Stranica 13 od 93
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:14
od Laki021
goblin napisao:Sto se tice enterijera.
Mercedes mi ima najlepsa dizajnerska resenja, samo da ga nisu usrali sa tim tabletom. Evo i Audi ima tablet ali nije tako lose uklopljen, na Mercedesu bas strci.
BMW ima ubedljivo najbolje resenje za centralni displej ali mi kaska sa isntrument tablom i donjom konzolom oko menjaca, tako da ipak A4 stavljam za nijansu ispred ali iskreno i zbog toga sto meni Audijev enterijer generalno prija.
Audiju bi zamerio plasticni deo ispred drzaca za case, bas bezveze reseno i nekako sklepano, kao i spoj ventilacionih otvora kao na Pasatu.
Za centralnu konzolu kod BMW-a se slazem, ali tablu se nadam da nikada nece da diraju, savrsen je, taman ono sto i treba da bude.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:17
od goblin
Sa ovim E-Tron-om ako se pokaze kako treba su P O K I D A L I ! ! !
Mozda i jedan od bitnijih noviteta cele auto industrije a ne samo ove klase!
S obzirom da su drasticno spustili tezinu auta, onda imaju prostora da lako ubace tezak hibridni pogon bez znacajnih gubitaka na performansama (kocenje, krivine, ubrzanje, potrosnja...). A nov 2.0TDI kako god okrenes treba da pokaze nesto bolje karakteristike vec fantasticnog 2.0TDI iz B8, tako da bi bez problema mogao da trosi ispod 7l na otvorenom.
E sada, zamislite luksuznu limuzinu sa 326KS, automatskim menjacem, 4x4 pogonom.... i potrosnja ispod 7L
Domaci zadatak!
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:18
od goblin
Laki021 napisao:goblin napisao:Sto se tice enterijera.
Mercedes mi ima najlepsa dizajnerska resenja, samo da ga nisu usrali sa tim tabletom. Evo i Audi ima tablet ali nije tako lose uklopljen, na Mercedesu bas strci.
BMW ima ubedljivo najbolje resenje za centralni displej ali mi kaska sa isntrument tablom i donjom konzolom oko menjaca, tako da ipak A4 stavljam za nijansu ispred ali iskreno i zbog toga sto meni Audijev enterijer generalno prija.
Audiju bi zamerio plasticni deo ispred drzaca za case, bas bezveze reseno i nekako sklepano, kao i spoj ventilacionih otvora kao na Pasatu.
Za centralnu konzolu kod BMW-a se slazem, ali tablu se nadam da nikada nece da diraju, savrsen je, taman ono sto i treba da bude.
Upravo to sam i napisao. Tabla sa ekranom ubedljivo najbolje dizajnirana i uklopljena u klasi, cak i kod ostalih modela.
PS - tek sad ukapirah da nismo mislili na istu "tablu"
Ne svidja mi se tradicionalna BMW tabla a vidim polako i oni to shvataju posto je na petici vec nema...
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:22
od Floyd
Iz Auto Bilda...
Die Preise werden bei 30.000 Euro beginnen. Zur Serienausstattung gehören unter anderem Xenon-Scheinwerfer, Keyless-Go, eine Bluetooth-Schnittstelle und ein 7-Zoll großes MMI-Farbdisplay.
Lepa standardna oprema. Svidja mi se sto za razliku od Merca, nisu odustali od V6 dizela. Enterijer je na prvi pogled zanimljiv ali je exterijer bas bzv. Kao blagi FL starog modela... mogli bi da uce od Merca i BMWa kako se dizajnira novi model.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:27
od Mr.Rotor
Mislim da nisu menjali preterano dizajn spolja jer nisu hteli da menjaju profil kupaca. Želeli su da izgleda diskretno. Gradska limuzina.
Svakako lepo izgleda i solidan je nastavak B8ice.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:27
od Laki021
goblin napisao:Sa ovim E-Tron-om ako se pokaze kako treba su P O K I D A L I ! ! !
Mozda i jedan od bitnijih noviteta cele auto industrije a ne samo ove klase!
S obzirom da su drasticno spustili tezinu auta, onda imaju prostora da lako ubace tezak hibridni pogon bez znacajnih gubitaka na performansama (kocenje, krivine, ubrzanje, potrosnja...). A nov 2.0TDI kako god okrenes treba da pokaze nesto bolje karakteristike vec fantasticnog 2.0TDI iz B8, tako da bi bez problema mogao da trosi ispod 7l na otvorenom.
E sada, zamislite luksuznu limuzinu sa 326KS, automatskim menjacem, 4x4 pogonom.... i potrosnja ispod 7L
Domaci zadatak!
Ne kontam kakav veliki novitet, sta je toliko razlicito od drugih slicnih resenja?
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:32
od Ivan
Mercedesov enterijer mi je bas ruzan, bmw bas lep, audi onako, nit smrdi nit mirise.
Nema potrebe da mi niko skace na vrat zbog ovoga, ukusi...
Sto se tice motora rekao bih da su sa konvencionalnim 2.0 tek sada ispratili bmwa sa benzincem od 245ks i dizelom od 220ks.
A nije da nisu imali jace motore na lageru i da ih i dalje nemaju, najbolje oni znaju svoju politiku.
Steta sto i dalje nece da ubace 3.0 bitdi u a4.
E-tron ce verovatno kostati kao 3.0 verzije, imajuci u vidu da a3 e-tron kosta skoro kao s3 tj. Cca 38k u de.
Znaci klotara ce verovatno biti preko 45k.
Послато са GT-N7100
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:35
od HKS
Mercedes odustao od. V6 dizela pa se prebacio na R6 dizele.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:38
od Floyd
Mislio sam na C klasu gde nema 3.0 dizela.
Ovi hibridi su mi bzv. jer su preskupi za ono što nude. Imaju smisla u zemljama koje glupim propisima stimulišu kupovinu takvih automobila.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:40
od HKS
Msm da ce i u nju ici novi dizeli, ne bi immalo smisla da bude suprorno.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:44
od goblin
Laki021 napisao:goblin napisao:Sa ovim E-Tron-om ako se pokaze kako treba su P O K I D A L I ! ! !
Mozda i jedan od bitnijih noviteta cele auto industrije a ne samo ove klase!
S obzirom da su drasticno spustili tezinu auta, onda imaju prostora da lako ubace tezak hibridni pogon bez znacajnih gubitaka na performansama (kocenje, krivine, ubrzanje, potrosnja...). A nov 2.0TDI kako god okrenes treba da pokaze nesto bolje karakteristike vec fantasticnog 2.0TDI iz B8, tako da bi bez problema mogao da trosi ispod 7l na otvorenom.
E sada, zamislite luksuznu limuzinu sa 326KS, automatskim menjacem, 4x4 pogonom.... i potrosnja ispod 7L
Domaci zadatak!
Ne kontam kakav veliki novitet, sta je toliko razlicito od drugih slicnih resenja?
Moguce da sam nesto propustio ali nisam primetio da jos neko ima tako mali dizelas uparen sa elektro motorom, sto daje na kraju bas ozbiljnu snagu preko 320KS.
Kombinacija benzin+hibrid ima koliko hoces, to nije nikakva novina. Medjutim njihov problem je u tome sto uopste ne rade ono zbog cega su napravljeni, pa tako mocni benzinci hibridi kada se voze malo jace trose kao nenormalni.
Dok dizelas zbog svoj vec u osnovi stedljivih karakteristika a pogotovo 2.0 dizel motori, uz dosta jak elektro motor mogu pruziti bukvalno cuda.
Opet kazem, ako postoji nesto takvo a prevideo sam onda me ispravite.
U svakom slucaju kod konurencije sigurno ne postoji (C klasa i BMW 3) nista slicno i ovo je bas veliki iskorak za ovu klasu. Slobodno mogu reci revolucija u klasi.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:44
od maxer
Mr.Rotor napisao:Listu prenosi sajt Worldcarfans ...:
... 9-speed S tronic;
Odakle im ovo ?
Na
http://www.netcarshow.com/audi/2016-a4/, ima OOOGROMAN tekst o novom A4. S obzirom na dužinu i obimnost istog, rekao bih da je originalni Audijev a evo šta kažu o menjačima:
S tronic, tiptronic and manual transmission
The powertrain and the chassis of the new Audi A4 and A4 Avant have been completely redeveloped. The six-gear manual transmission, the seven-gear S tronic (now also available for front-wheel drive) and the eight-stage tiptronic have been redesigned; the automatic transmissions now offer a fuel-saving freewheeling function. Wheel-selective torque control supplements the work of the front-wheel drive and the quattro drive. For the most powerful TDI, Audi will offer the sport differential on the rear axle as an option starting in 2016.
Ajd da dodam i ovo:
The A4 ultra with manual transmission and 110 kW (150 hp) has NEDC fuel consumption of just 3.7 liters per 100 kilometers (63.6 US mpg) and CO2 emissions of 95 grams per kilometer (152.9 g/mi); the corresponding A4 Avant ultra consumes 3.8 l/100 km (61.9 US mpg) and emits 99 g/km CO2 (159.3 g/mi). No competitor in the premium segment has better figures.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:50
od goblin
Floyd napisao:
Ovi hibridi su mi bzv. jer su preskupi za ono što nude. Imaju smisla u zemljama koje glupim propisima stimulišu kupovinu takvih automobila.
Ne slazem se.
Ni ja ne vidim poentu benzinaca hibrida upravo zbog toga sto sam se i licno uverio o kakvoj gluposti je rec. Kao prvo ocekivao sam znacajan pad potrosnje sto se jednostavno nije dogodilo, a da moram da pazim na papucicu gasa da bi ustedeo a ispod haube imam +350KS to mi je tek sranje.
Druga stvar sto ti hibridi benzincima nisu doneli nikakvu spektakularnu dodantu snagu a jesu dodatnu tezinu, pa imamo situaciju da su hibridi cak i sporiji od klasicnih verzija benzinaca.
Ovde imamo jednu totalno drugu koncepciju.
Vozac dobija na raspolaganju ogromnih 326KS za ovu klasu, mogucnost da slobodno pegla i ne pazi na papucicu gasa a da potrosnja i tada ostaje u okvirima stedljivosti. E to je rezultat i velika razlika od drugih sistema.
Ovde su struju iskoristi u skroz drugom smeru za performanse a ne stednju, posto stednju iz 2.0TDI vec imaju, odlicno resenje.
E sada, da li je skup to je druga tema.
Ako bude u rangu sa 3.0TDI 250KS onda je to OK. Za istu cenu dobijas 76KS vise i nizu potrosnju, a negde i jeftiniju registraciju + stimulacija na odredjenim trzistima.... malo li je?
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:51
od Mr.Rotor
Ma to su se nešto izlupetali. Ja nisam još pročitao ni za taj hibrid.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 01 Jul 2015, 00:53
od goblin
Imas za hibrid na nekoliko ozbiljnih sajtova... npr motors.es