cozmo napisao: 21 Jun 2019, 09:27
Noge drzim na gumenoj patosnici jer sam svo vreme na tempomatu na AP. Malo se krecem po gradu. Mozda je i to fora kod mene - uvek vozim auto koji je na radnoj temperaturi.
P.S. nevezano za temu: kod mene duzi i jaci pritisak sirene gasi tempomat. Da li je kod tebe to slucaj?
Koje ti trikove pravis da bi doveo do normale komfor
Za razliku ja stopala drzim na pedalama i vozim po gradu sa cestim kracim voznjama, udji-izadji.
Verovatno kada noge pouvuces pozadi i priblizis zoni izduva bude osetno prijatnije.
Sto se sirene tice, 307 ima konstukcionu gresku sa tasterom/prekidacem koji aktivira sirenu.
Problem je opste poznat, PSA nema resenje ali su Francuzi osmislili dosta korektno resenje koje za cudo i funkcionise.
Umesto prekidaca sirene Pezo je postavio celicnu zicu koja se nateze preko gusane legure koja je kuciste airbaga. Tu usled elektro korozije razlicitih materijala dolazi do intezivne oksidacije i povecanja povelikog prelaznog omskog otpora.
Resenje je da skine airbag, srecom 15 sekundi posla, i da se najfinijoim cetkom ocisti ta oko 2mm debela "sipkica" koja izigrava strujni provodnik i narocito leziste ispod nje u odlivku.
Zatim odmah namazati bakarnom ili drugom antioksidacionom pastom i problem je resen.
Meni je cim sam uzeo auto sirena radi -ne radi- radi- ne radi a i slabije se cula. Uzrok je ta oksidacija posto je auto nekoliko meseci bio van upotrebe (na placu u D pa ovde itd).
Uglavnom ocistio po uputstvu sa francuskog 307 foruma, gde je sve fino u slikama objasnjeno,, i evo godinu i po dana sirena radi bez greske. Srecom sluzim se francuskim a forum ima puno obradjenih tema korekcije fabrickih resenja, pogotovu ono sto se redje pomene ili uopste i ne pominje kod nas u lokalu jer se smatra da "tako mora" da nesto funkcionise iako mozda i ne valja.
E zasto je bitno, sirena ima zajednicki minus sa rucicom tempomata,, opet jedno mudro resenje konstruktora pa se lako moze deisti da se strujni krug zatvori preko sirene sto mu dodje slicno kao da je zatvoren strujni krug preko pedale kocnice/kvacila ka masi.
Mislim da treba da sredis pomenuti problem sa oksidacijom.
Sto se tice moje klime, juce sam poslusao potpuno suludu pricu sa prozorima i na 35C odmah po paljenju auta sam otvorio desni prozor. Nepunih 4-5 sekundi nakon toga je AUTO grunuo ventilator na najjace i relativno brzo/kako treba/ ohladio.
Prozor sam posle 15ak sekundi zatvorio, ventilator nastavio da radi na maksimalnoj jacini.
Danas na +28C probao isti trik ali ne funkcionise, na AUTO i dalje se ukljuci neko bedno duvanje koje traje oko minut i po do dva a onda se pojava duvanje na otprilike pola tj neku brzinu recimo da je 4 u manuelnom modu.
Praticu odnos spoljne temperature i vremena potrebnog da se AUTO "dozove pameti" sto se ventilatora tice.
Inace, kada duva jako duva i hladno, i bez problema ohladi kabinu.
Problem je sto ja za 4 minuta zavrsavam voznju, posle toga me ne interesuje i treba da brzo odradi posao isusivanja vazduha da se ne znojim kada udjem u vrelu kabinu.
U sustini resi se igranjem duimicima kao da je manuelna klima i podesim na maksimum hladjenja uz recirkulaciju....
Kakve veze ima prozor sa brznom ventilatora na AUTO ne mogu ni da zamisljam, neka tajna veza
