Stranica 13 od 74

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 20 Mar 2013, 19:23
od Captain Slow
cozmo napisao:ima nekad relacije po 1-2km 10 puta dnevno
Najduza relacija je kraca od 8km, otprilike. Verovatno je zbog toga
Zbog toga je.
cozmo napisao:kad sednem u moj auto posle, imam zamerku na Corsu sto se tice stabilnosti i lezanja

Kad sam pročitao ovo bio sam u fazonu ne verujem :o , ali onda sam pročešljo i ostale korisnikove postove i bilo mi je jasnije :kezo: .

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 20 Mar 2013, 19:27
od djiuliju
Bolje prestani sa cesljanjem na vreme :kezo:

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 07:44
od cozmo
Captain Slow napisao:
cozmo napisao:kad sednem u moj auto posle, imam zamerku na Corsu sto se tice stabilnosti i lezanja

Kad sam pročitao ovo bio sam u fazonu ne verujem :o , ali onda sam pročešljo i ostale korisnikove postove i bilo mi je jasnije :kezo: .
Veruj ili ne veruj - ali tako je. I juce sam vozikao oba uporedo i osecaj je da je Corsa manje stabilna u ostrim skretanjima i da nekako "leluja". Posto ne poredimo iste klase, napisao sam da sam mogao da uporedim sa Cliom III i on mi se isto cini bolje, sa aspekta stabilnosti. Vec sam i napisao da sam vozio sve modele Corse i da su sve imale taj osecaj.

Daleko da je nestabilan, odlican je gradski autic, samo kazem da recimo sam se malo "utronjao" kad sam ulazio iz O. Brigada na autoput prema Zmaju (ako znate tu krivincinu)... ja tuda redovno Corollom idem trecom brzinom preko 50kmh... i ne oseti tu krivinu uopste iako je bas veliki zavoj... isto je bilo i sa Aurisom ili Civicom napirer (ok, druga klasa) ali sa Corsom je bilo... ne bas sjajno. Nije bio prijatan osecaj. Morao sam da usporim.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 07:55
od Captain Slow
Ne verujem ti, iz prostog razloga što sam napisao i gore, pročitao sam tvoje ostale postove,
i zaključio da si retko realan i objektivan u svojim opisima tvojih kola :rofl: :rofl: :rofl: .
Kako mogu kola koja su stara 20 godina da budu bolja u bilo kom segmentu od kola koja su stara 2 godine :trljamoci: ?
Za mene je priča završena :opustanje:

Drugo, iz tvog "realnog" testa o Aurisu :kezo:
cozmo napisao:onaj uspon kod Bezanijske Kose. Skreni sa semafora desno ka vrhu sa 0 na sat i dodji na preko 100kmh i IV stepenu gore. Tu se i neki TDI muce
Opet nisi u pravu, jer TDI uzleće ovuda.

Izvinjavam se za off DW :oops:

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 09:54
od cozmo
Pa vidi. Znas li koje ogibljenje ima Corolla a koje ima Corsa? Verovatno ne znas. Evo ja cu da te poducim :)

Corsa ima najjeftiniju varijantu - torziju. I to ne moze da bude bolje od multilinka koji se koristi i na GT Corolli i na Hatchiroku Corolli (Turbo AE86). Ne moze biti bolje ni od jednog auta koji ima multilink pozadi. Prema tome, prvo malo se informises, pa onda napises nesto. A posto ne znas ni u kakvom je stanju moj trap, ne mozes da komentarises ni to, kao ni ostali.

Vidi, Corsa je agilan auto, lepo skrece po gradu pri MANJIM brzinama, zato je i napravljen i tu pokazuje odlicne karakteristike, ja sam u vise navrata rekao - odlican mali autic za grad i vrlo pozeljan. Svidja mi se ta agilnost u gradu, dobro ide, lepo se vozi, meke komande. Ali cim se potera u vece brzine kroz neke krivine ostrije jeftina torzija pokazuje svoju nemoc pozadi. Kad mislim na osecaj nesigurnosti, govorim o zadnjem kraju Corse. Isto vazi i za lezece i poprecne neravnine. Multilink je keva za to i ostre krivine, jednostavno auto lezi bolje i bolje absorbuje krivinu i te udare sa multilinkom pozadi.
Torzija je ultra mega jeftino resenje za automobile. Kod OPC varijanti se drugacije trimuje i pravi i to ne mesajte sa ovom klasom. Multilink bi poskupeo tu Corsu samo tako.

Svi su sad poceli da varaju: Auris i Golf VII u jeftinim verzijama voze torziju a u skupljim - multilink. Nebo i zemlja u voznji kod Aurisa sa tozrzijom i multilinkom :) Isto vazi i za Golf. I onda kazu - pogledajte koliko su nam jeftini ulazni modeli.

Corolla: Independent transverse arms. coil springs. Anti roll bar
Corsa: Semi-Independent. Coil springs. Torsion bar.

Samo pogled na ovo sto pise dovoljno govori :)

P.S. Nas 1.6 TDI VW Caddy MAX ne moze izvuce onu uzbrdicu kao Auris 1.6 benzinac.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 10:02
od Captain Slow
Captain Slow napisao:pročitao sam tvoje ostale postove,
i zaključio da si retko realan i objektivan u svojim opisima tvojih kola :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 10:08
od NexT
Daj bre, Cozmo, najbolje da uzmes 1.4 HDi i stavis ga u karoseriju 607mice ili 807 i da kazes da se dizel muci uzbrdo...

Opremi auto odgovarajucim motorom i nece biti takvih zakljucaka. Nije ti palo na pamet da je Auris em laksi, em ima bolju aerodinamiku, a jos je i motor neprimetnih 20-30 konja jaci...
Uzmi Caddy 2.0 TDi, provozaj ga uzbrdo, pa onda reci kako se TDI muci...

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 10:19
od dragan
@cosmo - jel ti bas mislis da je ta prica oko vesanja tako prosta?

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 10:29
od mr.Big
Kao dugogodišnji vozač benzinaca i odskorašnji vlasnik turbo-dizelaša, moram reći da je jedina prava prednost dizelaša upravo ubrzanje pod opterećenjem - bilo to uzbrdica ili težina auta...

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 10:51
od cozmo
dragan napisao:@cosmo - jel ti bas mislis da je ta prica oko vesanja tako prosta?
Itekako prosta. Osetna je razlika kada auto ima multilink a kad ima torziju. Pri tom ne ulazim u rasprave oko sportskih ogibljenja, govorim o klasi auta o kojoj pricamo.

Sto se tice objektivnosti, ja samo kazem sta sam ja lepo primetio u voznji. Autic je odlican, ali to mi smeta, naravno prosecan vozac tesko da ce jacim brzinama po gradu ulaziti u te krivine, ali oseti se razlika u lezanju. Recimo AE86 Hatchiroku koji vazi za auto koji fenomenalno lezi (sportska Corolla) ima identicno vesanje kao moj auto pozadi. U kombinaciji sa gasnim amortizerima, dobra stvar. Mnogi se varaju kad misle da su Toyote (ne mislim samo na moju) lagane na zadnjem kraju, netacno, uvek su imale perfektno lezanje na putu, pogotovo u krivinama.

Golf sa multilinkom je SAVRSEN naprimer! Da ne bude da samo o Toyoti pricam.

Oseti se takodje i preko cesljeva na Gazeli.

Kada su brzine normalne, da se razumemo, nemam zamerku na Corsu, vec sam i ranije rekao da je agilan autic. Ovo sam samo primetio na nekiim deonicama pri vecim brzinama gde sam vozio moj auto i neke druge koje imam priliku da vozim (multilink imaju naravno). Recimo Auris je bolji od Civica jer i Civic ima torziju ali Civic za razliku od Corsice ima anti roll bar pozadi i to se oseti dosta. I Hyndai I30 koji sam vozio (isto ima nezavisno vesanje) ima bolji osecaj od Corse. Cisto da ne bude da samo pricam o mom autu.

Primer: cimnem naglo volan kod Corse - svrcka malo. Cimnem kod mene, nema te sitne nervoze, mirnije odradi. Na identicnoj deonici, na istoj brzini. Pazi to svrckanje kod Corse nije strasno naravno, ali da svrcne malo (zaljula) - svrcne :) Naravno to je bilo samo probe radi, ali da sam primetio - jesam.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 11:02
od djiuliju
Pa ovo je sad visi nivo- sitno seckanje sa svrckanjem :kezo:

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 11:06
od Uroš S.
Ovo za ubrzanje je pobeda, 1.6 tdi sa 75ks vs. visokoturažni 1.6 benzinac sa 60ks više. :trljamoci:

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 11:11
od Ji 4Tze
Dakle, Corsa je super ali Hachi je bolji u krivinama :uf: :rofl:
Cosmo, ta tvoja Corolla je lagana gde god okreneš a npr. aktuelna Corolla ima torziju pozadi.
Ima automobila i sa multilinkom pa opet nisu nešto preterano udobne zbog toga (Octavia npr.)
Civic 3v/5v ima torziju sa fluidnim bušinzima da ublaži neudobnosti torzije u svakodnevnoj vožnji, torzija je tu da bi se obezbedio veći prostor u gepeku.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 11:23
od cozmo
Auto sa nezavisnim vesanjem pozadi je uvek bolji u krivinama i na putu od auta sa torzijom.

Torzija ima prednost sto ostavlja dosta vise prostora pozadi i moze da obezbedi tvrdji setup trapa pozadi.

Uleti slobodno ti sa Corsom prebrzo pa da vidis kako ide na tri tocka :) Corolla, kolko god da je lagana - to se ne desava (ne pricam o ekstremnim situacijama). Tezina vozila nema veze sa trapom.

Auris i Golf imaju dve verzije sada: slabiji modeli torzija, jaci nezavisno vesanje.

Ono sto sam rekao: obican vozac tesko ce primetiti razliku, osim ako ne upadne u situaciju da prebrzo siba po zavojima i ostrim krivinama.

@Uros:

Nas Caddy je 1.6 TDI 102KS, 250 Nm.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 21 Mar 2013, 13:16
od Day Walker
Evo upucejem javni poziv svim zainteresovanim da isprobamo Corsu u krivinama :)
Mislim.... daaaaj... ljulja se na 50km/h... jebaga sad.. Pa ni jugo nije nestabilan na tim brzinama...
Inace moj auto je nizi od ostalih zbog smanjenja koef. otpora radi smanjenja potrosnje... trt mrt...
Ko zna kakve gume ima ta Corsa sto si ti vozio :)