Stranica 12 od 50

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 31 Jul 2013, 22:08
od Geza

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 31 Jul 2013, 22:42
od profesorPROST
Luksuzni Espace

Disco Volante

Poslato: 01 Avg 2013, 15:48
od sErGiO
Alfa Romeo Disco Volante

Krajem 1951 godine Alfa Romeo odlučuje da se službeno povuče iz auto-sporta. Naravno, kada fabrika tako bogata sportskim uspesima objavi tako nešto ne čudi što svet takvu vest primi s određenom rezervom. Kako bilo, Italijani su u životu ostavili svoje sportsko odjelenje kome je na zadatak dato da eksperimentišu na šasijama i motorima. Već sledeće godine razvijena je nova cevasta spaceframe šasija koja se pokazala višestruko čvršćom od uobičajenih, rešetkastih (merdevine), bez povećanja same težine. Na tu “svemirsku” šasiju ugradilo se prednje i zadnje vešanje poznato iz modela 1900, a taj model je posudio i dvolitrarskii motor koji je za C52 (kako se nazivao taj novi projekat) prošao detaljnu preradu (blok od aluminijuma, Weberovi karburatori…), pa je tako na kraju razvijao impresivnih 158 KS.

Slika Slika Slika

Da sve kod Alfe C52 izgleda napredno na kraju se pobrinula i dizajnerska kuća Touring. Dizajneri su se fokusirali na aerodinamičnost automobila, ali ne samo na prednjem delu, kao što je tada bilo uobičajeno, već i na bokovima. Zato je C52 ispao neuobičajeno zaobljen, sa delimično prekrivenim točkovima. Početkom 50-ih ovakav dizajn izgledao je itekako svemirski, pa je ubrzo nakon predstavljanja od strane javnosti prozvan letećim tanjirom, dok su u Alfi kreirali i službeni naziv - Disco Volante. O uspešnosti dizajna dovoljno govori činjenica da i danas mnogi stručnjaci ovu Alfu smatraju jednim od najljepših automobila svih vremena.

Slika Slika

Nakon uspešnih testiranja u Monci, Italijani su shvatili da bi njihov eksperiment mogao postići vrlo dobre rezultate i na trkama, pa lako zaboravljaju ideju da se povuku iz auto-sporta. Jedini problem bio je što se pri brzinama od 220 km/h tek 750 kg težak, odnosno lagan Disco Volante znao opasno podizati od tla, i napred i pozadi. U Alfi ipak nisu htjeli da njihov “leteći tanjir” postane upravo to u punom smislu reči i na kraju, iako su se kao vozači najavljivali legendarni Fanđo, Gonzales i Korteze, odustaju od trke u Le Manu. Godine 1953. Touring je izradio još jedan Spider i poseban kupe koji je trebao postizati bolje rezultate na brdskim trkama, gde se Spider po uskim zavojima i nije baš najbolje ponašao.
Disco Volante se ipak nikada nije pojavio na trkama. Alfa je odlučila nastupati, ali s drugim modelom (6C 3000 CM) koji je izgledom podsećao na Disco, ali imao je klasičnu šasiju i tako je u neku ruku naspram njega bio nazadan, a ne napredan model. Spaceframe šasija u Alfama je ponovno zaživela tek deceniju kasnije.
Alfa Romeo Disco Volante u svojoj Spider i Coupe izvedbi iz godine u godinu nastupa na izložbama dizajna i elegancije gde uredno mami poglede i izaziva uzdahe. Vlasnik je jedan – Museo Storico u Areseu.

Tekst preuzet sa Alfa-Corse


Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Slika

Disco Volante II:

Najbolja Alfa u Ženevi nije bilsa na Alfinom štandu, ali dobro je da postoji...navodno ima izgleda za malu seriju.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 01 Avg 2013, 15:55
od sErGiO
Alfa Romeo Pandion


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 02 Avg 2013, 22:38
od Geza
18 GODINA PRIJE PAGANIJA I DE TOMASO JE NAPRAVIO MODEL ZVAN ZONDA
Trebao je biti drugi velikoserijski De Tomaso, za američko tržište, ali šefovima Forda nije se svidio pa je ostao unikat
http://www.autoportal.hr/index.php/zanimljivostic/4678

Ako ste, poput većine zaljubljenika u superautomobile novog tisućljeća, totalni fan Pagani Zonde, od 1999. do 2011. proizvedene u 206. primjeraka, tada nesumnjivo znate i da je model dobio ime po vrsti vjetra koji s Anda puše prema argentinskim ravnicama. Podsjetimo li se da Horacio Pagani nije jedini Argentinac koji je u Italiji osnovao tvornicu sportskih automobila, manje će vas iznenaditi činjenica da se i Alejandro de Tomaso okoristio ovim efektnim imenom na jednom od svojih modela.

De Tomaso Zonda predstavljena je 1971. na salonu u Ženevi kao vrlo logičan i izvjestan kandidat za serijsku proizvodnju. Tvrtka je realizirala ugovor o distribuciji modela Pantera u SAD i Kanadi kroz Fordovu mrežu i model je ondje regularno prodavan u salonima specijaliziranim za Lincoln i Mercury, proizveden u brojkama koje su drugim proizvođačima superautomobila bile i ostale nedostižan san. Činilo se da će Zonda, klasični GT automobil, za razliku od Pantere sa središnje smještenim motorom, biti drugi model u toj prodajnoj mreži, no u Fordu su zaključili da nemaju interesa i model izložen u Ženevi ostao je jedina ikada proizvedena Zonda.

Na papiru Zonda je izgledala zanimljivo: lijepi GT automobil s motorom sprijeda i Fordovim motorom 5.5 V8 sa 350 KS, napravljen na skraćenoj šasiji modela Deauville. Dizajnirao ga je De Tomasov kućni dizajner Tom Tjaarda iz kuće Ghia, koja je tada već bila u rukama argentinskog tajkuna. Automobil je poslan Fordu na evaluaciju, ondje iz nekog razloga prelakiran u crveno, da bi ubrzo potom nestao. Vjerojatno se i danas nalazi u nekom spremištu ili zakutku Fordovog muzeja, negdje u Dearbornu, u dijelu zatvorenom za javnost.

Iskreno, ma koliko Zonda bila lijep automobil, u Fordu su dobro procijenili i opravdano stopirali proizvodnju. Naime, Alejandro de Tomaso je imao jednu iritantnu osobinu: smatrao je da će najbolje rezultate polučiti besramno kopirajući druge uspješne automobile. Limuzina Deauville proporcijama je i nizom detalja doslovno kopirala Jaguar XJ, a coupe Longchamp imitirao je Mercedes-Benz SLC. Najbesramniji je plagijat bio Spider 1600 - de Tomaso se nekako dokopao skica Fiata X1/9 i samo da napakosti Bertoneu, natjerao Tjaardu da napravi prototip koji je gotovo direktna kopija, prije no što Bertone uopće predstavi svoju novu kreaciju!

Nažalost, Tom Tjaarda, u ranim danima genijalan dizajner koji nam je podario prekrasne automobile poput Fiata 124 Spider, Chevroleta Corvette Rondine, pa i same Pantere, iz nekog je, najvjerojatnije financijskog razloga pristajao biti Argentinčev poslušnik i štancati neoriginalne dizajne. Jedan je od njih bila i Zonda, iz nekih kuteva upravo frapantno podsjećajući na Giugiarovo remek-djelo, Maserati Ghibli. Dakako, Giugiaro je Ghibli napravio dok je bio u kući Ghia, tako da je kopiranje modela potpisanog od strane Ghije čak možda bilo i legalno moguće, no u Fordu se vjerojatno nisu željeli upuštati u takvu avanturu, koja bi im mogla donijeti negativni publicitet, pa smo morali čekati još tridesetak godina da prava Zonda zapuše automobilističkim svijetom.

Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 02 Avg 2013, 23:31
od Laki021
Geza napisao:Znate za ovaj model ?

Slika

Zahtevam da moderatori reaguju i obrisu ovaj post! Ovom izuzetno uspesnom modelu nije mesto u ovoj temi.

:)

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 03 Avg 2013, 00:04
od Geza
Nije te mrzelo da prekopavaš temu :D
A jeste mu prethodnik katastrofa... :ccc:

Slika

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 03 Avg 2013, 00:28
od elMaestro
Geza napisao:18 GODINA PRIJE PAGANIJA I DE TOMASO JE NAPRAVIO MODEL ZVAN ZONDA
Trebao je biti drugi velikoserijski De Tomaso, za američko tržište, ali šefovima Forda nije se svidio pa je ostao unikat
http://www.autoportal.hr/index.php/zanimljivostic/4678

Ako ste, poput većine zaljubljenika u superautomobile novog tisućljeća, totalni fan Pagani Zonde, od 1999. do 2011. proizvedene u 206. primjeraka, tada nesumnjivo znate i da je model dobio ime po vrsti vjetra koji s Anda puše prema argentinskim ravnicama. Podsjetimo li se da Horacio Pagani nije jedini Argentinac koji je u Italiji osnovao tvornicu sportskih automobila, manje će vas iznenaditi činjenica da se i Alejandro de Tomaso okoristio ovim efektnim imenom na jednom od svojih modela.

De Tomaso Zonda predstavljena je 1971. na salonu u Ženevi kao vrlo logičan i izvjestan kandidat za serijsku proizvodnju. Tvrtka je realizirala ugovor o distribuciji modela Pantera u SAD i Kanadi kroz Fordovu mrežu i model je ondje regularno prodavan u salonima specijaliziranim za Lincoln i Mercury, proizveden u brojkama koje su drugim proizvođačima superautomobila bile i ostale nedostižan san. Činilo se da će Zonda, klasični GT automobil, za razliku od Pantere sa središnje smještenim motorom, biti drugi model u toj prodajnoj mreži, no u Fordu su zaključili da nemaju interesa i model izložen u Ženevi ostao je jedina ikada proizvedena Zonda.

Na papiru Zonda je izgledala zanimljivo: lijepi GT automobil s motorom sprijeda i Fordovim motorom 5.5 V8 sa 350 KS, napravljen na skraćenoj šasiji modela Deauville. Dizajnirao ga je De Tomasov kućni dizajner Tom Tjaarda iz kuće Ghia, koja je tada već bila u rukama argentinskog tajkuna. Automobil je poslan Fordu na evaluaciju, ondje iz nekog razloga prelakiran u crveno, da bi ubrzo potom nestao. Vjerojatno se i danas nalazi u nekom spremištu ili zakutku Fordovog muzeja, negdje u Dearbornu, u dijelu zatvorenom za javnost.

Iskreno, ma koliko Zonda bila lijep automobil, u Fordu su dobro procijenili i opravdano stopirali proizvodnju. Naime, Alejandro de Tomaso je imao jednu iritantnu osobinu: smatrao je da će najbolje rezultate polučiti besramno kopirajući druge uspješne automobile. Limuzina Deauville proporcijama je i nizom detalja doslovno kopirala Jaguar XJ, a coupe Longchamp imitirao je Mercedes-Benz SLC. Najbesramniji je plagijat bio Spider 1600 - de Tomaso se nekako dokopao skica Fiata X1/9 i samo da napakosti Bertoneu, natjerao Tjaardu da napravi prototip koji je gotovo direktna kopija, prije no što Bertone uopće predstavi svoju novu kreaciju!

Nažalost, Tom Tjaarda, u ranim danima genijalan dizajner koji nam je podario prekrasne automobile poput Fiata 124 Spider, Chevroleta Corvette Rondine, pa i same Pantere, iz nekog je, najvjerojatnije financijskog razloga pristajao biti Argentinčev poslušnik i štancati neoriginalne dizajne. Jedan je od njih bila i Zonda, iz nekih kuteva upravo frapantno podsjećajući na Giugiarovo remek-djelo, Maserati Ghibli. Dakako, Giugiaro je Ghibli napravio dok je bio u kući Ghia, tako da je kopiranje modela potpisanog od strane Ghije čak možda bilo i legalno moguće, no u Fordu se vjerojatno nisu željeli upuštati u takvu avanturu, koja bi im mogla donijeti negativni publicitet, pa smo morali čekati još tridesetak godina da prava Zonda zapuše automobilističkim svijetom.

Slika
Slika
Slika
Slika
Meni lepsi od Paganija. :pardon:

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 04 Avg 2013, 10:10
od Geza
Wartburg 355

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Renault Allure

Slika

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 09 Avg 2013, 12:27
od Geza
New Pontiac GTO was in development, was killed in the phase out
http://www.worldcarfans.com/11308086126 ... -the-phase

Might have been a production version of the Holden Coupe 60 concept
Bob Lutz has revealed General Motors was developing a new GTO before the Pontiac brand was axed in 2009.

Slika

Lutz didn't have much to say about the car but confirmed it was a two-door coupe based on the same architecture that underpinned the Pontiac G8 (aka the Holden VE Commodore). Designers had already created a full-size clay model of the car but the cancelation of the Pontiac brand let it dead in the water.

Little else is known about the model, but speculation suggests it was previewed by the stunning Holden Coupe 60 concept which was introduced in 2008. As you may recall, the Coupe 60 was based on the Commodore VE platform and featured an aggressive front fascia, a ventilated hood and a 6.0-liter V8 engine. At the time, Holden chairman Mark Reuss said “This is a vehicle I know our designers would dearly love to see go into production, but for the moment it has to remain a concept only.”

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 10 Avg 2013, 23:20
od Geza
Nešto za Nexta. :)

Slika
Slika

Daewoo Lanos Cabrio.

Slika
Slika

Porsche project 984 "Junior" u saradnji sa Seatom.

Slika
Slika
Slika

Mercedes CLK CC

Slika
Slika

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 23 Avg 2013, 12:12
od Geza

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 31 Avg 2013, 21:26
od Geza
BMW Goldfish V16

The engine design virtually copies the BMW M70 V12 layout but with 4 more cylinders added.
6651 cc V16 engine
Cast aluminium block and cylinder heads.
SOHC, 2 valves per cylinder.
Bore and stroke: 84 mm (3.3 in) x 75 mm (3.0 in). Bore spacing: 91 mm (3.6 in).
Compression ratio: 8.8:1
Maximum power: 408 hp (304 kW) @ 5200 rpm
Maximum torque: 637 N·m (470 lb·ft) torque @ 3900 rpm
Redline: 6000 rpm
Engine Management: 2 separate Bosch DME 3.3 for each bank
Dry weight: 310 kg


Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 01 Sep 2013, 19:32
od HKS
Slika
Slika
Slika

Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)

Poslato: 03 Sep 2013, 20:44
od Geza