Stranica 12 od 20
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 14 Apr 2025, 19:38
od pedalaš
ljubitelj napisao: 11 Apr 2025, 21:37
pedalaš napisao: 11 Apr 2025, 21:06
Yaris 1,5 sa 3 ciindra ima 125 ks pri 6.600 rpm i 153 Nm pri 4.800-5.000 rpm, deklarisano ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 9 sekundi, a maksimalna brzina 180 km/h.
Stari Yaris 1,5 sa 4 cilindra ima 111 ks pri 6.000 rpm i 136 Nm pri 4.400 rpm, ubrzava za 11 sekundi uz maksimalnu brzinu od 175 km/h.
A medjuubrzanje 50-80 ili 70-100 ?
To ubrzanje uteravanjem u crveno zapravo ne govori mnogo o tome koliko je motor elastican a sto je ono sto je potrebno u voznji svakodnevno.
Iz podataka tih papirnih 3 cilindras znaci treba voziti uopsegu 4800 do 6600 rpm da bi "povukao", da li je tako i u praksi kada trebas neko obilazenje na magistrali npr?
I koliko onda trosi?
3 cil vs 4 cil neko poredjenje ako mozes za takve uslove voznje.
Nema dileme da stari 4-cilindrični 1,5 od 111 ks može da (bez vibracija i/ili "reženja" ) radi i na nižim obrtajima od novog 3-cilindričnog 1,5 od 125 ks. Ako je put bez uspona, a vozilo neopterećeno (pa i jačim dodavanjem gasa), taj stari 1,5 možeš da ušaltaš u šestu brzinu i već na 50 km/h, a što novi 1,5 ne može. Pa će (bez prethodnog šaltanja u niži stepen prenosa) taj stari i da bolje ubrza od 50-80 ili 70-100 km/h.
Ali, ako se menjač smisleno koristi, pa se pre početka preticanja izborom adekvatnog stepena prenosa motor prethodno dovede u adekvatne obrtaje ( da su oni bar na oko 3.000 rpm ), taj novi 1,5 će da daleko bolje odreaguje na naglo dodavanje gasa, pa će i pri magistralnom preticanju mnogo brže da poveća brzinu kretanja od recimo 70 do 110 ili 120 ( njemu je i 130 km/h u trećoj "u zelenim obrtajima" ).
Dakle, ja nemam ni najmanje dileme koji je od ta dva motora u Yarisu bezbedniji za preticanje. I meni prijatniji za vožnju.
Što se tiče odnosa potrošnje Yarisa sa ta dva motora, obraćao sam na to pažnju i nisam uočio neku razliku. Dakle, ako ćeš da voziš defanzivno magistralom od BG do npr. Užica ili Valjeva, oba će trošiti do oko 4,5 litra ( po blesimetru ), a ako ih poteraš auto putem od BG do Subotice , Niša, Leskovca ... ( po ograničenju ili malo brže ), oba će da troše oko 6-6,5.
Po gradu troše - kako kada, 8, 10, 12 ... sve zavisi od gužve.
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 14 Apr 2025, 20:03
od damjannn4
Leckov napisao: 14 Apr 2025, 19:07
Gledao i Hyundai, fin utisak, ali ipak izbor broj 2.
Epilog: Poručena korola sedan u Luna paketu opreme, boja midnight teal. Hvala svima, ja sam na probnoj vožnji najviše bio oduševljen ovim autom.
Cestitam !
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 14 Apr 2025, 20:37
od ljubitelj
pedalaš napisao: 14 Apr 2025, 19:38
taj novi 1,5 će da daleko bolje odreaguje na naglo dodavanje gasa, pa će i pri magistralnom preticanju mnogo brže da poveća brzinu kretanja od recimo 70 do 110 ili 120 ( njemu je i 130 km/h u trećoj "u zelenim obrtajima" ).
Dakle, ja nemam ni najmanje dileme koji je od ta dva motora u Yarisu bezbedniji za preticanje. I meni prijatniji za vožnju.
Hvala, znači lepo se vrte ti motori.
Jel to snimak u drugoj ili trećoj brzini?
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 14 Apr 2025, 21:11
od Bax
Super, jedva cekam utiske.
Dobrodosao u Toyota klub

Re: Vozilo do 30k
Poslato: 14 Apr 2025, 21:20
od grujicd
Čestitam, verujem da ćeš biti zadovoljan. Lični utisak kad uživo vidiš i probaš auto je bitniji od svog čitanja foruma i gledanja testova.
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 24 Apr 2025, 08:37
od zigZag
milosg napisao: 26 Mar 2025, 18:51
Meni je nekako glupo da na auto forumu, gde smo valjda svi neki ljubitelji vožnje,, tehnologije, šta god u vezi sa automobilima, neko preporučuje dosadnu škodu, pored svih ovih drugih koji su pomenuti u temi. Nema firme koja na lizing nije dala Škode nekom nižem menadžmentu da se vozikaju. Naravno da će taj auto dobro da služi, ali to je onako... za nekoga ko ne razmišlja puno o automobilima, niti nešto uživa u njima.
Uopšte je suludo porediti Tojotu hibrida sa tako nečim u 2025. godini, u korist Tojote naravno.
E, sad, ako čovek gleda samo kako da se preveze od A do B.. onda razumem.
imam pitanje u vezi tojotinih hibrida koji su sada u svakom vozilu a ranije nisu bili - valjda je bio samo prius, koji me zanima.
da li u suštini nema veze koji tojotin hibrid uzmeš (u zavisnosti od ostatka vozila) ili je prius i dalje u prednosti jer je pionirsko vozilo?
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 24 Apr 2025, 08:55
od trojanac
U suštini nema veze. Tegnologija je ista. Sano je pitanje koji motor izabereš.
Moje lično mišljenje je da je 1.8 140KS najbolji izbor. No ako gledaš Prius njega nema tu u ponudi. U svakom slučaju nećeš pogrešiti šta god da odabereš.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 26 Apr 2025, 17:14
od damjannn4
Drugari a kakav je rav4 i 2.5 hybrid ? ima li nekih zamerki ?
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 10 Maj 2025, 07:46
od noob
Mislim da na motor nema.
Za taj novac unutrašnjost dosadna i zaostala, nema digitalnu tablu, nema apple/android car, navigacija krš, uopšte za taj novac nema mnoge strvari koje imaju jeftinija auta, preporučuje se samo zbog hibrid motora. Tek nove Tojote su tu nešto promenile i to liči na nešto kao da je noviji auto kada se daju tolike pare. Slično mislim o BMW X2, recimo cena 25-30k a nema ni digitalnu tablu, užaš. Danas to za tu lovu ne može, kupi neko ko nema pojma ili ga neko ubedi.
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 10 Maj 2025, 08:26
od grujicd
Zavisi koje godište se gleda? Prijatelji su kupili Rav4 2-3 godine star, za digitalnu tablu nisam 100% siguran ali mi se čini da ima, ali car/android auto ima sigurno, zezao ga je sa Hyawei-jem ali radi dobro kad je prešao na Samsung.
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 10 Maj 2025, 08:54
od damjannn4
Msm da veceg sampiona u apple/androidu od skode nema, probao samsung i xiaomi i iphone i kod svih isto... Kako joj se digne, nekad radi top nekad secka non stop, kad je najpotrebnije ona kao da zna i zaglupi skroz nema sanse da se nakaci... Mada sam cuo da je to problem cele wag grupacije, ali neka je to najveci minus pa cemo lagano, obrni okreni skodilak je bang 4 d buck.
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 10 Maj 2025, 09:33
od carov2
Iskreno, u poslednje vreme vodim kampanju, "uštedite, uzmite VW ili Audi, jeste Škoda bolja, ali je skuplja."
Sve je počelo kod novog Tiguana, koji je bio od 37k eura, a Kodiaq nešto skuplji, a onda je došao odličan Superb, sa jakom opremom, skuplji nego novi A6, akcija na A4 TFSI, za 32k eura, znači bolje od Oktavije recimo i tako....kliknite dole subscribe ili like.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 10 Maj 2025, 09:55
od damjannn4
carov2 napisao: 10 Maj 2025, 09:33
Iskreno, u poslednje vreme vodim kampanju, "uštedite, uzmite VW ili Audi, jeste Škoda bolja, ali je skuplja."
Sve je počelo kod novog Tiguana, koji je bio od 37k eura, a Kodiaq nešto skuplji, a onda je došao odličan Superb, sa jakom opremom, skuplji nego novi A6, akcija na A4 TFSI, za 32k eura, znači bolje od Oktavije recimo i tako....kliknite dole subscribe ili like.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Ne znam... Ali kodiaq 4.9 vs tiguan 4.53. Itd itd... Tiguan mi za poredjenje blizi karoku, superb su zaista naduvali jako jako... A opet a4 vs octavia... 26.5k 1.5 tsi dsg nije da nije 5.5 somica manje...
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 10 Maj 2025, 10:32
od carov2
Sve je naravno šala, a u svakoj šali ima i malo šale.
Tast je kupio Kodiaqa prošle godine, model koji je već bio "stari", čistili zalihe, nije hteo da čeka novi, a nije hteo da čeka ni Tiguana, hteo je sa lagera, normalna oprema, 43k čini mi se bio, a Tiguana si mogao da biraš za taj novac, model koji se tek pojavio.
Nevezano za moju šalu, često Škoda bude skuplja ili košta sličan novac kao VW.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: Vozilo do 30k
Poslato: 10 Maj 2025, 10:57
od Ivan
Najgore sto je zbilja, mi uzeli u firmi novu oktaviju u jacem paketu opreme 1.5tsi za 26k.
To je toliko lose uradjen auto (za te pare) da nemam reci.
Prosle godine mislim da je bila neka akcija a4 tsi 150ks za oko 30k, a neuporediv auto.
Al da ne mesamo babe i zabe, imamo golfa 6 na parkingu starog 15 godina klotaru koji ima bolji enterijer, menjac, kvacilo, sve je kvalitetnije.
Neke od zamerki na novu oktaviju, za benzinca je dosta bucan motor, ocekivao bi da je necujan, a on se vise cuje u kabini nego polo 1.4 iz 2012, vw up ili novi suzuki ignis koji takodje nema izolaciju motora i opet je tisi, pogogovo spolja.
Znaci izolacije motora nema.
Oseti se rad start stop sistema.
Na vratima tapiciri krckaju i upadaju unutra na pritisak prsta, a materijal na prednjim vratima jedva ok, ali nazad osetno losije, a i laksa su vrata osetno.
Cuje se metalni skljoc negde dole prilikom otpustanja kvacila ako se saltala brzina pre toga, kazu da je to normalno i da je to takva opruga kvacila.
Mada se ne cuje ni na starom golfu 6, polu, upu itd.
Mislim da je stara oktavija bila kvalitetnija i bliza vagenu.
P.s. eh da nema patosnica u jacem paketu opreme, iako dolaze i kod novog suzukija u najjeftinijem paketu kao i kod audija.


Sent from my SM-A556B using Tapatalk