Stranica 12 od 29
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 11:33
od ddanijell
trzne kod zamene u nizu brzinu , identicno kao i kod manualca kad naglo pustis kvacilo kada iz vislje saltas u nizu, mislim sto je i normalno, posto se u momentu zamene pojaca motorno kocenje.
Naravno samo u sport modu. U normal drive bude prilicno mekan prelaz.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 11:37
od ftj
Pa to, rekao bih da to nije do menjaca i vremena za koji promeni brzinu nego jednostavno motor trza.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 11:41
od ddanijell
Onda ja ne kapiram kada si napisao da trza menjac, na sta si ti konkretno mislio?
Ocito ne mislimo na isto.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 11:49
od nidza
Sigurno dezinformacija. 1.4 su isekli na 250Nm otkad je dobio suvi DSG i žale se ljudi na kojekakve probleme sa kvačilima.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 12:18
od Paja
Markoni napisao:DSG na Fabiji je "jeftinija" verzija onog koji se ugradjuje u vise klase i jace motore. To je tzv "suvi", i ne trpi veliki Nm, za razliku od tzv "mokrog". Mislim da mu je i logika malo drugacija. Na Fabiji svakako zavrsava posao. Evo tabele sa vrtsama DSG-a.

Ako je tabela tačna onda je čipovanje mog motora ozbiljan atak na menjač. 2.0tdi 170ks ide sa 6b DSG i čipom se diže na oko 450nm
Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 12:45
od nidza
Šta se brineš, može samo da crkne. Ja sam sa 320 na 430Nm podigao i crkao je menjač.
Šalu na stranu, nisam jos čuo da je mokri DSG bacio kašiku sa Stage 1.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 14:03
od ddanijell
meni je u ateci agregat 190ps 400nm , a menjac DQ381 deklarisan na 420-430nm, sto je prilicno tesno , ali u sigurnoj granici.
I kad bih nekad radio remapiranje moralo bi jako pazljivo da se u niskim rpm ne otera na 500nm

, inace sumnjam da bi preziveo dovoljno dugo .
U novog tiguana stavljaju DQ500 ako se ne varam , sto je puno bolja varijanta.
Mada kako stvari stoje ne verujem da cu ikad sta raditi po tom pitanju na ovom autu jer sa ovim sto je ispod haube odlicno se ponasa !
Upropastismo coveku temu

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 14:11
od ftj
Cenim da je ta tabela za prikaz sta se stavlja u fabrickim varijantama a ne sta je stvarno maksimalni dozvoljeni tork. U praksi nema problema bar do stage 2+.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 16:08
od swemir
Au nisam znao da vitara ima tako konkurentnu cenu. Fabiju je pocepao. Jedino ona mala skoda dzip kuraq

samo veeujem sije ga ako hoce opremu
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 11 Nov 2017, 16:15
od Heinz
Karoq je skuplji od Octavie.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 13 Nov 2017, 16:00
od Zveroljub
Cekamo fotke Vitare

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 13 Nov 2017, 16:16
od trojanac
Biće sledeće nedelje.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 13 Nov 2017, 17:13
od Markoni
Bio kod vulkanizera u subotu, i tamo bila Vitara 1.4T 4x4 u najjacoj opremi rekao bih. Sta znam, meni ono deluje dosta jadno unutra. Ne znam da li bih svario. Jurio bih Ibizu DSG nekako, makar je i cekao par meseci. Dosta je komotnija od Fabije, ubedljivija u voznji itd...
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 13 Nov 2017, 17:22
od starac vujadin
Ide mnogo dobro ta Vitara s turbo motorom. Odra sve živo na testovima...
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Poslato: 13 Nov 2017, 17:34
od Xepoj87
Ide 0.1s do 100 sporije od Fabie 110ks, ali je i dosta veci auto.