Stranica 13 od 44

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 14:27
od Floyd
Zasto? Taj A5 se i dalje prodaje po istoj ceni kao BMW a prodavace se bar jos dve godine :)
Uostalom, kad moze da se porede A5 i E92 u trenutku kad E92 prestaje da se proizvodi ili jos uvek aktuelni A4 B8 sa E90 koji se ne proizvodi vec dve godine, moze i ovo :)

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 14:53
od perfiko
Floyd napisao:Koliko ovaj Audi ocajno drzi cenu u odnosu na BMW :o

A5 vs. 4

U CH je ni nov ne drzi cenu :kuku:
Zar nisu malo mlađani da bi se govorilo koji bolje drži cenu. Nekako mislim da se to realnije vidi posle 4-5 godina.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 15:04
od starac vujadin
Mogu da se porede po perfomansama i uopšte kao automobili, ali nije dobro poređenje kako drže cenu jer je A5 model koji se približava kraju svoje produkcije i ti modeli uvek slabije drže cenu (sem nekih super specijalnih edicija koje A5 nema) od modela koji je u naponu snage. Isto je to važilo i recipročno za E92 kada je on bio na izmaku karijere.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 15:53
od Floyd
Naravno.

Poenta ovog ironicnog posta je i bila da pokazem kako je pogresno donositi zakljucke o gubitku vrednosti na osnovu povrsne analaze nemackih oglasa. A jos veca greska je na osnovu tih pogresnih podataka, donosti zakljucke o kvalitetu nekog auta. Ako bi tako gledali, onda je Golf 2 na osnovu cene u Srbiji, ubedljivo najbolji auto na svetu sto nema nikakve veze sa realnoscu. Ili npr. Alfa 8C, BMW Z8 i sl. na kojima vlasnici zaradjuju...

Nemci se inace cesto bave pitanjem gubitka vrednosti (Wertverlust) i po njihovim podacima, nema neke bitne razlike izmedju "premijum trojke". Za starije automobile, cenu diktira potraznja, stanje konkretnog primerka, koliko generacija novih modela ga je pregazilo, kao i neki lokalni parametri (cena registracije, potrosnja, mogucnost ugradnje plina, cena delova, dostupnost jeftinijih delova iz male privrede) itd.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 15:57
od Paja
Cela tema je iracionalna.
Sva tri proizvođača prave luksuzna vozila gde je cena najmajnje bitan faktor.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 16:54
od perfiko
Pajo, ne kvari temu. :kezo:

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 16:58
od ftj
A ja mislim da je cena najbitniji faktor tj. ono sto se dobija za dati novac. Nisu nemci budale i rasipnici a nisu ni proizvodjaci, pa se tacno zna sta koliko sme da kosta da bi se prodavalo. Cim se uoci neka neregularnost poput previse para za to sto se pruza, trziste ga kazni(primer alfa romea :)).

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 18:14
od Xepoj87
To opet nema veze sa polovnjacima :) Ako cemo iskreno, vecina autonovinara govori kalo Mercedes najbolje drzi vrednost, u odnosu na ostala 2. Takodje je poznato da su Bmw i Audi jedni drugima konkurencija, dok je Mercedes totalno druga prica, i ako su im u sustini kola priblizno dobra.
Tu je sve stvar ukusa, a to koji bolje drzi vrednost govori samo o tome, a nema veze sa konkretnim kvalitetom proizvoda. Primer toga je Lexus.


Tapatok za Vindovz

Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 18:50
od swemir
Bas danas seo sa covekom vozi x6 diesel i nesto se potegne prica o kolima kaze bruka je jedino malo krcka plastika i imao kvar menjaca od 4500e na 120.000km!!!
A kaze cale mu vozio clio3 1.5dci ni zupcasti nije menjao a sastavuo ga do 290.000 kmSlika
Ulje kad se seti na svakih 30 40... pa se setih teme :) cak bu lamelu spone nista nije dirao...
Da dodam. I onda tako sahranjenog klija prodao za 3500. I 120.000km nekom jadniku sto je za drugu temu ovog foruma...

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 19:34
od carov2
ftj napisao:A ja mislim da je cena najbitniji faktor tj. ono sto se dobija za dati novac. Nisu nemci budale i rasipnici a nisu ni proizvodjaci, pa se tacno zna sta koliko sme da kosta da bi se prodavalo. Cim se uoci neka neregularnost poput previse para za to sto se pruza, trziste ga kazni(primer alfa romea :)).
Ja sam skroz suprotnog mišljenja. Mislim da u poslednje vreme, Nemačka trojka testira elastičnost tražnje, cene me u poslednje vreme sve više iznenađuju. Sa druge strane, pročitaš komentare pojedinih članova na forumu i bude ti jasno, nema teorije, da potez svoje omiljene marke okarakterišu kao negativan, ma šta god ovi napravili, izgovori su uvek spremni, jer naravno, valjda zna Audi šta radi, i to radi za naše dobro. Slika

Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 19:49
od ADrei
pa audi konstantno belezi rast prodaje, ocigledno da zna ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Cuje se lanac na BMW-u...

Poslato: 28 Okt 2014, 19:51
od starac vujadin
dragvorl napisao::kuku:
Starce, gde je ona slika OOOOce nas? :rofl:
Sad imam nešto novo na repertoaru :)

Slika

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 19:51
od Rakhil
Meni deluje, ispravite me ako gresim, da najveci fanbojevi obicno kupuju polovna kola sa solidnom kilometrazom. Da kupuju novo, racionalizovali bi samo tako, svaki parametar bi ulazio u pricu.

Ili da preformulisem: oni koji kupuju nove premiume (cesto okarakterisani kao prilicno glupi od clanova ovog foruma :kezo: ) mogu da favorizuju neki brend, ali tesko da ce mu prastati sva sranja moguca.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 19:54
od Ivan
Touche :D

Послато са GT-N7100

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 28 Okt 2014, 20:07
od nuk
:D

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD