Stranica 13 od 59

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 12:10
od kvcali
brzina i ubrzanje ne zavise samo od motora, procitaj tekst gore

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 12:10
od Day Walker
Kvacali opusteno, Opel je sranje i moras to da prihvatis! :)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 12:17
od starac vujadin
@Floyd
Kvcaliju sam odgovorio za zeperfs, mada je možda pitao i tebe za sport auto...ne znam.

@Opelaši

Ne cepajte živce za par desetinki. Odlična je Insignia u celini ali OPC zbog težine i potrošnje i nije najbolja verzija Insignie. Meni lično su je malo pokvarili estetski redizajnom, ja je ne bih dirao ništa kao što Calibru nisu dirali sve vreme.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 12:37
od kvcali
za tezinu se slazem, neoprostivo je teza bar 200kg ;)

calibru su dirnuli i to 2 puta, prvo 95. minimalno i pred sami kraj, kroz last edition

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 12:47
od Misha
Xepoj87 napisao:Ako taj auto zaista ne moze Draganu da pobegne,tesko da je istina da ide 5.9 do 100.
Zaboravio si da je Draganov klio sada mnogo brzi jer ima lip od VW. :mrgreen:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 12:52
od Dusan
I astra i insignia su fatass automobili. :kezo:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 12:53
od Day Walker
Realno.. Dal da bi vremenom bili sve brzi dok trule ili da duze traju jer ima vise materijala za truljenje :kezo:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 13:07
od starac vujadin
Nema više truljenja, vidiš da nalivaju 100-200 kila zaštite... ;)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 13:08
od dragan
:kezo:

ja sam samo hteo da napomenem paradoks, jer je to ipak po opelu top varijanta. stvarno je najveci problem oboma samo zato sto su preteski. i da astra opc ima 150kg manje, sa onim motorom, mnogo stvari bi drugacije izgledalo...
328i ima pogon na zadnje tockove, i zato u odnosu na bilo koji fwd auto sprinta od nule sa odredjenom prednoscu, i ja verujem da do stotke stize za tih 6s. kasnija medjuubrzanja to pokazuju, kasnije je u rangu automobila koji do stotke stizu bar pola sekunde kasnije. i brzi je od mog auta, ali da ne otvaram nepotrebnu diskusiju kad i kako, dovoljno je da je brzi, performansama uglavljen izmedju klija i megana rs.
ova insignija meni odlicno izgleda i stvarno mislim da su joj mogli dodati jos par desetina ks, ne bi to u generalnoj slici na toj tezini napravilo nesto posebno, ali bi bili dobar argument nekome da ga kupi...

Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 14:14
od Floyd
Day Walker napisao:Opel je sranje i moras to da prihvatis! :)
Nije...sa Fiatovim motorom je sasvim ok, sto si osetio i sam :mrgreen:

Fora sa ovim OPC-om je sto kupovinom tog auta imas skupo odrzavanje (brembo i sl.), udobnost trkalice (recaro, 20" felne, specificno ogibljenje...), potrosnju supersportiste a performanse prosecnog automobila.

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 14:27
od Day Walker
Da li ti smatras da prosecan auto ide do 100km/h 6,5s ili 10+? :)
Zaboravljate da ne voze svi bmw ili jos bolje, vrlo je malo onih koji imaju mogucnost da voze auto od 100+ konja (globalno gledano)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 14:47
od Floyd
Nisam mislio prosecan u kontekstu broja takvih na ulici nego nesto drugo...
BMW 325d, 328i, 330d, 335i, 335d, Mercedes C300 i C350 CDI, C350 benz, Audi A4 2.0 i 3.0 TFSI, 3.0 TDI, Passat 3.6 V6 itd.
Sve su to "prosecni" automobili koji u vecini izgledaju sasvim obicno za razliku od namunjenog OPC-a a idu slicno ili mnogo bolje od njega a svi navedeni su i slabiji od njega.

A izvini, ne mogu da ga poredim sa Puntom jer je OPC cenom blizu vecini gore navedenih modela.
Uostalom, da ostavimo cenu po strani, OPC pretenduje da bude top sportski model a to nije iako tako izgleda.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 14:53
od ftj
Sumnjam da 325d opremljen kao vectra opc može da bude konkurentan sa cenom. I čini mi se da je po gabaritima adekvatno poređenje sa peticom.

Malo realnosti ne bi škodilo.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 15:05
od Day Walker
Floyd napisao:Nisam mislio prosecan u kontekstu broja takvih na ulici nego nesto drugo...
BMW 325d, 328i, 330d, 335i, 335d, Mercedes C300 i C350 CDI, C350 benz, Audi A4 2.0 i 3.0 TFSI, 3.0 TDI, Passat 3.6 V6 itd.
Sve su to "prosecni" automobili koji u vecini izgledaju sasvim obicno za razliku od namunjenog OPC-a a idu slicno ili mnogo bolje od njega a svi navedeni su i slabiji od njega.

A izvini, ne mogu da ga poredim sa Puntom jer je OPC cenom blizu vecini gore navedenih modela.
Uostalom, da ostavimo cenu po strani, OPC pretenduje da bude top sportski model a to nije iako tako izgleda.
Svim tim gore navedenim dodaj M paket, Amg paket i S line :)
I videces kolika je zapravo razlika. OPC je neki uvodni "dostupni" model. Naravno, svi mi imamo drugacije ukuse, pa tako neko voli namunjenije a neko smirenije linije

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Avg 2013, 15:16
od Floyd
ftj napisao:Malo realnosti ne bi škodilo.
Nema tu niceg nerealnog, 325d je jedan "obican" cetvorocilndricni dizel BMW koji bi mogao da se nosi sa namunjenim Opelom V6 benzincem, koji je 100ks jaci od njega.
Necemo sad o ceni dodatne opreme jer je glupo da svaku diskusiju svedemo na to.
Vec se diskutovalo i zakljucilo se zasto je neka oprema kod Merca skuplja nego ista takva kod Opela ili Honde...ovde pricamo o performansama.
I GTR je duplo jeftiniji (ne 20%) od SLS AMG-a pa ne vidim da mu je to problem da bude BRZI od njega i time "odbrani" znacku koju nosi i snagu motara koji poseduje.

A Insignia nikako nije u klasi sa 5icom ili E klasom.
Day Walker napisao:Svim tim gore navedenim dodaj M paket, Amg paket i S line :)
I videces kolika je zapravo razlika. OPC je neki uvodni "dostupni" model. Naravno, svi mi imamo drugacije ukuse, pa tako neko voli namunjenije a neko smirenije linije
Poenta je sto ce i bez tog paketa, neki dekica u A4 3.0 TDI klotari, da ostavi u prasini tebe u OPC-u zajedno sa Brembo kocnicama, Recaro sedistima i V6 benzincem od 325ks.
A kao sto rekoh gore, cena nema veze sa promasajem koji je Opel napravio.

Volim i ja Alfu kao ti Opel ali mi nije problem da kazem da nemaju V6 benzinac dostojan 159ke ;)