Stranica 12 od 17
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 11:48
od kojot
A nismo se razumeli. Ja govorim za audi a5 2010 2.0 tdi
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 12:07
od Uroš S.
kojot napisao:Svaka čast, al ovaj koji gledam da kupim kaže uvoznik da je bila otišla pri kupovini u nemačkoj i da je morao da je odradi čim je stiglao u srbiju. Neko pre par stranica reče da turbina da se uradi kako treba košta i po 2500 evra.
Ivan je spominjao. Ja hvala Bogu ne znam, ali se sećam da je za 1.9TDI pre 6-7 godina bila 190.000 turbina u Auto Čačku. Čekao sam red da platim pa sam video šta je platio ovaj pre mene tako da mi 2000e za novi turbo nije nerealna cifra.
Ivan je imao iskustva sa turbinama, pa verujem da zna cene i šta valja. Meni je, onako laički, veoma neobično da je turbina 1500e a da je onda neki ercov okrpi za 150e.
To mi je baš nerealno. Možda može ko oni pakistanci što protektiraju gume za kamione na yt, taj nivo kvaliteta radova i trajnosti.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 12:51
od Grujic
Ne vidim sto nerealno?
Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.
Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 13:01
od dzonic87
petarboj napisao:Pa dobro, neka fabrička greška. Ne znam koliko je imao kad se to desilo, bio je neki problem na HDI motorima da imaju neko sito kroz koje ulje podmazuje turbinu i onda se sito zapuši i turbina gekne. Ali to se ne bi trebalo desiti na tako maloj kilometraži. Odlazili su i motori na ozbiljnijim proizvođačima na samom početku, desi se.
Sent from my Mi Max 3 using Tapatalk
U pitanju su bili 1.6HDi motori na početku. Glavni problem je predug servisni interval i zbog toga se sito zapuši (jer ulje bude svakako posle 30k + km)
Zbog toga se, mahom, nakon kupovine skine karter i očisti sito i servisni interval skrati na 15k km
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 13:11
od Uroš S.
Grujic napisao:Ne vidim sto nerealno?
Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.
Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Ali, šta on može da uradi osim da zameni osovinu, očisti i eventualno balansira?
Ivan reče da samo kvalitetan impeler košta kao ceo remont, ako se ne varam.
A gde je skidanje, vraćanje, neko podešavanje itd.?
Opet, ako je samo ovo, 500e je mnogo, a da je više od navedenog koštalo bi više.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 13:47
od Markoni
Znam nekoliko automobila koji se dugo voze sa remontovanom turbinom bez ikakvih problema. Cene remonta su bile ako se ne varam 250-350 EUR.
Svakako to nije kao nova, ali verujem da radi posao. Ne poznajem iskreno nikoga ko vozi auto do 20.000 EUR a da će dati za novu turbinu 2500 EUR pored opcije remonta.
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 14:00
od Grujic
Uroš S. napisao:Grujic napisao:Ne vidim sto nerealno?
Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.
Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Ali, šta on može da uradi osim da zameni osovinu, očisti i eventualno balansira?
Ivan reče da samo kvalitetan impeler košta kao ceo remont, ako se ne varam.
A gde je skidanje, vraćanje, neko podešavanje itd.?
Opet, ako je samo ovo, 500e je mnogo, a da je više od navedenog koštalo bi više.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Mnogo pitas, mogu saznam al ne tako brzo

Ortak radi u servisu, imaju saradnju sa nekim servisom za remont, znam da prelaze kola dosta nakon toga, a detalje mogu kad se vidim s njim
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 18:10
od kami
Uroš S. napisao:Meni turbina na 118d sa 400.000km bila savršena. Nikakav zvuk, punila kako treba...
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
I meni na f10 lci pocela da zvizdi na 100.000

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 19:47
od kojot
Da li neko može da prokomentariše kakva je ovo kupovina? I koja je realna potrošnnja? 70-80% vozim na otvorenom putu.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... si-quattro
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 19:52
od Dođoš
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 20:03
od kojot
A po čemu je racionalnije? Slično su godište, a audi je s tronic, quattro, sa svim mogućim sistemima i opremom. Jedino što može da ga diskredituje je da je motor kvarljiv. Drugo ništa me ne brine.
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 20:04
od Dođoš
Onda uzi audi
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 20:07
od kojot
Ma pitam samo. Da znam sam ne bih ni pitao u temi. Čuo sam da su ovi 2.0 tfsi krš motori pa pretpostavljam da zato audi nije racionalan.
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 20:13
od Dođoš
Odavno mazda a i honda su kvalitetniji auti od njemaca.
Re: Do 10000 eura / C segment
Poslato: 09 Jan 2021, 20:20
od Uroš S.
2.0 TFSI bukvy najbolji turbo benzinac na svetu u poslednjih 20 godina. Najizdržljviji, najtjunabilniji bez masovnih i velikih problema.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk