Kad se spominje Citroe evo zanimljive varijante oslanjanja
.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 11:43
od shandu90
Geza napisao:
Vratio si me u detinjstvo
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 11:49
od dragvorl
Activa oslanjanje Xantie je bilo aktivno i imala je vecu bocnu silu u krivinama od Honde NSX i Ferrarija 512TR. Zaista impresivno.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 14:03
od milosg
Drugarov ćale ima jako dobru Xantiu. Motor je onaj prethodni dizel, nije HDi i malo je prešla.
Mnogo je udobna sama vožnja, kao i sedišta, a ceo enterijer mi je nekako oduvek bio prijatan za putovanje ...
Sada ih i ja sve ređe viđam.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 15:06
od starac vujadin
To aktivno ogibljenje kod Xantie je bilo fenomenalno. Sada Švabe, na sličnim sistemima deru kupce koji to hoće da imaju kao dodatnu opremu kod modela više klase. Citroen je to nudio u modelu srednje klase pre više od 20 godina.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 15:13
od member
Danas u NS na semaforu tri komada A6 C5 jedan iza drugog. Setih se ove teme.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 15:16
od dragvorl
starac vujadin napisao: 08 Feb 2018, 15:06
To aktivno ogibljenje kod Xantie je bilo fenomenalno. Sada Švabe, na sličnim sistemima deru kupce koji to hoće da imaju kao dodatnu opremu kod modela više klase. Citroen je to nudio u modelu srednje klase pre više od 20 godina.
I imala je aktivnu balans stanglu sto je ne tako davno krenulo u visokoj klasi da se ugradjuje.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 16:35
od HKS
Koja auta danas imaju aktivnu balans stanglu?
Citroenu svaka cast za oslanjanje, odusevljen sam. Jel oslanjanje na C5 i C6 slicno ovom activa ili je drugacije?
Istini za volju ideja i razvoj je krenuo od Lotusa (naravno ), a Citroen je iskoristio što je jedno vreme intezivno sarađivao sa Lotusom, pa su razmenjivali tehnologiju. Citroen je iskoristio koncept i sjedinio ga sa svojim hidrauličnim ogibljenjem. Citroenu svaka čast što je "isterao" koncept u serijsku proizvodnju, ali je posle Xantie nije nastavio u drugim modelima. Aktivno ogibljenje bi verovatno dobilo mnogo veći zamah da nije bilo zabranjeno u F1, pa se fokus istraživanja pomerio u drugom pravcu. Bilo kako bilo radi se o fenomenaloj i revolucionarnoj ideji.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 08 Feb 2018, 22:25
od nidza
Retko danas kola imaju tako uspešan anti roll, jer je ovo daleko više od tog. Naginje karoseriju u krivinu, kao motocikl. Danas najčešće kroz stvrdnjavanje amortizera sa spoljne strane auta to rade, ali to samo umanjuje roll, dok je Xantia aktivno naginjala karoseriju kao F1 iz tog vremena.
Mislim da dan danas ima najbrži prolaz od testiranih automobila kroz test izbegavanja prepreke, iliti severnog jelena.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 10 Feb 2018, 23:02
od Grujic
Ne znam da li je spomenuta - Florida.
Juga i Stojadina još i vidim tu i tamo, ali Floridu baš manje... Jeste da ih je manje i bilo, al kao da je brže nestala.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 10 Feb 2018, 23:36
od dragvorl
Kod nas su bile one krem taxi Floride tamo 2005-2007 otprilike, ekspresno su nestale, mogu misliti kako su izdrzavali ono gazenje na taksiju.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 10 Feb 2018, 23:42
od stefanan
Ima drugarov ćale neku prljavo žuto nijansa, prešao mozda 50k sa njom, kao ima klimu Al ne radi od prvog dana
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 11 Feb 2018, 10:34
od srdjanyo
Hehe, ko nije vozio pik-ap Floridu, sa fabričkim TNG uređajem, ne zna šta je loš auto.
Planina Miroč, teret u njoj, možda 15 kg i ona nije mogla 3. brzinom uz planinu. Prva brzina, gas do daske i temperatura na 100°C. Napominjem da je auto bio nov, sa pređenih 12000 km.