Stranica 118 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 19:37
od Bax
Pa pusta malo, alo to je sve sitnica.
Malo prati, obicno se nivo malo spusti kad se upali grejanje posle leta.
Ipak su to selnice i guma, nije hermeticki zatvoreno.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 19:39
od Uroš S.
Ogi napisao:Primetio sam ovih dana da mi je rashladna jedva iznad minimuma. Menjao sam je pre 1 god. Da li je moguce da je malo isparilo ?
Kad si gledao? Meni je kad je hladan auto ispod minimuma a kad se zagreje onda je preko maksimuma.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 19:46
od Ogi
Gledam naravno kada je hladan i na ravnom, tada je malo preko minimuma, kada je zagrejan onda se nivo podigne, danas je posle nekih 8-9 km bio skoro na pola. Da li si siguran da je kod tebe sve ok, mislim da ne bi smelo da ide preko max niti da bude ispod min u bilo kojoj varijanti ?

Bax, mislis pusta malo generalno ili si metodom staklene kugle video da pusta meni ? :-)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 19:49
od Uroš S.
Jeste sve ok, baš tako kako sam napisao je i u knjižici opisano da treba da bude. I kod tebe je sve ok, narani svinje. Ukupna zapremina(kod mene) je osam litara, neće mu biti ništa od 100ml gore-dole.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 19:56
od stefanan
maniaxxx napisao:
stefanan napisao:Ma uzeo sam da gledam na bmw forumima ali je tamo ludnica sa podacima. Mada mene najvise i privlace ovi 320i :cool!:
Najbolji su od 320 nadalje ( 6 cilindara ) ali su i najskuplji, a šta se tiče 318 i 316 m10 su stariji i izdržljiviji, m40 su noviji, jači ali i manje izdržljivi
pa kod nas su cene relativno iste, zavise od ocuvanosti i opreme
Ali znaci nema nijedan za izbegavanje,to me je zanimalo. Hvala :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 19:58
od Heinz
Dospi malo, OK je to.

TT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 20:20
od Delija
Ogi napisao:
Delija napisao:Naravno. To je sasvim ok.
Znaci malo destilovane resava stvar. Uplasio sam se da ne pusta negde posto je zatvoren sistem.
Ja bas i ne bih destilovanu, vec antifriz - taj koji vec imas u sistemu.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 20:35
od Ogi
Pa gde da nadjem taj, znam da je G12 ali ne znam koji tacno, ne znam smeju li cak da se mesaju 2 G12. A destilovana bi trebalo da se vec nalazi u rastvoru, 100-200ml nje nece promeniti maltene ni tacku mrznjenja.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 20:37
od McGruja
Tako je, sipaj malo dest vode, ali 100-200ml

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 20:42
od Bax
Sipacemo sutra na pauzi za klopu.
Znam ja sta kolko treba, preuzimamo dalje odrzavanje i30

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 20:46
od MAD MAX
Ogi
normalno je da se izgubi antifriza 100 - 200 mml na 10 000km.
Dospi vodu (možeš i običnu, jer za toliko ne fali ni promil), jer ako sipaš antifriz, možeš napraviti gadan brlog (može a ne mora), jer ni proizvođač ne zna sigurno koji je tip antifriza nasut. 200mml vode smanjuje tem mržmnjenja za 1 °C, što smešno zanemarljivo.
Nivo se meri na ravnom i na dobro hladnom motoru, i tada pratiš min i max, a na vrućo te ne zanima što ide preko max. Na vrućem motoru ne otvaraj čep bez potrebe.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 20:48
od Bax
Sipacemo destilovanu, i to samo malkice, da ode preko MIn, a to je 1 deci.
Postoji jasna kriva kako smesa utice na tacku mrzenjenja, ako se sipa vise antifriza nego sto treba, takodje poremeti tacku mrznjenja.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 21:11
od Ogi
Bax napisao:Sipacemo sutra na pauzi za klopu.
Znam ja sta kolko treba, preuzimamo dalje odrzavanje i30
Jebo sam jeza u ledja.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 21:13
od stefanan
MAD MAX napisao:Ogi
normalno je da se izgubi antifriza 100 - 200 mml na 10 000km.
Dospi vodu (možeš i običnu, jer za toliko ne fali ni promil), jer ako sipaš antifriz, možeš napraviti gadan brlog (može a ne mora), jer ni proizvođač ne zna sigurno koji je tip antifriza nasut. 200mml vode smanjuje tem mržmnjenja za 1 °C, što smešno zanemarljivo.
Nivo se meri na ravnom i na dobro hladnom motoru, i tada pratiš min i max, a na vrućo te ne zanima što ide preko max. Na vrućem motoru ne otvaraj čep bez potrebe.
cek jel na kraju treba da bude izmedju min i max kad je hladan motor ili moze i ispod min ?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 14 Nov 2013, 21:29
od MAD MAX
Gleda se na hladno, i ne bi trebalo da bude ispod min. Mada ako je na hladno vidan nivo tečnosti nema problema. Ako nije vidan, ne znaš gde si, a pumpa može i vazduh da povuče, pa onda eto belaja.
200ml vode na 5,5 L antifriza koji mrzne na -30°C, znači smanjenje tačno za 1 °C, to znači postaje -29°C. Možda će nekoga zanimati, a znači da ne utiče skoro ništa.