nikaragva napisao:Zasto bi ga zvali isuzu motor, ako su samo blok uzeli?

Ko je jos imao problema sa blokovima motora?
Ok, menjali su godinama ubrizgavanje, ali ne verujem da to isto nije menjano i na samim isuzu vozilima sa tim motorom. Preskupo je raditi razvoj na vise mesta, mnogo je lakse samo kupiti proizvod.
Kad si čuo da je taj motor prolupao, ili da je rađena generalna?
Isuzu je go motor prodavao, a usisna, izduvna grana, nosači, senzori, elektronika, menjač, itd. je Opelovo.
To možeš i sada da uradiš, postoji lepo sektor ISUZU koji prodaje gole agregate -
http://www.isuzu-europe.eu/ koji pravi agregate koji se onda ubacuju u šta hoćeš.
Npr. traži meni Delta agrar neki deo, kažu Isuzu agregat koji pokreće sistem za zalivanje. Ispostavi se da agregatu ne fali ništa, i da ima ogroman broj radnih sati, ali je senzor neki nemački, koji je naknadno stavljen, i nema veze nikakve sa Isuzu..
Ja i ti da se igramo, poručimo dizel motor i pravimo buggy, ali dobiješ go motor, što bi rekli Ameri crate na paleti, i onda sve ostalo nadograđuješ.
Ti motori za Opel su se pravili u Poljskoj, ali je GM tada ispalio Isuzu, jer je došla ona kriza krajem 2009. i od tada je Isuzu samostalan.
Sad ga GM moli da opet sarađuju, i nova generacija Dmax od 2020. godine i novi Chevy Colorado i njegovi blizanci, biće ustvari Dmax rebage.
Inače u USA, veliki DURAMAX dizeli koje koriste Chevrolet komercijalna vozila je made by Isuzu.
Isuzu je pandan Cummins, Deutz i slično što se tiče agregata dizel koncepcije, ali za razliku od njih, Isuzu pravi i kamione i vozila.