Stranica 12 od 302
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 01:06
od goblin
7footer napisao:nidžo,
Imaju standardna (+standardna sa comfort opcijom gde su dodate komande "na struju"), i sportska.
Nije problem što ne može svako da je ima (a veruj mi, po USA je svakojaki sloj ljudi vozi), već što se mnogo manji broj odličuje za nju pored proverene trojke...
Ima je dosta manje, i logično je da će ljudi pomisliti da je precenjena. Neki ekstremniji primer bi bio Phaeton... Svi pričaju da je precenjen a to je zapravo Bentley!
Sedista u Panameri nisu na nivou npr. S klase ili A8, to je tacno.
Sedalni deo dosta uzi i nema tog raskosnog komfora, a mislim da nema ni neke opcije poput aktivne podrske u krivinama...
Ali ne treba Panameru direktno porediti sa A8/S/7 iako je cenovno cak i skuplja.
Ipak je onda daleko sportskije nastrojena limuzina od pomenutih i jedan klasican kupac S klase nikada nece ni pogledati Panameru, i obratno...
A cena je itekako jedan od najbitnijih faktora zasto je nema vise na ulicama. Evo imamo i SUV klasu gde se Cayenne fantasticno probio pored proverene trojke, ali kada bi smo imali situaciju da je Panamera samo malo skuplja od npr. CLS-a/A7/6GC onda bi je itekako bilo vise na ulicama...
Sto se tice poredjenja Phaeton-a i Bentley-a - nidje veze!
To sto su radjeni na istoj platformi nikako ne moze da stavlja ni znak slicnosti a kamoli jednakosti od dva totalno razlicita sveta.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 01:22
od Ivan
Itekako moze da se stavi "znak slicnosti", kao da kazes su tvoj a4 i neki a4 quattro individual dva totalno razlicita sveta i da ne moze ni da se kaze da su slicni...
Послато са GT-N7100
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 01:49
od goblin
Mnogo je veca razlika nego sto opisujes poredjenjem.
I Tuareg je na istoj platformi sa Cayennom, kao i mnogi drugi automobili, ali platforma nije dovoljan osnov da mi za dva automobila rekli da su toliko slicni koliko opisujes. Pogotovo kada se rado o tako velikoj razlici kao izmedju VW i Bentley-a.
PS - meni i jesu npr. A4 2.0TDI manuel prednji pogon klot... naspram npr. A4 3.0TDI Quattro Tiptronic, magnetic ogibljenje, totalni ful opreme + Exclusive... dva totalno razlicita automobila koja samo dele naziv. Mada ne u istom kontekstu kao Feton VS Bentley ili Tuareg VS Cayenne...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 09:20
od Laki021
Debelo je Panamera precenjena, ali to bas namerno rade da bi bila exluziva.
Neuporedivo je skuplja od bmw, merc, audi.
Ali ne morate da je poredite sa njima da vidite koliko ju je Porsche zacenio, samo je uporedite sa Cayene. Sa istim motorom, istom opremom, panamera je 20-30% skupla. Sa druge strane Cayene je veci auto, jednostavno vise auta pa je sigurno i skuplji za proizvodnju (ista oprema, tehnologija...).
Nidzo, rekao ti je vec Goblin za sedista. Nemaju neka vrhunski udobna sedista, uska su i u ramenima a zale se ljudi da su i tvrda na duzi rok.
Inace u martu nova panamera...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 09:33
od Raki_Audi
Bas tako slazem se da bi trebalo da bude malo skuplja recimo 10-15% u odnosu na nemacku trojku kao Cayene tako nesto.
A Panamera je mnogo skuplja mislim oko 50% i zato sam i rekao da je precenjena.
Inace je savrsena i mnogo mi se svidja.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 10:01
od Xepoj87
Cekajte, Bmw 6GC je 81500e, a Panamera je 83000e, a verujem da Porsche dolazi sa boljom opremom.
Sent from my Sony
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 10:02
od Laki021
To za bolju opremu bih ja 5x proverio

I koji je motor u jednom i drugom?
Pride znamo i da je 6GC ubedljivo najzacenjeniji BMW.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 10:09
od starac vujadin
Ali ne morate da je poredite sa njima da vidite koliko ju je Porsche zacenio, samo je uporedite sa Cayene. Sa istim motorom, istom opremom, panamera je 20-30% skupla. Sa druge strane Cayene je veci auto, jednostavno vise auta pa je sigurno i skuplji za proizvodnju (ista oprema, tehnologija...).
Džipovi su su uglavnom jeftiniji za proizvodnju i u njih se stavljaju proverena i jeftinija rešanja. Zbog toga je i zarada na njima dobra. S obzirom je da Cayenne razvijan s Touaregom i sa njim deli ista rešenja mogao bih da se kladim da je Panamera skuplja za produkciju.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 10:12
od Risto
Ciju platformu koristi Panamera?
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 10:18
od Xepoj87
Oba su osnovni motori, Bmw ima 10ks vise, 320 u odnosu na Panamerinih 310.
Sent from my Sony
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 10:45
od Ivan
Panamera ima svoju jedinstvenu platformu razvijenu od porschea koju ne deli sa nijednim drugim modelom u vw grupi, tako da mislim da je cena opravdana

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 11:04
od Risto
Tako sam i mislio, u tom slucaju, cena je opravdana. Kupci su spremni da plate koliko Porsche trazi, auto je jedinstven i skoro da je klasa za sebe.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 11:55
od Xepoj87
Naravmo, jedini u toj ekipi koji je precenjen je, po mom misljenju, Bmw 6gc.
Sent from my Sony
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 12:02
od Floyd
Zbog čega?
Nije da branim BMW nego mi je malo glupa diskusija na temu cene u ovoj klasi automobila
Za mene je recimo BMW-ov MPV precenjen...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 19 Dec 2015, 12:38
od Xepoj87
Recimo zato sto je 20.000e ili ti 30% skuplji od CLSa i A7.
Za pare koje das za Bmw 6gc klot, dobijes vrhunski opremljen CLS.
Sent from my Sony