Stranica 12 od 54
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 21 Maj 2014, 23:59
od steva_anya
Garancija?
Cita drug ovu temu i kaze: da mu uplatis kasko i da mu napravis totalku

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 00:03
od Day Walker
Realno dobra ideja

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 00:04
od Bax
Pa vratice ga kod majstora, to je sad definitivno, ali od njih vajde nema, a ni od ovlascenog.
Nema to ko ovde da popravi, to je realnost na terenu.
Vec sam pisao da su usput razjebali pola auta, koji je bio ispravan na tim komponentama.
Ovo je jedna tuzna prica, o tome da se ne isplati popravljati auto u ovoj zemlji.
Kupi, vozi dokle ide, posle ili uvaljuj, ili na otpad ako si posten...
Otkud sad izbija ta voda, nek ide u persun.
Mozda je pukla i glava, kakvi su dundjeri, ko zna sta su sklopili nazad...
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 01:02
od sebekkg
Odradi proveru rashladnog sistema. Na telefonu sam ali trazi na yt Ericthecarguy. Ima bas 2 3 videa o tome.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 06:42
od dragvorl
Pazite da nije pomesao vodu i ulje, onda je stvarno cao zdravo. Jel dimi pojacano na auspuhu?
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 07:55
od draganford
nevalja hladnjak
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 08:11
od Bax
Ne dimi nista, ne vidi se da je pomesao vodu i ulje. Ne dize temp na skali. Samo kad se optereti jako motor krene da kljuca, i izbija.
Meni se cini kao da kljuca iz hladnjaka, mozda nije ozracen.
Takodje meni se cini da cujem neki sistanje iz zone hladnjaka, kao da ima rupicu, ali ne vidim gde.
Jedno od creva je menjano, i ne deluje da je neki kvalitet stavljen
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 08:16
od Dzoni_m
Obicno je dihtung probio tako da naduvava pritisak u rashladni sistem (meni se to desilo na MG isti simptomi kao tebi) pa cujes to kljucanje. Ali, posto je motor skoro sklopljen, moze da bude da nisu stegli glavu kako treba ili su je stegli ali pogresnim redosledom zatezanja pa se iskrivila. Moze da bude i da je sistem ne ozracen ali to bi ti se pokazalo odmah.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 09:20
od Bax
Voyio sam ga jutros, kad se normalno vozi ne desava se nista...
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 09:33
od Saša
Bax napisao:On ga nacipio, onako sportski, kako on uglavnom vozi, 6500 obrtaja pa satanje
Stvarno, ali stvarno ne razumem ljude koji ovako rade i voze? Čemu to uopšte? Pa nije to Ferari majku mu poljubim nego skrnavi Ševrole ili još bolje rečeno Daevu... I još posle generalke? Pa naravno da će da se razleti u tri lepe, samo je pitanje vremena...

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 09:42
od Uroš S.
Nema veze, to je njegov radni opseg, ako su stavili crveno na lupam 7000, on mora na 6900 da radi ko sat.
Huawei P6 via TT
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 09:48
od steva_anya
Standardna voznja u Epici na 6500 obrtaja? To je malo previse.
Mozda ju je vozio tako u startu ako recimo treba prvo da se razradi.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 09:52
od Saša
Auto definitivno nije za svakog... Nekom da daš i nakovanj on će ga pokvariti.

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 09:57
od trojanac
Taj motor po specifikaciji ima 141KS na 6400 obrtaja tako da ako hoces da izvučeš maksimum iz njega moraš da ga teraš tako visoko. Sad da li je to trebalo raditi ili ne 1700km posle generalne, ne znam.
Tapatalk with Desire 500
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 22 Maj 2014, 10:07
od Bax
Ko ga je vozio, on zna da tako automatik salta, da bi isao u preticanje, on sam dize na 6500 obrtaja. Ti obrtaji za ispravan auto su nista, ja sam ubogog Punta stalno terao u blokadu. Postoji problem sa motorom, dobro je da je sad pokazao, da se ne sramotim pred kupcima.