Stranica 119 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 10:47
od swemir
Opasno: Pojedine lou kost kompanije letele iz Beograda sa manje goriva od propisanog minimuma


Pojedine lou kost kompanije sa beogradskog aerodroma letele su, saznaje „Blic“, ka Londonu, Madridu i Amsterdamu sa količinama goriva ispod propisanog minimuma.

Direktorat za civilno vazduhoplovstvo Srbije pre dve nedelje je izdalo naredbu o vanrednoj proveri količine goriva s kojim letelice sleću u našu zemlju. Uvidom u dokumentaciju ustanovljeno da su pojedine avio-kompanije letele sa rezervoarom na rezervi. U Direktoratu za “Blic” tvrde da taj problem nije detektovan u Srbiji već u inostranstvu, ali da je njihova obaveza bila da sprovedu kontrolu i kod nas.

Postoji tačno propisana količina goriva koju letelica mora da ima u rezervoaru na određenoj liniji. U to je uračunata količina potrebna od polaznog odredišta do krajnje destinacije, na to se dodaje količina potrebna da se stigne do alternativnog aerodroma za sletanje.


http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3775 ... g-minimuma

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 11:12
od zuzazu
Vec se pisalo da se leti sa knap gorivom. Medjutim, niko ne sme da poleti ispod planirane kolicine goriva a na aerodromu poletanja se ostavlja dokument koliko je goriva planirano a koliko sipano u avion.
Druga je prica kako se kompanije dovijaju da sipaju sto manje i da sve bude legalno.
Da , to rade low cost kompanije gde bi putnici zadnjicu dali da plate kartu sto manje. A da li ina goriva? Ma, ko te pita.... Vozi Misko....

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 17:54
od NexT
Opis slike: Good evening with this awesome shot of a Serbian MIG-29UB (;-))

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 18:20
od maxer
Pošto su mu usisnici vazduha zatvoreni ... ovo mora da je bilo samo za slikanje.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 19:10
od zuzazu
Danas smo se ispromasivali sa A380 Emirates i B777 Etihad

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 19:35
od Heineken
NexT napisao:Opis slike: Good evening with this awesome shot of a Serbian MIG-29UB (;-))

Slika
Slika je brutal :klanjamse: :klanjamse:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 21:17
od pedja
Jos da ima ksenone i LED pozicije

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 21:27
od BAJKER
NexT napisao:Opis slike: Good evening with this awesome shot of a Serbian MIG-29UB (;-))

Slika
Moderatori neka prebace ovo u temu ratna tehnika :)
maxer napisao:Pošto su mu usisnici vazduha zatvoreni ... ovo mora da je bilo samo za slikanje.
Nije tacno, avion Mig 29 dok rula po pisti i na stajanci spustene su mu zaluzine na usisnicima jer su mu motori nisko postavljeni pa moze usisati i kamenje sa zemlje, gornje skrge iznad krila sluze za usis vazduha,evo slike dok rulaju po pisti, snimljeno by BAJKER na aeromitingu prosle godine :)

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Apr 2013, 21:40
od kvcali
Tacno, ali na primer kod M/M2, 35 su skrge izbacene, verovatno radi dodatnog goriva li neke elektrike....

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Apr 2013, 08:14
od zuzazu
Moderni? :think:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Apr 2013, 08:30
od pedja
Danas prvi put videh da saobraca civilni SAAB avion - slovenacki kargo.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Apr 2013, 13:15
od robbief
@zuzazu, sta mislis koliko je ovakav scenario realan:

http://www.net-security.org/secworld.php?id=14733

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Apr 2013, 14:05
od zuzazu
Procitao sam tekst dva puta, i uz ogradu da nisam IT strucnjak, tekst deluje senzacionalisticki.

ACARS koji se pominje sluzi za komunikaciju kontrole letenja ili operativnog centra kompanije sa posadom.


Na ACARS se mozda (i vrlo verovatno) moze uticati slanjem laznih poruka, kao sto su instrukcije kontrole za promenom kursa ili visine... ili ucitavanjem pogresnog plana leta dobijenog iz navodno operativnog centra.

Ali ne postoji kompjuter koji upravlja avionom!

Avionom upravlja covek, manuelno ili izdajuci komande autopilot sistemu pritiskom na odredjeno dugme.

Kada god se uoci nepravilnost u ponasanju aviona, preuzima se letenjem na ruke. A svaku instrukciju kontrolora letenja koju smatra nebezbednom, pilot ima pravo da ne poslusa.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Apr 2013, 16:13
od dragan
zuzazu napisao:A svaku instrukciju kontrolora letenja koju smatra nebezbednom, pilot ima pravo da ne poslusa.
mozes li da napises jos koju recenicu na ovu temu? osim u slucajevima reagovanja tcas-a, sta jos spada u to?

tekst jeste, i po mom misljenju malo senzacionalisticki, sa trenutnim stanjem, ali u buducnosti, ima potencijala za ovako nesto...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Apr 2013, 16:20
od zuzazu
Opet me propitujes? :naughty:

Verujem da toliko znanja imas da me ovo ne pitas...


Evo malo svezijih snimaka, da ne gledamo cozmove po pet puta

https://www.youtube.com/watch?v=o0vZBUUeK8Q

https://www.youtube.com/watch?v=ePckbeO56ig

:aneces: