Stranica 12 od 172

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 12:10
od dag81
Sto je nemoguce da je aku otisao posle 2 godine!?
Neka trazi drugi akumulator i neka provere punjenje kao i dali negde mozda vuce struju kad je ugasen
Npr. nama je nova Vectra B restayling par puta ostala bez struje ujutru. Prvi put nista nisu skontali, drugi put isto nista samo dopuna aku, treci put poslali mail u centralu u Nemackoj i ovi im rekli da postoji greska na releju grejaca zadnjeg stakla i da on isrcpi struju. promenuli taj relej, stavili nov aku i resen je bio problem. A sve se desavalo kada se ugasi auto a pre toga je radio grejac zadnjeg stakla i ako ga ne ugasimo pre gasenja auta, nego samo oduzmemo kontakt.

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 12:14
od NexT
Sasvim je realno da tako crkne akumulator.

kolega kupio pre godinu dana novi Energizer akumulator, i prvo hladnije jutro ove zime kad je seo u auto, nije mogao ni da otkljuca auto preko daljinskog, nije palio ni lampice nista. Prebacimo akumulator iz mog auta, sve radi savrseno.
Nije vukao struju, alternator je dobro punio, jednostavno los aku.

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 14:13
od Heinz
Žena je letos ostavila uključena svetla na Jazzu i naravno da je umro akumulator. Srećom, akumulator ima kuglicu koja može biti plava, crvena i crna (recimo) i tačno znaš dal je umro aku ili je nešto drugo. Odneo sam aku na punjač, sutradan ujutro montirali i sve bilo ok. Inače, isto nije radila nijedna lampica, ni centralna brava.
Moram i ovde da napišem hit: probali smo tom prilikom rezervni ključ, i probali smo ga i kasnije sa napunjenim aku. Taj rezervni ključ koji je dobila u Delti ne radi za daljinsko otključavanje. Hteo sam da odemo do njih da ih pitamo dal su makar bateriju stavili u njega, ali niti smo otišli niti smo otvorili da vidimo dal ima bateriju.

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 14 Jan 2013, 14:50
od cozmo
Kolegi je "umro" akumulator od sinoc (tad ga je vozio) do danas ujutru.
Nije nista zaboravio od potrosaca da iskljuci.

To mu nije jasno. Dakle normalno upali sinoc a jutros mrtav. Tako mu se desilo i prosli put.

Moguce da akumulator zeza, ali nekako cudno zeza :zbunjen:

Sad ceka ove iz servisa da vidi sta kazu.

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2013, 19:48
od cozmo
Nista i dalje. Auto upalio normalno?

Opet samo da prati stanje :-|

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2013, 19:50
od NexT
Tako je nas zajebavao na Mercedesu, pa je reklamiran. Auto je posle 8h stajanja upalio normalno, a onda je sat vremena stajao na parkingu i nije hteo ni da zavergla. Ne drzi struju i moze da ga baci... (verovatno)

Re: Akumulatori

Poslato: 14 Jan 2013, 21:26
od Heinz
Nek pre prvog paljenja proveri boju kuglice na aku (ako je isti tip kao na Jazzu).
Obično postoji zaštita od startovanja kad je mali napon, npr. Fabia i u tom slučaju vergla (jedva) ali ECU ne daje ostatku sistema da radi.
Ako nema neku grešku isčitanu dijagnostikom, jako je čudno.

Re: Akumulatori

Poslato: 15 Jan 2013, 00:20
od nidza
Ja sam imao taj problem pretprošli vikend na Kopu. Alfa vergla, ali motor neće da se startuje. Ja sam već pomislio na najgore, kada je na kablove upalila odmah. Uzeo sam Vartu Silver, najveću koja može da se ubaci u postolje, 85Ah (Marelli je bio 88Ah).

Tapatalk HD

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 15 Jan 2013, 00:41
od ljubitelj
cozmo napisao:Kolegi je "umro" akumulator od sinoc (tad ga je vozio) do danas ujutru.
Nije nista zaboravio od potrosaca da iskljuci.

To mu nije jasno. Dakle normalno upali sinoc a jutros mrtav. Tako mu se desilo i prosli put.

Moguce da akumulator zeza, ali nekako cudno zeza :zbunjen:

Sad ceka ove iz servisa da vidi sta kazu.

Tipicno ponasanje aku kada se stvori talog i jedna (ili vise) celija ima delimican kratak spoj. Otpada olovni sloj sa ploca usled temperaturnih promena i vibracija.
Obicno se radi o nesto malo losijem kvalitetu izrade tj nanosenja ali ne mora da bude razlog.
Prirodna osobina takve konstrukcije akumulatora, resenje je zamena jer se nikada ne zna kada ce se opet dogoditi ista stvar.
Kvar se nikada nece sam od sebe popraviti. Popravka je neisplativa.

Da bi bio siguran da je to kvar tada kada je mrtav izmeriti napon koji ce biti u opsegu 9,5-11,5V tipicno ako je to sto sam naveo.

Re: Akumulatori

Poslato: 15 Jan 2013, 10:42
od cozmo
Servis kaze: Dopunjen akumulator, sve u redu, nema nikakvih ocitanih gresaka na dijagnostici.


E vala su servis mani ga se mito... ako je akumulator, sto ne zamene u garantnom roku...

Re: Honda Civic 5v 1.4 iVTEC Sport 2011

Poslato: 15 Jan 2013, 10:44
od cozmo
ljubitelj napisao: Da bi bio siguran da je to kvar tada kada je mrtav izmeriti napon koji ce biti u opsegu 9,5-11,5V tipicno ako je to sto sam naveo.
Moj akumulator uvek ima napon 12,5v cak i kad je -10 ali kad zaverglas samo umre. Na ovim temperaturama radi savrseno, ili kad su niske temperature, ostavim ga u stanu i radni normalno. Dva puta me zezno tako na -10 kad je onomad bilo hladno, ali sad svo vreme radi kako treba.

Kad je auto upaljen, puni normalno sve i radi sve ok.

Re: Akumulatori

Poslato: 15 Jan 2013, 10:49
od jaksa
cozmo napisao:Servis kaze: Dopunjen akumulator, sve u redu, nema nikakvih ocitanih gresaka na dijagnostici.


E vala su servis mani ga se mito... ako je akumulator, sto ne zamene u garantnom roku...
Da li u autu postoji neki uredjaj/potrošač, tipa gps lokatora ili slično?

Re: Akumulatori

Poslato: 15 Jan 2013, 11:02
od cozmo
Samo alarm i dodatni bluetooth koji je dobio na poklon od Honde... to ne bi trebalo da vuce struju.

Navodno kazu "to im je vek trajanja"... 2 godine/zime i eto...

Re: Akumulatori

Poslato: 15 Jan 2013, 11:07
od jaksa
Da li na fabrički accu važi garancija od 3 godine kao za auto?

Re: Akumulatori

Poslato: 15 Jan 2013, 11:26
od Heinz
Za Hondu nemam podatke, ali za Škodu imam u nekim servisnim uputstvima da (dok novo vozilo stoji pre isporuke kupcu) može mislim 2x da se dopunjava aku, sledeći put se menja. Koja pravila važe u toku garancije ne znam.