Stranica 116 od 313

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 10:51
od Ivan
Slazem se, iskusenje je daleko manje, treba im bas mnogo pravca da se zalete, jednostavno ne vuce vlasnika na agresivnu voznju nikako.

Послато са GT-N7100

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 11:07
od nikaragva
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/513652 ... saobracaju

"Kako je navedeno, saobraćajna policija nema droga test za indikaciju narkotika na licu mesta kontrole vozača,"

Zna li neko sta ovo znaci, s obzirom da se thc dosta dugo zadrzava u telu :D

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 11:46
od trojanac
Jebo ih hitan postupak. To će da sazovu reda radi, a niko neće smeti da kaže nešto protiv predloga ministarke. I na kraju ostaće glupava odredba o maksimum 1400ccm, sa kojih svaki noviji auto ima 100 i više ks, a o turbacima da ne pričamo. Plus chip, ode to na 150+ opušteno. Treba to dobro razmotriti, videti rešenja iz drugih država pa naći najbolje. Al nema šanse da nas iznenade nečim pametnim.

Tapatalk with Desire 500

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 11:47
od nidza
Naravno da nema šanse. Možda i ne urade apsolutno ništa, nego su digli dreku kao 100x do sad da se napune stupci u novinama i ostvari minutaža na TV-u, a onda nikom ništa kad se stvari ohlade. Dobro ih je naučio učitelj, neverovatno da to i dalje prolazi.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 11:48
od Milos
RX7 i RX8 su valjda ispod 1400 kubika :D

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 11:51
od Sloba
Čak i da ne računamo Vankel motore, koji su svakako retki kod nas, iz 1.400cm3, što je ministarkina mera za snagu motora, može da se dobije prilično i jak i brz automobil. Glupo je na ovom mestu i da pričamo o tome...

Re: Одг: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 11:57
od srdjanyo
"Otvaram prvu sednicu Radne grupe za izmenu postojećeg ZOBS-a.Prva stavka na dnevnom redu je visina naših naknada u okviru rada Radne grupe.Predlažem da fixni iznos dohotka bude 120000 RSD.Ko je za?Dobro.Možemo nastaviti.Druga tačka dnevnog reda je...."
SRBIJA,bre!!!

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 12:13
od Xepoj87
Pa to je kada neko prica o necemu u sta se razume, koliko i ja u kineski jezik.
Da ne spominjemo 1.0 ecoboost motor iz kog se vadi 140ks, sto je za jednu, recimo Fiestu, brutalna snaga.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 12:20
od Paja
Kod uvođenja bilo koje restrikcije treba biti jako oprezan i dobro proceniti štete i koristi i realnost sprovođenja.

Kod nas retko koji klinac ima svoj auto. Uglavnom se vozi porodični. Ako kažu da mlađi od 25 ne smeju da voze ništa što je preko npr 1500ccm ili 100ks veliki broj klinaca neće moći da vozi uopšte i onda ćemo opet imati loše vozače samo će se granica pomeriti.

Realno i psrovodivo ograničenje granicu mora das postavi više i da je veže za noć i sl.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 12:25
od Филиповић
Свако решење је спроводиво, то је ствар воље оних који спроводе, а не квалитета самог решења.
Ти можеш репресијом да наметнеш свакакво решење, чак и оно најгоре.
Јесам за ограничавање, али више у погледу услова под којима они смеју да управљају возилом, него ограничавања кубикаже.
И онај који вози Пунто може да развије 160 у граду, а вероватно би у случају саобраћајке пре погинуо него у неком БМВ-у од 2000 кубика.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 12:39
od Xepoj87
Paja napisao:Kod uvođenja bilo koje restrikcije treba biti jako oprezan i dobro proceniti štete i koristi i realnost sprovođenja.

Kod nas retko koji klinac ima svoj auto. Uglavnom se vozi porodični. Ako kažu da mlađi od 25 ne smeju da voze ništa što je preko npr 1500ccm ili 100ks veliki broj klinaca neće moći da vozi uopšte i onda ćemo opet imati loše vozače samo će se granica pomeriti.

Realno i psrovodivo ograničenje granicu mora das postavi više i da je veže za noć i sl.
Pa da, ali ce opet biti manje klinaca od 18 godina, koji su nezreli i opasni po sebe i druge.
Imas lose vozace svih doba, ali nisu oni najveci problem, najveci problem su neiskusni, a kurceviti vozaci.
Gledam sebe sa 18, pa sa 22, pa sa 27. Sa 22 sam i dalje isto divljao, ali sa vise mozga i vise paznje, iskustva, nisam bio neustrasiv kao sa 18, i nisam ramisljao kako cu da uspem da zarotiram auto, vec da li to mogu da uradim, a da ne sjebem kola ili nesto drugo. Danas ne vozim ni sa 20% agresivnosti kao sa 22.
DA napomenem da sam sa 22 godine imao vise predjenih kilometara nego vecina mojih drugova danas sa 30 godina, tako da mi iskustva nije falilo, ali sam tek u tom nekom dobu poceo skroz da sazrevam i da kapiram kada ispadam magarac.
Nacin razmisljanja se menja godinama, naravno i vozackim iskustvom, ali su godine tu ipak presudne.
Pre 8 godina smo se naticali ko ce veci baja da bude, ko ce da bude ludji, brze da vozi, ovo, ono, danas ismevamo jedan drugog kada to radimo.
Po meni, niko pre 21. godine ne bi treba da seda u auto, jer jednostavno nije dovoljno zreo, pogotovo u nasoj zemlji, sa nasim mentalitetom i okruzenjem.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 13:00
od Milos
To 1400 se pominje stalno kao mera motora,teoreticari zavere vec vide vezu izmedju toga i 1.4 motora u 500L.

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 13:39
od trojanac
Ma da, sad treba svi da kupimo 500L. :kezo:

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 13:50
od nikaragva
Jbg, kod ministarke prolaze samo velike zapremine, njoj tehnika, pardon snaga ne znaci nista :D

Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)

Poslato: 24 Nov 2014, 14:00
od H4wkeye
Treba ograniciti po konjskim snagama i tezini auta, ne po kubikazi. A policija ima droga test aparate, ali mislim da su jako retki i mozda ima samo po nekim PU (ili moguce je da ih daju samo kada su neki veci dogadjaji da se koriste).