Stranica 13 od 51
Re: 2015 Volvo XC90
Poslato: 13 Jul 2016, 15:36
od ljubitelj
A meni je čudno da se očekuje da će Euro 6 biti poslednja norma koja će važiti do daljeg.
Re: 2015 Volvo XC90
Poslato: 13 Jul 2016, 15:39
od shandu90
I to su jedva u stanju da ispune.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: 2015 Volvo XC90
Poslato: 13 Jul 2016, 15:56
od passenger
Teško je bez varanja održati normu.
Re: 2015 Volvo XC90
Poslato: 13 Jul 2016, 15:57
od ljubitelj
Xepoj87 napisao:ljubitelj napisao:Xepoj87 napisao:
Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.
C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Pogledaću o tom 250d motoru.
Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.
Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
ML 250d izbacuje 140g CO2, kao i restilizovani GLE, nista nije menjano od 2011.
Model 2015 GLE, model 250D, našao sam podatak 149grama, snaga motora do 205KS pri 3800, 2143ccm.
To je jedini dizel koji sam našao koji bi odgovarao opisu.
-----------------------------
Pa da, veliko je pitanje da li su ispunjeni zahtevi Euro 6 ili su falsifikovani podaci prezentovani od strane raznih proizvodjača.
Količina Co2 je direktno povezana sa potrošenim gorivom a svi znamo da u svakodnevnoj vožnji se potroši više goriva nego u fiktivnom ECE ciklusu testiranja.
Beše već 2017. stupa nova norma u Kaliforniji, ima najava da Audi prestaje sa prodajom i napušta tržište dizela.
Ne mogu da nadjem koliki je udeo dizela u prodaji X5 od ukupno 55,000 prodatih u 2015.
Re: 2015 Volvo XC90
Poslato: 13 Jul 2016, 16:02
od passenger
gledam tabele, 86g za dizele je granica euro6, a D5 ima 80% više. Ne znam kako se tu uklapaju.
Re: 2015 Volvo XC90
Poslato: 13 Jul 2016, 16:04
od Floyd
Ne mogu na brzinu da nađem ništa za Euro 7 normu ali sam našao da 2017. na snagu stupa Euro 6C koja će važiti samo za benzince i koji će trebati da imaju filter čestica.
Euro 7 normu će moći da ispune samo hibridi i 3-cilindrični benzinci. Sumnjam da će to moći bilo koji dizel.
Re: 2015 Volvo XC90
Poslato: 13 Jul 2016, 17:59
od dragvorl
Testovi potrosnje se izvode u NEDC ciklusu u lsborstorijskim uslovima, nijr ni cudo sto postoje razlike u odnosu na realnost. U pripremi je od ranije novi cikluk koji ce biti blize realnosti po tom pitanju.
Re: 2015 Volvo XC90
Poslato: 13 Jul 2016, 21:31
od Xepoj87
ljubitelj napisao:Xepoj87 napisao:ljubitelj napisao:Xepoj87 napisao:
Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.
C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Pogledaću o tom 250d motoru.
Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.
Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
ML 250d izbacuje 140g CO2, kao i restilizovani GLE, nista nije menjano od 2011.
Model 2015 GLE, model 250D, našao sam podatak 149grama, snaga motora do 205KS pri 3800, 2143ccm.
To je jedini dizel koji sam našao koji bi odgovarao opisu.
-----------------------------
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... avi:models
Dakle, po deseti put, to nije model 2015. godiste, nego 2011. godiste, ali promenjena oznaka.
Sada vidim da postoji XC90 D4, koji izbacuje 4g CO2 manje.
Re: Emisije CO2 i NOx
Poslato: 14 Jul 2016, 09:27
od ljubitelj
Ovo na linku je GLE model 2017. pretpostavljam, ne mogu da nadjem u toj tabeli tehnickih karakteristika. 140-146grama je vrlo dobro ali iznad buduce dozvoljene vrednosti.
Sajt koji sam nasao daje podatak 149grama za GLE model 2015, tako je eksplicitno pisalo u tekstu da se na to godiste odnosi.
http://240drive.blogspot.com/2015/09/20 ... specs.html
Za model iz 2011. nisam nasao podatke.
Volvo dizel 2.0 model 2017. je deklarisan na 120-145grama zavisno od verzije maksimalne snage.
Ova od 120grama bi zadovoljila novi standard, ova verzija od 145 grama ne bi mogla da se prodaje. Tanka je granica, vrlo tesko dizeli dostizu zahtevano.
Re: Emisije CO2 i NOx
Poslato: 14 Jul 2016, 12:45
od Saša
Zabraniti dizele i gotova stvar. Benzince naterati da momentalno pređu na TNG ili metan (u prelaznom periodu) pa posle nekog vremena zabraniti i njih. Dakle, samo elektro-pogon...

Re: Emisije CO2 i NOx
Poslato: 14 Jul 2016, 12:49
od Delija
Jezik pregrizao!

Re: Emisije CO2 i NOx
Poslato: 14 Jul 2016, 13:02
od Ivan
Vidi se ko mrzi i auto i voznju
Послато са GT-N7100
Re: Emisije CO2 i NOx
Poslato: 14 Jul 2016, 13:24
od Saša
Grešiš, i na struju vožnja može biti jako zabavna. Jedino što nema zvuka, ali njega nabaciš na flešku i pustiš na zvučnike.
TT
Re: Emisije CO2 i NOx
Poslato: 14 Jul 2016, 14:10
od Delija
Vozio si?
Re: Emisije CO2 i NOx
Poslato: 14 Jul 2016, 14:11
od Ji 4Tze
zabraniti dizele svakako
