Stranica 113 od 177

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 05 Mar 2017, 21:05
od Velja
starac vujadin napisao:Znači, krao je...
shandu90 napisao:Kraduckao
:kezo:

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 06 Mar 2017, 07:19
od nikaragva
starac vujadin napisao:Znači, karao je...
Da budemo precizniji :kezo:

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 06 Mar 2017, 22:18
od Geza

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 19 Mar 2017, 21:11
od Geza
Slika
Slika
Slika

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 19 Mar 2017, 21:38
od dragvorl
2007. sam isao na more sa Vojvodinom. Imali su dobre buseve, sa puno Neobusevih vozila. Posle onih manifetluka su dugo stajali na parkingu, cujem dosta su ih na kraju isekli i otisli na kile...

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 20 Mar 2017, 07:29
od nikaragva
Kupio Dunavprevoz te sto su valjali.

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 21 Maj 2017, 22:21
od Geza
„Застава” се полако спушта
http://www.politika.rs/scc/clanak/38072 ... ako-spusta

Прво рочиште у стечајном поступку над групацијом „Застава возила” заказано за 19. мај. – Уместо подржављења, припрема се приватизација

Крагујевац – Жилави гигант из доба социјализма одбројава своје последње дане. Над групацијом „Застава возила” отворен је стечајни поступак, а прво рочиште у крагујевачком привредном суду заказано је за 19 мај. Реч је о кровном предузећу под чијом су капом биле фирме које су остале да „висе” након што је „Фијат” 2008. преузео „Заставину” фабрику аутомобила.

Одлазак „Застава возила” у стечај не значи, међутим, да ће и фирме које су биле у тој групацији имати исту судбину.

Стечај је покренут у сомборским „Специјалним возилима”, али ће држава покушати да спасе „Камионе”, можда и заштитну радионицу „Застава ИНПРО”. По свему судећи, „Застава возила” ће са собом повући још „Резервне делове” и „Хортикултуру”, одавно мртве фирме које су у деценији иза нас постојале само на папиру.

Стечај је раније покренут у „Застава аутомобилима”, фирми која је свој „папирни” статус окончала са свега троје од укупно 13.500 радника, колико је било 1989, када је ова фабрика још радила пуном паром. Стечајни поступак у „Аутомобилима”, о чему је „Политика” у више наврата писала, прате бројни проблеми који се тичу утврђивања правог имовног стања овог некадашњег гиганта. Суд, наиме, још прикупља податке о салонима, сервисима, туристичким и стамбеним објектима које је ово крагујевачко предузеће поседовало широм бивше СФРЈ, од Љубљане до Пећи и Охрида.

Некадашњи радници помно прате стечајни поступак у „Аутомобилима”, надајући се да ће из стечајне масе бити изузета средства са рачуна који је својевремено отворен како би се измирила њихова евентуална потраживања. На том рачуну је било више од 300 милиона динара, а заступник радника Радиша Павловић поднео је кривичне пријаве против некадашњих синдикалних вођа и директора које терети за противзаконито камаћење поменутог рачуна и противправно стицање имовинске користи од око два милиона евра.

Иако се држава кани да за „Заставу ИНПРО” усвоји унапред припремљени план реорганизације – УППР, будућност овог предузећа није извесна, поготово што је кључни производни програм, а реч је о аутомобилским приколицама, преузео француски „Тригано”. Овај важан извозни адут, и фабрике и Крагујевца, француска

компанија је пазарила по цени од 287.000 евра, задржавши око 160 радника, али је више од стотину радника остало у још увек друштвеном предузећу „Застава ИНПРО”, чије руководство покушава да очува погоне кројачнице, штампарије и металне галантерије.

Проблем са „Заставом ИНПРО” лежи у промењеној стратегији Владе Србије, која је одустала од првобитне намере да подржави све заштитне радионице у земљи, с обзиром на то да та предузећа запошљавају особе са инвалидитетом. Та „тактика” је била актуелна све до 2013, после чега је дошло до потпуног заокрета који подразумева приватизацију заштитних радионица. Како „Политика” сазнаје, у току је припрема приватизације и друге крагујевачке заштитне радионице – „Шумадија ДЕС”.

Како ствари стоје, на крају би из читавог „Заставиног” корпуса могли бити спасени само „Камиони”, које држава жели да припоји све профитабилнијој наменској индустрији. Будући да за производњу привредних возила није могла да пронађе стратешког партнера, Влада Србије је донела одлуку да се у „Застава камионима” убудуће праве каросерије или неки други делови за наша борбена оклопна возила „лазар” и „морава”. Намера државе да улаже у војну индустрију очитава се и у недавном потезу „Застава оружја”, која је купила и од банкрота сачувала „Застава ковачницу”.

Колико је некадашњи социјалистички индустријски гигант жилав говори и то што је процес реструктурирања „Заставе” почео још 2001. Покушавајући да убеде „пролетере” да је то за њих добро, неки представници државног врха тада се нису добро провели у Крагујевцу, који још памти сцену песничења Александра Влаховића (министар за привреду и приватизацију од 2001. до 2004. године) са гневним радницима испред седишта локалне самоуправе.

Занимљиво је рећи да су, с почетка процеса реструктурирања, највећи купци „Заставиних” фабрика били – Словенци. Словеначке компаније су купиле „Алатницу”, „Тапацирницу” и „Заставу шпед”. „Застава” је проблем имала са купцима из Бугарске, који су упропастили поменуту „Ковачницу”, сада у власништву државне фирме „Застава оружје”.

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 30 Maj 2017, 11:17
od snork
EDIT by trojanac: Post je uklonjen jer krši pravila foruma.

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 30 Maj 2017, 14:04
od Pulp Fiction
Smešno i bezobrazno je to za sportske sankcije.

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 30 Maj 2017, 18:47
od ljuba
Cinjenica je da je Sloba bio 0 u diplomatiji, i da je imao sve pogresne ptetpostavke i saveznike. Mislim da je to bitno naglasiti da bi se bolje razumeo tvoj korektan post. Nista nije kao sto izgleda :) Iliti sto bi deca rekla zasto ja...

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 30 Maj 2017, 21:50
od trojanac
@ snork

I za tebe isto važi, bez politike na forumu. Ni jedna tema nije pošteđena.

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 30 Maj 2017, 22:29
od snork
Razumem! :) Imao sam potrebu negde da napišem, a ova tema se naslovom baš lepo uklopila. Imali smo, nismo znali, dok to što smo imali nismo izgubili. Ljuba je potpuno u pravu - Ameri su bili sasvim korektni, prvo su se obratili najjačoj strani, tj. nama. E sad, što ih je naš dripac zezao, ostavljao da čekaju, odbijao da primi, itd, druga je stvar. Mnogi su to zapamtili i osvetili se celoj zemlji, ili prosto okrenuli drugim stranama. Imao je ponude i iz Britanije, a pogotovo iz Francuske, koje je takođe upropastio. Podržavao je pučiste koji su hteli da smene Jeljcina, pa je i od njega napravio neprijatelja. Ok, neću dalje, završavam priču.

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 30 Maj 2017, 22:42
od Stjepa
Snork, pa kad razumeš razumi ga. Nemoj opet na tu stranu. :)

Bolje neka anegdota sa letovanja iz tog doba.

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 30 Maj 2017, 22:45
od dragvorl
Vala bas...ili o nekim zenskama, a ne prdonje stalno.

Re: Imali smo, nismo znali ...

Poslato: 30 Maj 2017, 23:27
od snork
To će morati da napišu stariji. Ja sam i 1992. još bio u osnovnoj školi, a kamoli u "zlatna vremena". :)