@NexT,
Kao prvo imas ti i Tigar npr. Siguru 195/65R15 91T, jel mislis da je ta guma dovoljna za npr. jednog Passata, 406, lagunu, Stila... bez obzira sto kao ispunjaca standard, neces npr. ici preko 190km/h, index tezine je zadovoljavajuc-standardan za tu dimenziju.
Naravno da nije iako se pravi u toj dimenziji, i samo lud covek koji ne razmislja i koji ide neinformisan moze staviti tu gumu bez obizra na cenu.
E onda imas i Fuldu Ecocontrol na istim npr. autima isto 195/65R15 91T, to opet samo lud covek moze da stavi, jer je guma za 13-14'' dobar izbor, za sve vise tu je CaratProgresso, odnosno od ove godine EcoControl HP.
E onda nije isto da li tu istu gumu CaratProgreso stavis na npr. Golfa, Megana, Civic, 307, 308, Stilo u npr. 205/55R16 ili na BMW, Audi, Merc koji npr. imaju dosta bolje lezanje, teza su auta i dosta brze jedu-kida gume i potrebna im je premium guma ako hoces da predjes km sa njima.
Sa druge strane slazem se, malo je cudno da bas otpadaju parcici sa iste(slikaj), zato je reklamiraj kad skines jer imas 3 godine garancije, a nije proslo 3 godine. Pa cisto vidi sta ce da kazu, zbog cega.
Ivancho je video, pa mzoda i on moze da kaze sta joj se desilo, na sta sumnja.
Predpostavljam da je pritisak bio propisan, jer uglavnom se taj auto vozi autoputem i pod opterecenjem, tako da pritisak je trebao biti na njima nesto visi, tj. trebale su da se drze na onom gornjem preporucenom pritisku.
Pre neki dan dolazi mi kum od drugara, vozi Lagunu 2 full, kupuje gume vec 3 meseca. Uglavnom telefonski razgovor sta imam, koje sta la la, kaze necu samo GY EfficientGrip brzo se trose. Reko nemoguce, znam par slucajeva gde su pregurale 50k km-oko 5mm sare vozi se polako Passat B5, Octavia A5 1.9TDI 60k km imaju sad oko 3.5-4mm, i da ne smaram vas. Reko ajde dodji da pogledam pa da vidimo da li da menjas 2 ili 4.
Dolazi lik, sagnem se prednji levi tocak GY EG DOT 2010 izlizana spoljna strana i to onako skoro pa neupotrebljivo, po slobodnoj proceni pritisak u gumi 1.5bar. Prednja desna rezevna NCT5 isto GY isara OK ali na par mesta na gaznom sloju procepana sa nekih 4mm sare, zadnja desna GY EG DOT 2010 bas OK oko 5mm sare pritisak nije propisan, ali nije ni kako treba. Zadnja leva Firestone matora, nisam ni gledao DOT-djubre.
Reko druze sve 4 su za zamenu, a ova jedna zadnja za rezervnu. Joooj, kukuku, ne mogu sad, bar 2 sad tra la la.
Uglavnom uze Semperit Speed-Life i pita koliko ce da traje. Pa reko ako ces kontrolisati pritisak i trap nikad kao do sad, verovatno ne dugo, a ako hoces da ti traje mora trap biti nacentriran i pritisak da proveravas na 2-3 nedelje. Kaze dobro. E sad videcemo koliko ce postovati kad bude menajo i ove druge 2, mada kako mi deluje dok se ne raspadnu nece.

A da inace je radio trap jer je skoro menjao sponu sa dve razlicite gume, sa tim sto je jedna, ta leva pojedena na gaznom sloju sa spoljne strane, pa verovatno nije moglo ni da se nacentrira kako treba. Reko odradi ponovo, ali da li ce, mislim da ne ali ajde.