Stranica 113 od 250

Re: Stariji automobili...

Poslato: 19 Okt 2015, 20:54
od starac vujadin
Da, titula automobila godine u Evropi je uvek bio jak adut za nastup u Americi :)

Re: Stariji automobili...

Poslato: 19 Okt 2015, 21:32
od Geza
Nikada nisam pročitao da je Fiat sa Unom pokušao da se ubaci na severnoameričko tržište. :zbunjen:
Sa druge strane, Južna Amerika je odavno pokorena.
VW je u periodu od 2010-2015. imao tri automobila godine... Mora da su dosta platili.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 19 Okt 2015, 21:36
od Velja
Nije isključeno... Nažalost, to je tako među velikim dečacima.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 20 Okt 2015, 00:32
od carov2
Veki burazeru, pa ti stvarno voliš Golfa.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 20 Okt 2015, 12:09
od Scuderia
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Stariji automobili...

Poslato: 21 Okt 2015, 09:21
od znaisa
:klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse:

Nastavi sa 250 modelom :navijamo: :navijamo: :mrgreen:

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 00:00
od Geza
Slika
Slika
Slika

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 11:07
od ljubitelj
Velja napisao:I taj Tipo i Astra GSi su se proizvodili od '91 do '95

Ne mogu da verujem da porediš Fijative kante iz '80ih i '90ih sa biserima nemačke auto-industrije (a samim tim i svetske), pa još popuješ o pristrasnosti, objektivnosti i sl. :kuku:
Yugo Florida se proizvodila pre 91 a nastala je kao podvarijanta Tipa.
Tipo je parnjak Golfa 2 Mk2.
Koji su to biseri nemacke auto industrije, i otkuda to svetske kada su nemacki proizvodjaci tada imali sporednu i podredjenu ulogu u svetu?

Fiat je pravio dizel sa direktnim ubrizgavanjem a VW je pravio dizel sa vihornom komorom.
Golf 2 benzinac je imao mehanicke platine i karburator sve do generalne revizije.
Fiat je pravio CHT benzince sto nije imao nijedan nemacki auto bio koje cene proizveden u Nemackoj tokom 80tih.

Ono sto italijani nisu imali je preciznost zavrsne izrade i sklapanja, tehnicka resenja su obicno bila vrlo napredna.

U svetu su biseri bili Honda, Tojota, Mazda a od nemackih Porse jedini nemacki proizvodjac koji je drzao korak u tehnici sa najboljima.

U to vreme ispred nemaca su bili i francuski proizvodjaci sto se tehnickih resenja tice.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 11:26
od Uroš S.
Šta je CHT benzinac? Vidim da znači cylinder head temperature.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 11:33
od Velja
Mene si naš'o... Eno ti ga Starac, pa pametujte :)

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 11:41
od starac vujadin
Reče čovek koji ne ne zna koji se modeli generacijski i cenovno porede, ne zna da je postojao 3v Tipo, ali pouzdano zna da nije bio pocinkovan jer su mu neki majstori tako rekli, pouzdano zna da je Fiat plaćao da bi dobio titule automobila godine i koji ima super tajne podatke koje ni Đani Anjeli nije imao da je Fiat hteo da prodaje Uno u Americi...a o Cliu Williams da i ne govorimo.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 11:44
od Velja
Da.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 11:46
od starac vujadin
Cinizam je jedino što ti je ostalo...
Uroš S. napisao:Šta je CHT benzinac? Vidim da znači cylinder head temperature.
Motori sa posebnom dizajnerianom komorom za sagorevanje radi boljeg vrtloženja vazduha, a radi boljeg rada motora pri niskim obrtajima i uštede goriva.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 12:26
od Velja
ljubitelj napisao:Koji su to biseri nemacke auto industrije, i otkuda to svetske kada su nemacki proizvodjaci tada imali sporednu i podredjenu ulogu u svetu?

Čisto da ne ispadnem kulov koji ti je izignorisao post...
Otkad znam za sebe, premijere sedmice, S klase i osmice su predstavljale iskorak auto-industrije. Svet bi trenutno postao bogatiji i napredniji - civilizacijski pomak.

Re: Stariji automobili...

Poslato: 22 Okt 2015, 12:56
od elMaestro
starac vujadin napisao:Cinizam je jedino što ti je ostalo...
Uroš S. napisao:Šta je CHT benzinac? Vidim da znači cylinder head temperature.
Motori sa posebnom dizajnerianom komorom za sagorevanje radi boljeg vrtloženja vazduha, a radi boljeg rada motora pri niskim obrtajima i uštede goriva.
Ima li to slicnosti sa hemi motorima, tj. hemisfericnom komorom ili je to nesto drugo? Ne znam pa pitam, ali koliko znam odlika hemija je bas taj rad na niskim obrtajima, doduse odlika im je povecana potrosnja.

Послато са Nexus 4 уз помоћ Тапатока