Stranica 13 od 21

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 20 Sep 2016, 08:23
od dag81
Pa isplati se ako si potencijalno spreman da das 600 650e za glavu, A3, G5, Octavia. Ili ces kod A4, A6 proveriti odmah osovinicu uljne pumpe ili preraditi sa 1.9 :).

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 20 Sep 2016, 09:01
od Velja
...ili odma' uzmaš 1.9 PD :)

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 20 Sep 2016, 09:06
od Gaginh0
True story :pivo:


Ili neki dci :mrgreen:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 20 Sep 2016, 14:42
od Heineken
Gaginh0 napisao:Aj jos jednom konstatuj Gazza :kezo:

Da se vratim na temu, po vasem ispada da se nikako ne isplati kupovati 2.0 2004-2009 :think:

Ima par komada u mom okruzenju na kojima nista od navedenih problema nije bilo, dok znam za 2 1.9 TDi kojima su pukle radilice....G5 i Seat Leon....seat kupljen nov u SRB.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 20 Sep 2016, 14:51
od Velja
Jbg, mnogo Nm na radilici... Divlje je to :kafa:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 20 Sep 2016, 15:06
od Uroš S.
Znam za Leon 2.0TDI PD kome se na oko 120kkm razletela turbina i uništila motor. Lease-ovan nov, tada je nije bio otplaćen, ceh u ovlašćenom oko 700.000 din beše. Prihvatili su pola od toga iako je bio van garancije.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 12:48
od Gaginh0
Evo c/p sa nekog bosanskog foruma, sazeti problemi ovog motora, decko malo istrazivao kako kaze.

"2.0 TDI motori su najproblematiciji u vozilima kod kojih je motor uzduzno postavljen (Passat itd). Kod njih su malo drugacije izveli mehanizam za uljnu pumpu i tu su i problemi. Takodjer, ovi uzduzno postavljeni motori su najcesce dolazili sa Siemens diznama koje su problematicne i koje su bile predmet opoziva
Audi (modeli sa poprecno postavljenim motorima), Golf, Jetta itd. su manje podlozni problemima i uglavnom su u startu dolazili sa Bosch diznama koje su OK a i taj mehanizam uljne pumpe je bolje izveden i manje podlozan problemima
Vole potrositi malo ulja ali i to je individualno, nekome trose ulje ko blesavi a nekome bukvalno ne trose nista.
Turbina ce ti trajati ako ne budes stedio na kvalitetnom ulju i redovnim zamjenama ulja (do nekih 10 000 km max). Ako budes ipak stedio, racunaj da ce ti i turbo kad tad zveknuti.

Najveca mana na koju treba obratiti najvise paznje su porozne glave motora koje hoce puci i to je u stvari i najveci rizik kod kupovine auta sa 2.0 TDI motorom. Svake godine je isla revidirana verzija glave i mijenjalo se samo slovo na kraju kataloskog broja glave. Imas kataloske brojeve koji zavrsavaju sa slovima A, B ili C. A su najgore i najpodloznije pucanju, B su kao malo popravili ali ipet je bilo slucajeva pucanja glave, C je najbolja i tu su konacno i ispravili ovaj problem. One su krenule u modelima od 2005 godine. U sustini, sve gremline na 2.0 TDI motorima su ispravili od 2005 pa dok nisu presli na CR sistem 2008 god

Obavezno prije kupovine insistiraj da ga prodavac ostavi preko noci i ne pali ujutro. Kad dodjes da je motor hladan kao led. Tako hladan i nakon sto je prenocio, kod starta smije baciti samo malo crnog dima. Ako baci malo bijelog i onda sve normala (nema vise dima) to ti je prvi simptom da je glava napukla. Nizak nivo rashladne tecnosti u posudi, povecan nivo ulja, ljigavi sloj na cepu od ulja itd su takodjer dodatni pokazatelji napukle glave.

Neko je spomenuo oznaku motora BKD, vecina 2.0 TDI motora u svim VAG vozilima do 2006 god. nose oznaku BKD ali postoje neznatne razlike na njima, zavisno u koje su auto ugradjeni

Ne tice se direktno motora ali bitno je da provjeris i zamajac. Svi ovi noviji modeli sa TDI motorima dolaze sa plivajucim zamajcima koji vole prolupat a zamjena je cca 1500 maraka sa dijelovima. Vidi ima li nekih zvukova u podrucju mjenjaca dok motor radi, obicno lagano lupka i kucka, motor vise trese i zvuk dolazi/odlazi kako pritisces i pustas kvacilo"


Na kraju kad procitas malo vise o ovom motoru sve se na kraju svodi da ti ljudi preporuce 1.9TDI. Ne znam kako su onda na putu uopste toliki 2.0 :zbunjen:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 13:24
od Misha
Gaginh0 napisao:Najveca mana na koju treba obratiti najvise paznje su porozne glave motora koje hoce puci i to je u stvari i najveci rizik kod kupovine auta sa 2.0 TDI motorom. Svake godine je isla revidirana verzija glave i mijenjalo se samo slovo na kraju kataloskog broja glave. Imas kataloske brojeve koji zavrsavaju sa slovima A, B ili C. A su najgore i najpodloznije pucanju, B su kao malo popravili ali ipet je bilo slucajeva pucanja glave, C je najbolja i tu su konacno i ispravili ovaj problem. One su krenule u modelima od 2005 godine. U sustini, sve gremline na 2.0 TDI motorima su ispravili od 2005 pa dok nisu presli na CR sistem 2008 god
Gagi,tako sam i ja cuo ali izgleda da imaju problem 06",07" i 08". Mene zanima Mitsubishi Outlander sa tim motorom i vidim da pored gore navedenih mana imaju problema sa tandem i uljnom pumpom.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 13:49
od Gaginh0
Ne znam sta da kazem, planira se na prolece najverovatnije kupovina karavana :pssst: pa gledam malo te motore, kao i 1.9dci, posto mi se oni uklapaju u finanCije :)
Kako god okrenes svi na 1.9tdi spominju plivajuci i to je to kao. Dok na 2.0 spominju niz problema. A 1.9 imam vec godinama i smorio je, treba mi nesto jace malo.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 14:00
od sebekkg
130ks plus chip ;)

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 14:05
od Gaginh0
Pa to je sve matoro, G4, B5, B5,5, Superb 1, A3 8L... Ebentualno A4 B6, a i on je vec 15 godina star model :nonono:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 14:10
od sebekkg
Ako neces to onda moras da predjes na 2008. godinu pa tada da pazaris noviji 2.0cr koji je sredjen ili je odradjena zamena delova u servisu. Ko mom bratu na a4 b8, uzeo prvu seriju 2.0tdi cr (143ks), zakovala turbina,a zbog nje i motor, dobio je zamenu svih delova i sada sve radi bez problema (presao do sada sa novim motorom 150000km).

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 14:17
od passenger
Koje je, u suštini, TDI sranje motor :)

Kritična godišta za kupovinu. TDI ima dosta problema, te ispada Audi, VW, Škoda i Seat. Tu je valjda tih godina BMW-ov 2.0 dizel koji ima problem sa lancem, MB je 2.2 što se ne isplati mnogima... ostaje 1.9 mjtd kao dobra opcija, ali u kom autu? Pretpostavljam da ti 159 nije baš prvi izbor. Vectra C je omatorila, SAAB ti ne treba jer si već oženjen, a dva braka su u Srbiji zabranjena.

Pada mi na pamet Insignija sa mjtd motorom, ali je u karavan verziji podosta ružna i treba tražiti FL koji je dosta skuplji. Takodje mi pada na pamet C5, ali je dosta mator model.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 14:21
od Gaginh0
Megan 3 karavan, 131ks?

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 04 Okt 2016, 14:23
od passenger
Pre bih Lagunu III, mislio sam da juriš taj segment :)

Ford Mondeo 2.0 tdci?