

Loše sam se izrazio, mislio sam na ono sve ono što ostane u cilindru, ulju, izduvu... posle korišćenja motora.

Tako da ako je taj Accord zakucao, pitanje da li je korišćen na plin, ako jeste, to već ima druge implikacije.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
ivica122
Reactions:
Postovi: 1526
Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
Garaža: Honda Accord CL7
Lokacija: Pirot, Србија

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ivica122 »

Pa nije zakucao nego crkla dizna i pumpa, aman :)
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Heineken »

Ivan napisao:Vozio sam 170ks tdi u passatu, a3 quattro I a4, ti verovatno mislis na pd, a ne na cr?

U audiju se dosta lose pokazao, hoce pukne glava ili zakuca uljna pumpa, jeste recimo na svakom desetom, ali velika je kocka, kao lanac I radilica kod bmwa 20d, moze, al ne mora da znaci :)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Pumpa crkava na Passatu, A4, A6...trebalo bi da je drugacije resena na 2.0 TDI PD koji su isli u Golfa, A3, Leona, Octaviu nema one tegice i ostale zajebancije..bar sam ja nailazio na takve informacije.. a glava puca i na Seatu, Skodi VW-u podjednako kao i na OOOO
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7526
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 »

Ja ja, i ja sam menjao glavu na A3 2.O pd. 600 650jura ceh za nista. Mogao se normalno voziti, cak na daljem putu tipa 1000km potrosi tipa 1dl, ali po gradu skrlja za 70km iz 10ak puta i 7- 8 dl.
Kumu pukla glava na A4 B8 2.0cr, doduse svi su se cudili jer se to me desava, ali eto desilo se. Ventilator motora dobio luft, nije hladio kako treba. Kolona na granici od 1.5h na 40ak stepeni, pa mu iskljucio klimu posle 40ak min stajanja verovatno previsok pritisak. Otisao do majstora i skontaju ventilator da ima jako velik luft. Promene oni to, on za Grcku, opet granica i visoka temperatura, opet klima stala posle 40ak min i onda skonta da mu izbacuje vodu i da su creva tvrda. Vratio se on normalno, ali kad su skinuli imali su sta da vide, pukla glava na 4tom cilindru.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Heineken »

^
Koje godiste je bio A3? Pretpostavljam 2.0 TDI 16v BKD motor..
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7526
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 »

Da bkd, 2005.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Ivan »

Bedak, pa zar nije na bordu video da se pregrejava, da skace temp ili nesto?
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7526
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 »

Nije, nema dig temp,senzor ocitava prvi cilindar a pukao je na 4tom.
Predpostavka je da je to bio uzrok.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ljubitelj »

dag81 napisao:doduse svi su se cudili jer se to me desava, ali eto desilo se.
I meni je pukla glava doduse na R6 dizelu. Ceh 2.000+ DEM.
To pucanje glava kod VW dizela je feature jos od ranih 80tih.
Ja se ne cudim kada se desi, znam za 10tak slucajeva direktno i svi su se desili sa VAG dizelima kao sto znam da su se glave motora mogle naci na rafovima prodavnica delova.

Koliko sam pratio statistike tek druga revizija 2.0 dizela sa CR sistemom je bitno poboljsala stanje, to je bese negde od 2010-2011 godine dok su prva revizija CR kao i 2.0PD bili redovno u fokusu zalbi citalaca nemackog izdanja Auto Bilda.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7526
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 »

Nisam upoznat sa glavama na R4 dizel motorima kod VW. Osim 2.0pd.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza »

dag81 napisao:Ja ja, i ja sam menjao glavu na A3 2.O pd. 600 650jura ceh za nista. Mogao se normalno voziti, cak na daljem putu tipa 1000km potrosi tipa 1dl, ali po gradu skrlja za 70km iz 10ak puta i 7- 8 dl.
Kumu pukla glava na A4 B8 2.0cr, doduse svi su se cudili jer se to me desava, ali eto desilo se. Ventilator motora dobio luft, nije hladio kako treba. Kolona na granici od 1.5h na 40ak stepeni, pa mu iskljucio klimu posle 40ak min stajanja verovatno previsok pritisak. Otisao do majstora i skontaju ventilator da ima jako velik luft. Promene oni to, on za Grcku, opet granica i visoka temperatura, opet klima stala posle 40ak min i onda skonta da mu izbacuje vodu i da su creva tvrda. Vratio se on normalno, ali kad su skinuli imali su sta da vide, pukla glava na 4tom cilindru.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
zato vidim danas vozis JTD motor :kezo:
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9581
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 »

Aj jos jednom konstatuj Gazza :kezo:

Da se vratim na temu, po vasem ispada da se nikako ne isplati kupovati 2.0 2004-2009 :think:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Odgovori