Stranica 114 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Mar 2013, 16:02
od superboss
ubi ih to što nemaju ч, ћ, ш i ostala slova.

Njihovo nepoznavanje Latinice je, verujte mi, legendarno.

Naravno, karikiram malo, ali sumnjam da je mnogo daleko od istine. Posto sam ih posmatrao iz blizine godinu dana. :ccc:

Ne pilote, nego Ruse :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Mar 2013, 16:06
od BAJKER
zuzazu napisao: U totalu za narednih par godina im treba hitno 3000 kapetana. Zivo me zanima gde ce da ih nadju.
Ah, da opstepoznata stvar da, eto, znam i ovo i ako sam sofer :understand:
Imas li nameru da se prijavis? Pazi Rujke placaju godisnje 70 dana godisnjeg odmora a u EU ako dobijes 20-30 da se bijes u bulju a kod Turaka znas i sam da sednes i da :(

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Mar 2013, 17:16
od kvcali
Ta firma se valjda zove United Aircraft Corporation postoji par godina vec

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Mar 2013, 17:26
od zuzazu
BAJKER napisao:
zuzazu napisao: U totalu za narednih par godina im treba hitno 3000 kapetana. Zivo me zanima gde ce da ih nadju.
Ah, da opstepoznata stvar da, eto, znam i ovo i ako sam sofer :understand:
Imas li nameru da se prijavis? Pazi Rujke placaju godisnje 70 dana godisnjeg odmora a u EU ako dobijes 20-30 da se bijes u bulju a kod Turaka znas i sam da sednes i da :(
U slucaju kao na prvoj fotki ne bih pristao, a mislim da ne bi odgovaralo ni mojim kostima i sinusima.

U slucaju kao na drugoj, zaboravio bih na sve boljke i radio za DZ.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Mar 2013, 21:05
od BAJKER
Јат у арапском јату
Боравећи у Абу Дабију министар Динкић најавио сарадњу са компанијом „Етихад” из Уједињених Арапских Емирата

Тек што је Милутин Мркоњић, министар саобраћаја, најавио да се коначно креће у реструктурирање „Јата”, као и да ће држава (порески обвезници) преузети дугове националног авио-превозника, његов колега у влади Млађан Динкић, министар финансија и привреде, поново је најавио могућност која је била актуелна и пре неколико месеци – сарадњу са компанијом „Етихад” из Уједињених Арапских Емирата. То заправо значи да се реструктурирање стопира.

– Меморандум о разумевању о стратешком партнерству између компанија „Етихад” из Уједињених Арапских Емирата и домаћег авио-превозника „Јат” требало би да буде потписан средином априла у Београду – најавио је јуче Динкић који је у посети Абу Дабију. Како су саопштили из Министарства финансија и привреде, Динкић је јучерашњи састанак са представницима компаније „Етихад” оценио као успешан и додао да се разговарало о стратешким правцима и детаљима будуће сарадње „Јата” и „Етихада”.

– Желимо да „Јат” постане профитабилна компанија и понос Србије. Уверен сам да ће „Етихад” бити идеалан партнер за нашу националну авио-компанију. Договорили смо се да већ средином априла њихов менаџмент дође у Београд. Они већ од почетка априла крећу са детаљном анализом пословања „Јата”. Верујем да ћемо већ средином априла имати добре вести и да ћемо у наредна два месеца завршити све договоре о стратешком партнерству „Јата” и „Етихада” – изјавио је Динкић.

Комерцијална сарадња „Јата” и „Етихада” требало би да подразумева увођење свакодневних летова на линији Београд–Абу Даби од средине године, као и отварање линије у сарадњи са „Ер Берлин” (која је делом у власништву „Етихада”) на релацији Београд–Берлин–Чикаго и још три дестинације за Сједињене Америчке Државе.

– Партнерство подразумева и комплетну модернизацију „Јатове” флоте, односно набавку нових авиона, на основу чега би „Етихад” могао да преузме 49 одсто власништва у „Јату” и закључи дугорочни уговор о управљању компанијом. То би обезбедило да „Јат” постане део алијансе „Етихада”. Профитабилно пословање наше националне авио-компаније у будућности ваљда се подразумева. „Етихад” је изразио спремност да одмах помогне „Јату” да на лизинг узме четири нова авиона који су потребни већ од јуна због почетка туристичке сезоне – наводе у министарству.

И земље региона решавају проблеме својих националних авио-превозника. Према писању љубљанског „Дневника”, а како преноси Танјуг, продаја словеначког „Адрија ервејса” је у завршној фази, а највише изгледа за постизање договора има немачка компанија „Интро авиејшн”. Стигла је и вест да ће авио-компанија „БХ ерлајнс” бити угашена, пише сарајевски „Дневни аваз”, а преноси Бета. Разлог за такву одлуку је неисплативост даљег финансирања компаније чији су дугови премашили десетине милиона марака, а Влада Федерације БиХ је за финансирање „БХ ерлајнса” издвајала седам милиона конвертибилних марака, односно 3,58 милиона евра годишње, а има стотинак запослених и свега два АТР-а.

Јасно је, међутим, да је „Јат” у много већем проблему. Подаци за 2012. још се чекају, али финансијски извештај за 2011. годину, на сајту АПР-а, показује да је ту годину „Јат” завршио са 3,16 милијарди динара губитка и да је у том тренутку имао 1.255 запослених.

У личној карти „Етихада” пише да располаже флотом од 72 савремена авиона и да је прошле године ова компанија остварила приход од 4,8 милијарди долара. Поседује мањинско власништво и право управљања у немачком „Ер Берлину”, ирском „Ер Лингусу”, у компанији „Вирџин Аустралија” и „Ер Сејшели”.

За то време, јучерашњи „Јатов” лет на линији Диселдорф–Београд, како нам јављају читаоци, каснио је два сата јер врата на авиону нису могла да се затворе.

http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomij ... du.sr.html

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Mar 2013, 02:41
od sebekkg
Sta mislis koliko je ovoga cista dinkiceva propaganda, a koliko real deal dobra stvar?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Mar 2013, 06:59
od trojanac
Bez uplitanja politike. Svima nam je jasno da se tu kupe poeni (slučaj 500L Nacionale od pre nedelju dana), pa nema potrebe da dodatno širimo diskusiju na to.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Mar 2013, 14:25
od Incognito
Jatu je potrebna modernizacija,a ne prodaja.Osim Jata,EPS-a i Telekoma koji su glavni nosioci ove nase ionako nikakve pivrede,ova drzava nema vise nista drugo sto je u njenom vlasnistvu.Ja Dinkicu licno ne verujem ama bas nista i nemam nikakvo poverenje u ovaj dil sa Emiracanima.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Mar 2013, 15:11
od BAJKER
Juce brat doleteo iz Grcke let sa Krfa-Atina-Bg, Atinski aerodrom bio pust tog trenutka. Leteo Bombardierom dash 8 q400, evo malo slika :)

Slika

Aerodromska zgrada deo gde se ceka na ukrcavanje.
Slika

Let iznad oblaka.
Slika

Avionce, gde su soferi :mrgreen:
Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Mar 2013, 20:02
od zuzazu
:loool: :loool: :loool:

Er Baltik, Azal, Er Indija, Turkish, Aeroflot, Island Er, Marfin Grupa, "grupa domacih bizmismena", i ostali.... Ko bi se sve setio :nesvest:

Press 2011 - Mediji su preneli i da je letonska aviokompanija "Er baltik" otkupila tendersku dokumentaciju i time potvrdila zainteresovanost, kao i da su predstavnici Vlade Srbije nedavno nudili azerbejdžanskom avioprevozniku "Azal" da kupi "Jat ervejz", ali te infromacije niko od zvaničnika nije hteo da potvrdi.

Tanjug 2009 - Generalni direktor "Jat ervejza" Srđan Radovanović izjavio je danas da se razgovori o strateškom partnerstvu sa "Turkiš erlajnsom", "odvijaju u dobrom pravcu" i naveo da su predstavnici turske diplomatije stupili u kontakt sa predstavnicima srpskih vlasti.

Glas Javnosti 2007 - Pre nego što je u julu 2007. godine Vlada Vojislava Koštunice donela odluku o privatizaciji JAT Ervejza, nacionalni avioprevoznik je sa indijskom kompanijom Er Indija potpisao pismo o namerama za osnivanje nove zajedničke kompanije, a najavljeno je da postoje i planovi o strateškom partnerstvu.

“Za kupovinu ‘Jata’ stigle su ponude ruskog ‘Aeroflota’ i islandske aviokompanije Island er.”

I pored najava da postoje kompanije zainteresovane za kupovinu JAT-a, i to po relativno niskoj ceni od 51 milion evra za 51 odsto kapitala u trenutku kada su neki stručnjaci procenjivali da kompanija vredi oko 400 miliona evra, dokumentaciju za učešće na prvom tenderu 2008. godine nije otkupila nijedna kompanija.

Prodaja JAT-a vraćena na dnevni red na jesen 2009. godine. Tada je ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić izjavio da se, umesto o kupcu, razmišlja o pronalažnju strateškog partnera i da su u Vladi tu opciju “stidljivo stavili na sto”.

Posle Aeroflota i Island Er-a, Marfin grupe sa Kipra, Etihad Ervejza iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, u javnosti se kao najozbiljniji kupac, za ovih pet godina, pominjao Turkiš Erlajns. Činilo se da su preogovori sa Turcima najdalje odmakli, i da je, u nekoliko navrata dogovor maltene postignut
Neslavno se završio i tender raspisan 2011. godine. Naime, jedini prevoznik koji je otkupio tendersku dokumentaciju za strateško partenrstvo, Baltik Aviejšn Sistem, kasnije je odustao od kupovine. Iako Litvanci nisu zvanično objasnili razloge odustajanja od učešća na tenderu, pretpostavlja se da su se povukli zbog unutrašnjih problema. Naime, jedan od suvlasnika kompanije, ruski biznismen Vladimir Andonov uhapšen je u to vreme u Londonu.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 30 Mar 2013, 00:43
od BAJKER
Bojim se samo kada se Jat dovede do bankrota da ce ga neki Perica otkupiti po ceni od 1 Evro i onda ce Jat naprasno krenuti ozbiljnije da nabavlja avione i da ima 100% uposleno ljudstvo i tehniku :mrgreen:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 30 Mar 2013, 09:58
od zuzazu
Tesko, BAJKER, tesko....

Koliko mi je poznato, situacija nista nije bolja ni u Kroaciji, ni u Adriji i ako imaju novije avione i pod kapom su Lufthanze. Jednostavno, vazalski odnos prema velikim kompanijama (Evropi) i balkanski mentalitet, na koji nisu otporni ni nasi susjedi - polako im zateze svilen gajtan.

Nema ovde nista dok ne dodje strani gazda, i to ne 49% nego vecinski. Tada nece biti "drp" sistema, partijasenja, veza i vezica, muvanja, i svega onoga sto je dotuklo vazduhoplovstvo Srbije u celini (ne samo Jat).


Pardon, izuzev kontrole letenja koja je to odigrala majstorski. Sorry @dragan, nista licno :)

Ja licno bih voleo da malo ne bude domace kompanije, da se nas ustajali vazduh ocisti i smradovi sa vodecih pozicija sebe nadju na drugim poljima, a prefinjena gospoda putnici koja misle da je tudje bolje, malo osete sta znaci kada nema protiv-teze stranim kompanijama pa cene sevnu u nebesa.

Kukali bi i jedni i drugi za nekim novim JATom, SATom, RSAom (Bugarski scenario)

Inace, koliko mi je poznato, sorry @ftj sto znam, kompanija koja je trebala da lizuje ATRove je oduvala Jat. Od propeleraca, za sada, nista.

Idemo dalje.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 31 Mar 2013, 20:56
od cozmo

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 02 Apr 2013, 21:19
od swemir

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 02 Apr 2013, 22:36
od BAJKER