Stranica 12 od 20

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 25 Dec 2016, 19:34
od GJSenna
Mi-Da servis u Skoplju. Moja iskustva su ocajna i ne samo njih, slicno mi je bilo i dok sam vozio bmw. Nisu znali zasto auto ima samopaljenje. Svecice, katalizator, senzor bregaste, senzor pritiska, senzor radilice, bobine 2x menjane, pretpostavka na podizace. Majstori ako kompjuter kaze da je TO onda je to. Menjaj. Svako zna da pritisne dugme. I na kraju je ispalo da je lanac rastegnut i da se menja. Menjaj. Puklo posle 100km i slepovan nazad. Niko ne priznaje greaku a motor grebe kao nenormalan unutra. Dere. Jos joja stoja eura i auto napravljen. Radi. Ali sam posle prodao g. i reko ovlasceni NE. Za Volvo sam opet pojeo isto ono g. ali ovlasceni za mene ne postoji. Jednom u 100k mozda mi zamene ulje cisto zbog apdejtovanja kompjutera ondnosno programa i to je...

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 25 Dec 2016, 20:41
od ljubitelj
Naveo sam neke ovlascene za koje znam iz vise razlicitih izvora da poznaju Volvo automobile i da mogu da se izbore sa servisiranjem.
Volvo decenijama nema organizovani servis na podrucju Balkana, to samo ako ti je bas hitno i auto u nevoznom stanju da probas sa posetom ovlascenom, barem je to moje misljenje. To sto je neko ovlascen bi trebalo da znaci ali u praksi bas i nije tako, ne samo za ovaj brend.


Bitno je da si na kraju resio problem. Eto podeli info ko je u Nisu korektan za Volvo.

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 25 Dec 2016, 23:09
od dragvorl
Ja sam mislio da se bar Volvo ne kvari...

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 25 Dec 2016, 23:45
od ljubitelj
Kvari, nemacka elektronika. Bosch pre svega. Ono sto je japansko poput Yazaki ili Hitachi delova se ne kvari.

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 25 Dec 2016, 23:56
od dragvorl
Moraju da izbace to nemacko djubre sa liste dobavljaca, kvare im imidz...

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 00:08
od shandu90
Stvarno

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 00:19
od ljubitelj
Na vrhu pouzdanosti su japanski automobili, kada si cuo da im se kvari elektronika.
Nema nemackog srota.

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 07:45
od GJSenna
Pa kvari se i Volvo, kinesko sranje. Ford. Ali oko elektronike i mehanike motora nista nisam imao a vec gazi skoro 160k km.
Volvo ni u Svedskoj nije cvecka i ovde su debili koji ne znaju da otvore menjac jer kazu da za neku popravku je najbolje zameniti ceo menjac.
Razlog sto sam bio u Skoplju je zbog druk lagera ili cilindra koji su rekli da pusta ulje. Cuo se zvuk kao metal o metal ali kada se pusta kvacilo i krece. Ovde su mi naravno rekli cenu u ovlascenom koju nisam mogo da pruhvatim i nikad necu. Kod neovlascenih su trazili 200€ za ruke sa mojim delovima ali nisam hteo. Zato sam na odmoru skoknuo do Skoplja u nadi da sve bude ok. Cuo sam se s njima i rekli su da imaju ceo set i da dodjem-ali nisu imali.
Bilo kako bilo auto je napravljen, sada nemam dozvolu, sedece 6 meseci u garazi... :D Brza voznja!
Inace, mehanicar u Nisu je na Camurlijskom putu, Dusan. Kod njega servisiram sve automobile pa sam zadnji put radio i Volvov veliki servis. Momak nema rezervne delove ali je fer i posten.
Na leto ako Bog da zdravlja, menjamo novi druglager i set kvacila.

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 08:00
od nikaragva
Pa nemacka auta su upravo zbog toga na glasu i kvalitetu, upravo zbog Boscha.

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 08:19
od Velja
Sa'će ti objasne kako je Boš najgori krš... Mala digresija kad smo već tu. Zatekao sam u Golfu poddimenzionisan Bošov akumulator od 60 Ah i evo već četvrtu zimu pali iz prve, a ko zna koliko dugo je u autu. Ja ga nisam nikad stavljao na punjač.

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 08:46
od passenger
dragvorl napisao:Ja sam mislio da se bar Volvo ne kvari...
Njegov je 1.6 motor, nije Volvoov.

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 10:10
od ljubitelj
Bosch nije vezan za nemacka auta, ima ga svuda. Odavno nemacka auta nisu na glasu po kvalitetu, nema ih na prvim mestima lista pouzdanosti gde japanci dominiraju. Ni Contijeva elektronika nije sampion pouzdanosti. Opel bese svako malo se bori sa DIS bobinama, VW sa prozorima, senzori polozaja radilice su dobar dan kod "nemaca". Koji "nemac" izdrzi 10godina da ne poseti elektro servis. VW godinama doradjuje DSG elektroniku, ni ne znam koliko verzija i kombinacija su isprobali.
Ajde japanci i elektronika da nemaju problema sto ne iznenadjuje, nego to su resili i korejci pa ni oni nemaju elektro druzenja sa servisima.
Uopste evropska auta nisu neki sampioni pouzdanosti elektro sistema.

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 10:11
od Ivan
Volvo bi propo jos ranije da nisu uzeli francusko/americki dizel sa nemackim (bosch) ubrizgavanjem, koji im je bio okosnica prodaje :pop:

p.s. ah da, zato verovatno i trpaju aisin automatik da im se nemacki zf8 ne bi kvario :kezo:

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 10:48
od ljubitelj
Verovatno mislis na nemacki dizel sa nemackim ubrizgavanjem jer je to koristio pre navedenog. A izgleda mislis i da Bosch radi jedino ubrizgavanje. A ABS cuven po "pouzdanosti" je cije delo :mrgreen:

Jesi li cuo kod japanaca da otkazuje masovno takva elektronika. Ja ne.

Ako vec pominjes ZF i AW, kod Volvoa je jasna situacija. Aisin i ZF su jedno vreme zajedno ugradjivani u isti model, i pogodi.... ZF se kvario. :)

Umeju i u ZF da pogode, samo treba i da ubodes koji je model kojeg godista takav.

Nije lud Mercedes sto ne uzima ZF automate ;)

Re: Majstori za izbegavanje

Poslato: 26 Dec 2016, 11:06
od Ivan
Ne, nego mislim 2.0 psa hdi kao sto sam I naveo, ne mislim na nesto sto nisam naveo.

Ti verovatno mislis da je volvo propo jer je nekvalitetan, kvari se, nisu umeli da naprave motor, samo sto nisi naveo :)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk